horal Odesláno 18. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 18. listopadu 2020 Přispívám svou chválou na ONYX. Potřebnou drobnost mi zaslali obratem grátis. Ať se vede, děkuji.
Nestler Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 Ahoj, také se přidávám ke spokojeným zákazníkům a mohu pouze chválit. Tak jak vždy dávám něco do opravy (a nejen hodinky) s obavami, tak zde vím, že nemusím. Perfektní osobní přístup pánů z Onyxu, rychle a kvalitně opraveno a za dobrou cenu. To je kombinace, která se často nevidí.
brownwld Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 V 19. 11. 2020 v 7:25, Nestler napsal: Ahoj, také se přidávám ke spokojeným zákazníkům a mohu pouze chválit. Tak jak vždy dávám něco do opravy (a nejen hodinky) s obavami, tak zde vím, že nemusím. Perfektní osobní přístup pánů z Onyxu, rychle a kvalitně opraveno a za dobrou cenu. To je kombinace, která se často nevidí. Rozšířit Tak to byly ty Moony fakt rychlovka. Super
Lookyn Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 (upraveno) V 19. 11. 2020 v 11:06, brownwld napsal: Tak to byly ty Moony fakt rychlovka. Super Rozšířit Tohle je nuda, moje hodinky odpočívají (jiné slovo pro to snad ani použít nejde...) v jiném servisu a kvapem se blíží první výročí To je teprve ten správný adrenalin! Jestli se někdo někdy ozve...? A když, tak s jakou informací? ...doufám, že po tomhle přípěvku už je neuvidím nikdy... Upraveno 19. listopadu 2020 uživatelem Lookyn
Nestler Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 to brownwld: jj, to byl fofr. Ve čtvrtek si je pánové u mě vyzvedli a v pondělí jsem si je vyzvedl zase já u nich, protože jsem byl v Jihlavě s rodinou.
ONYX servis hodinek Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 No, jak je vidět, tak ta Jihlava není až tak z ruky..... Díky.... Ruda.
ONYX servis hodinek Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 V 19. 11. 2020 v 12:18, Lookyn napsal: Tohle je nuda, moje hodinky odpočívají (jiné slovo pro to snad ani použít nejde...) v jiném servisu a kvapem se blíží první výročí To je teprve ten správný adrenalin! Jestli se někdo někdy ozve...? A když, tak s jakou informací? ...doufám, že po tomhle přípěvku už je neuvidím nikdy... Rozšířit Nechci se nikoho zastávat, ale taky máme čas od času problémy. Teď jsme v rámci všech blbých opatření čekali skoro 2 měsíce na díly z OMEGY a 6 týdnů nám zrovna skóruje Rado, prvně se zatoulala proforma faktura a teď nám to stopli na CÚ kvůli CITES. To pak dny a týdny skáčou a nikdo s tím není schopen nic udělat. Nedávno jsme objednávali díly na jedny hodinky, poměrně dost, byly v dezolátu. Když jsme je konečně po necelých 2 měsících dostali, tak ejhle při kompletaci ulítl jeden zub pastorku, byla tam mikrotrhlina a na první to nebylo vidět. Takže další měsíc čekačka. Budu to dnes volat zákazníkovi a asi mě moc chválit nebude.....
Nestler Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 to ONYX_Ruda: Vzdálenost Jihlavy se často prodlužuje a zkracuje v závislosti na stavu dálnice D1:-)
Lookyn Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 V 19. 11. 2020 v 12:51, ONYX servis hodinek napsal: Nechci se nikoho zastávat, ale taky máme čas od času problémy. Teď jsme v rámci všech blbých opatření čekali skoro 2 měsíce na díly z OMEGY a 6 týdnů nám zrovna skóruje Rado, prvně se zatoulala proforma faktura a teď nám to stopli na CÚ kvůli CITES. To pak dny a týdny skáčou a nikdo s tím není schopen nic udělat. Nedávno jsme objednávali díly na jedny hodinky, poměrně dost, byly v dezolátu. Když jsme je konečně po necelých 2 měsících dostali, tak ejhle při kompletaci ulítl jeden zub pastorku, byla tam mikrotrhlina a na první to nebylo vidět. Takže další měsíc čekačka. Budu to dnes volat zákazníkovi a asi mě moc chválit nebude..... Rozšířit Chápu, já taky na nikoho nechci házet špínu, proto nejmenuju Každé zdržení má své důvody (o tom žádná), ale ty je očividně zákazníkovi sděluješ a komunikuješ s ním. A to je podle mě neskutečně důležitý! Když už zákazník čeká na svoje hodinky, tak je super, když ví, proč tomu tak je! A ne, že čeká jak na hodinky, tak na jakoukoli informaci...
Frostie Odesláno 19. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 19. listopadu 2020 V 19. 11. 2020 v 13:20, Lookyn napsal: Chápu, já taky na nikoho nechci házet špínu, proto nejmenuju Každé zdržení má své důvody (o tom žádná), ale ty je očividně zákazníkovi sděluješ a komunikuješ s ním. A to je podle mě neskutečně důležitý! Když už zákazník čeká na svoje hodinky, tak je super, když ví, proč tomu tak je! A ne, že čeká jak na hodinky, tak na jakoukoli informaci... Rozšířit Já myslím, že ani jmenovat nenutno, v jejich názvu jistě budou písmena P a H...
