Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Není potřeba jen pořádně zatlačit proti ventilku, aby si to sedlo? Případně prohodit vnitřek pro auto a galuskovej ventilek? Jako u některejch pumpiček?

Případně bych doporučil ultimátní řešení pro nonstop sledování :)

https://www.sram.com/en/quarq/series/tyrewiz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledne Tufo:

Jsem teda naprosto bez gravel zkusenosti, ale snazim se ted dost nacist a videl jsem Tufo taky doporucovany - v kombinaci Thundero Swampero, a nevim co vepredu.

coz me vede k dotazu - je to na gravelu stejne jako na mtb, ze zubatejsi vzorek jde na predni kolo, kvuli eliminaci ustreleni predku ve sjezdu?
Priznam, ze si umim predstavit i opacnou logiku, a to ze se u gravelu zubatejsim vzorkem na zadku vylepsuje trakce pri ceste nahoru (eleminace podklouznuti pohonu). Ptam se, protoze si neumim kvuli absenci odpruzeni a hlavne geometrii gravelu predstavit ritit se v terenu na beranech z kopce ozlomkrky jako na horaku.

A dotaz na kola. Kdybych chtel 2.par kol na silnicni plaste 32/35mm, pevny osy, abych radikalne sporil na vaze - mate nejaky doporuceni? Rozpocet, 15, dvacet, 30 tacu.

kdyby continental gp5000 byl v 35mm sirce, byla by to asi jasna volba.

myslim, ze u tohohle bajku jsou nejlepsi adepti na vahovou usporu kola, obuti, kazeta a mozna kliky. Karbonovej kokpit zatim nechci.

https://www.gtbicycles.cz/jizdni-kola/gravel-bike/grade-carbon-elite-g11302m

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych s tim obutim moc nespekuloval a dal Thundera na obe kola.. Jestli hodlas jezdit blativy tereny, tak teda Swampero dopredu, at to neklouze, ale vysral bych se na to. Kola sou na bike-foru hodne dobre zavedeny E!E, nebo Nextie, oboje samo Cina, ale prej dobra. Nicmene, zatim bych to nechal bejt:) Jinak stridani kol je dobra myslenka, ale funguje to celkem blbe.. vychytat kombinaci prevodniku a kazety a kotoucu, aby to 100% fungovalo, zas takova prdel neny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Micey napsal:

Ja bych s tim obutim moc nespekuloval a dal Thundera na obe kola.. Jestli hodlas jezdit blativy tereny, tak teda Swampero dopredu, at to neklouze, ale vysral bych se na to. Kola sou na bike-foru hodne dobre zavedeny E!E, nebo Nextie, oboje samo Cina, ale prej dobra. Nicmene, zatim bych to nechal bejt:) Jinak stridani kol je dobra myslenka, ale funguje to celkem blbe.. vychytat kombinaci prevodniku a kazety a kotoucu, aby to 100% fungovalo, zas takova prdel neny.

To jsem uplne zapomel zminit, ze cinsky vyrobek ne. U prevodu bych zustal stejnych, kazeta pujde xtr

https://www.kupkolo.cz/kazeta-shimano-xtr-cs-m980_z89895/?id_variation=6889

poladeni brzd vuci kotoucum je v pohode.
urcite to poradne projedu tak jak to je a to napovi. Ale myslim, ze to budu chtit vahove a snizenim valivyho odporu i gripu priblizit trochu vic silnicce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A po asfaltu ty Tufa Thundero 40mm pofičeji taky dobře ne? Ja najedu tak 80% na asfaltu.

O kolech časem taky přesnějším, jestli nechat zaplést něco karbonového z Číny na DTswiss 350 nábojích, nebo jit cestou hliníku, líbí se mi např na tyhle. Zas na ten muj hlinikovej gravel za 40k dávat kola za 20+k mi přijde minimálně zvláštní... ale tak zas kola kdyžtak člověk pak použije na dalším kole.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...