Přejít na obsah

Co mě právě naštvalo


Doporučené příspěvky

Já to radši nekomentuji. Nejen stát je v tomto hodně pozadu.
Jedním z důvodů fyzického zápisu do TP je, že při prodeji by ti nesedělo číslo ORV a kupující si to nemá jak ověřit. Kromě toho, že by si došel na úřad.

Edit: To ale předpokládá že jsi majitelem vozu. Pokud nejsi, tak ORV je v podstatě důkaz že majitel ví o tom že vozidlo používáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 hodinami, Americkej napsal:

Tak ani ŘP objednat online nelze. Pouze v případě výměny za končící platnost. V případě ztráty je nutno pěkně do fronty a vysolit pokutičku... Ku.vy zas.aný.

Doporučuji čtení:

https://dfens-cz.com/obcanka/

https://dfens-cz.com/obcanka-trautenau-style/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snaž se a třeba budeš jednou tak úspěšnej, že budeš moct odvádět vyšší daně!

(Fyi nic proti vládě a opatřením, díru je potřeba zalepit...ale tahle daňová progrese je za mě jeden z nejhorších možných způsobů)

image.thumb.png.d3d704633bb4f3bae8aae450be515b05.png

Upraveno uživatelem ragu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Frantik napsal:

Je to ai o 0,2-1% zamestnancu a je to vyssi sazba pouze z toho rozdilu nad 120 litrů. Takze pro jedince podle me tezko postrehnutelna castka, ale aspon to neco hodi. Zas bych to nevidel tak tragicky.

40k ročně (oproti současnosti) což je třeba splátka až dvě splátky hypotéky. Nehledě na to, že mě to sere z principu - progrese už přirozeně existuje, 15% ze 100k je podstatně víc peněz než 15% ze 20k

Upraveno uživatelem ragu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznejme si - tentokrát to  dopadlo vcelku dobře. Mohlo to být mnohem horší.  Nicméně u sebe pozoruji, že čím více se stát ohání solidaritou více vydělávajících, tak tím méně skutečné solidarity  cítím. 

Ony ty prachy jsou dost často také za 10 a více odpracovaných hodin denně, za velkou odpovědnost, atd.. Vždyť to skoro všichni znáte. 

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Americkej napsal:

🙂 prej jde o solidární krok. S kým vlastně?

Solidarita je z definice dobrovolná, ale význam se od počátku ua-ru konfliktu postupně mění, teď je "solidarita" v ČR spíše vnímána jako "musíme to strpět, aby bylo lip". Tak mi to aspoň přijde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přiznejme si - tentokrát to  dopadlo vcelku dobře. Mohlo to být mnohem horší.  Nicméně u sebe pozoruji, že čím více se stát ohání solidaritou více vydělávajících, tak tím méně skutečné solidarity  cítím. 
Ony ty prachy jsou dost často také za 10 a více odpracovaných hodin denně, za velkou odpovědnost, atd.. Vždyť to skoro všichni znáte. 

To není jen (ani hlavně) o tom co děláš teď, ale o tom cos dělal pro to, aby ses tam dostal. Nejsem placenej za osmičky v práci ale za expertizu, zkušenost, dekády připrav, kontinuální studium a "vzácnost" kompetence na trhu (rozuměj nemůže a nedělá to každej).

@zceyee netahej sem ua-ru, solidární daň tady byla deset let zpátky, daňová profese se diskutuje snad dvacet let, podpora zemí tady taky byla (namátkou třeba Kosovo).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych třeba rád zjistil, co myslí tímhle...

Vláda také navrhuje omezující daňovou uznatelnost při nákupu osobních automobilů pro podnikatelské účely na první dva miliony korun z ceny vozu. Podle ministra Stanjury si podnikatelé často pořizují luxusní vozy k soukromému užívání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 minutami, ragu napsal:


To není jen (ani hlavně) o tom co děláš teď, ale o tom cos dělal pro to, aby ses tam dostal. Nejsem placenej za osmičky v práci ale za expertizu, zkušenost, dekády připrav, kontinuální studium a "vzácnost" kompetence na trhu (rozuměj nemůže a nedělá to každej).

@zceyee netahej sem ua-ru, solidární daň tady byla deset let zpátky, daňová profese se diskutuje snad dvacet let, podpora zemí tady taky byla (namátkou třeba Kosovo).

@ragu: plný souhlas. 

@koveras: S rostoucími cenami aut bude za pár let základní eFabie lehce nad dvě mega.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je prave ta moje starsi diskuse v zumpe.. co je a co neni luxusni auto.. ted uz to vime, kazde auto nad 2 mega.. :-)

Primo na tiskovce padla reference, ze si tuze lidi jezdi s Ferari.. :-)

..a zacnou diskuse..jak leasing, jak doplnkove naklady, jak dlouho ta hranice bude platit.. atd. Atd... a kdyz nemuzu mit drahy auto, jestli muzu mit ve firme drahej mobil/pocitac/sochu/oblek/kavovar....proste takhle si odbouravani vyjimek nepredstavuju.. :-)

ale holt to beru jakoze pokus, aby symbolicky se podileli na usporach "vsichni".. zamestnanci, podnikatele, firmy..









Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak tu padlo, mohlo to dopadnout hure ale prijde mi ze sli cestou nejmensiho odporu a vnimam vsechny tyhle upravy spise kosmeticky. Cekal jsem mnohem vic, nevidim zadne skutecne reformy, treba digitalizace a s tim konecne velke uspory na statnim aparatu atd... Takze z tohodle pohledu proste vlada nenaplnuje ocekavani, Pekarova neprimo v nejakem rozhovoru ted priznala ze stejne nic pripraveneho dopredu nemeli, komunikace tragicka, klicovi ministri strasne slabi, takze stejne u kormidla nezustatnou, tak do toho meli riznout mnohem vice. Jenze vlastne nemaji nic pripraveneho a ani nevi jak, co a kde. 

A dalsi veci zacinaji vyplouvat na povrch. Takze cely ten balicek je primarne ze zvednou vyber penez od lidi, uspory spise jen naoko. 

FINTA V BALÍČKU: NEJVÍC DOTACÍ SE „UŠETŘÍ“ TÍM, ŽE SKONČÍ POMOC S DRAHOU ELEKTŘINOU

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...