Radek.VV Odesláno 20. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 20. listopadu 2020 Přidávám se k spokojeným zákazníkům,dnes se vrátila má Monstra ze servisu. Perfektní komunikace,rychlost /cca 14 dní/. děkuji a přeji ať se daří.
Radek124 Odesláno 21. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 21. listopadu 2020 I já tímto Rudovi děkuju za dnešní možnost návštěvy jeho manufaktury, příjemné sobotní popovídání o hodinkách - a samozřejmě i za tu čest být u vyladění hned tří mých tikajících kousků k dokonalosti
futy Odesláno 25. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 25. listopadu 2020 (upraveno) Pekne pozdravujem, tiež patrím k spokojným zákazníkom Onyxu, tá Jihlava vôbec nie je ďaleko. 6.11.2020 som zabalené hodinky odovzdal kuriérovi ktorēho poslal p. Kalivoda a dnes ráno zásielka s hodinkami po servise dorazila. Komunikácia ohľadom servisu, fotodokumentácia rozobratého lega vrátane cenovej kalkulácie bez problému. Hodinky po 14h od nastavenia idú s +1s (vstup do servisu - 25-35s, mám ich 6r10m, 1x boli na záručnej oprave u Janebu pre meškanie, ktoré sa po servise opakovalo v krátkej dobe, už som to nechcel znovu posielať). Hodinky boli už bez maziva a neobišlo sa to bez výmeny perovníka. Keď sa podarí vložím foto. Nech sa darí, ďakujem. Upraveno 25. listopadu 2020 uživatelem futy
zekon7302 Odesláno 30. listopadu 2020 Nahlásit Odesláno 30. listopadu 2020 V 19. 11. 2020 v 13:20, Lookyn napsal: Chápu, já taky na nikoho nechci házet špínu, proto nejmenuju Každé zdržení má své důvody (o tom žádná), ale ty je očividně zákazníkovi sděluješ a komunikuješ s ním. A to je podle mě neskutečně důležitý! Když už zákazník čeká na svoje hodinky, tak je super, když ví, proč tomu tak je! A ne, že čeká jak na hodinky, tak na jakoukoli informaci... Rozšířit Ale takhle to normálně dělá každý dobrý hodinář, protože zákazník někdy ani netuší, co vám posílá, a zjevný základní servis se může proměnit v noční můru v podobě chybějících dílů nebo jejich nedostupnosti. Taky čekám na jeden díl z US, a dle info, je někde v kontejneru, zákazník ale o tom ví, fotodokumentaci původního stavu má, vše v pohodě.
VlastaMikel Odesláno 1. prosince 2020 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2020 Zdravím také chci předat zkušenost s Onyxem . Původně mi je doporučil Jeronimo, takže dík patří i jemu . Měl jsem na celkovém servise orisky s 7750 , komunikace z jejich strany v pořádku , to je snad i standart všude , ale čím mě překvapili tak je rychlost . Celá operace včetně pošty nepřesáhla 14 dní , což je opravdu někde jinde než sem byl doposud zvyklý . Díky moc ať se Vám daří . Vlasta
8ballcz Odesláno 2. prosince 2020 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2020 Přidávám se do zástupu spokojených zákazníků. Výborná komunikace, hned na začátku napsali, jaké služby dostanu za kolik peněz. Hodinky jsem posílal kurýrem, doručení do servisu samozřejmě potvrdili. Běžný servis trval cca 3 týdny, ale ptali se, jestli na to spěchám, že by to případně udělali expresně. Jakmile byl servis hotový, volali a po platbě předem ještě ten den hodinky odeslaly, druhý den u mě. A teď to nejlepší, skoro 40 let staré Tudory dělají 2s do plusu. Díky a přeji mnoho spokojených zákazníků.
pciza Odesláno 2. prosince 2020 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2020 Já se taky přidávám. Dnes mi Ruda doručil osobně moje památeční Seamastery, kterým kluci z Onyxu vdechly nový život. Parádní práce, moc děkuji za ochotu, komunikaci a skvěle odvedenou práci!
DaLo Odesláno 2. prosince 2020 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2020 (upraveno) Dalsi spokojeny zakaznik, ukazkova rychlost i komunikace, generalka GO za cca mesic vcetne cekani na dily. Plus mi hodinky dovezli do Prahy domu Jinam uz hodinky nedam. Upraveno 2. prosince 2020 uživatelem DaLo
ONYX servis hodinek Odesláno 2. prosince 2020 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2020 Děkuji všem za kladné hodnocení, bylo nám potěšením pro Vás hodinky opravovat.....
villain83 Odesláno 12. prosince 2020 Nahlásit Odesláno 12. prosince 2020 Nedavno se mi vratily z Onyxu starsi Seika (25 let stary), opet skvele odvedena prace a navic bleskovou rychlosti. Mnohokrat dekuju.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se