Přejít na obsah

Hodinarstvi Bechyne


INA

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 391
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Tak příběh bude mít asi víc dílů:) Přišla mi odpověď.

...

 V rámci dobrých vztahů s našimi zákazníky  jsme u hodinek zdarma zadní víko přeleštili, aby nebyl škrábanec již patrný. Situaci jsem nyní znovu konzultovala s hodinářem, který leštění prováděl a ujistil mě, že rýha nebyla natolik hluboká, aby musel provést nějaké výrazné leštění a jednalo se opravdu jen o standartní kosmetickou úpravu. Jelikož nejsou sériová čísla na víku vygravírovány do hloubky, leštěním se samozřejmě sníží viditelnost daného čísla, tomu se však nedá zabránit.

 

Dle Vámi přiložené fotografie, je sériové číslo na zadním víku stále viditelné i čitelné. Pokud byste však trval na tom, že v tomto stavu hodinky nechcete přijmout, určitě se pokusíme situaci dořešit k Vaší spokojenosti. Požádala bych Vás, jestli byste nás s hodinkami tedy mohl ještě jednou navštívit. Informace již předám přímo manažerce naší prodejny, která má kompetence k tomu, rozhodnout, jak se situace bude řešit dále. Následně bychom Vás v nejbližších dnech kontaktovali

...

 

Nejvíc mě dostala ta část, že číslo je přece viditelné a čitelné, tak co že to vlastně chci:)

Požádal jsem o schůzku s manažerkou, tak uvidíme:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, tak zde je pokračování:)

Včera jsem se potkal s manažerkou prodejny (mimochodem moc pěknou manažerkou ;) ). Paní již znala celou historii, podívala se na hodinky a zeptala se mě, zda chci nechat dýnko vyměnit. Naprosto super přístup. Manažerka nic nerozporovala, nenamítala, naopak se mi omluvila s tím, že bohužel mají nového mladého hodináře, u kterého si mysleli, že už může pracovat samostatně:) BTW Prý se v ČR ročně vyučí jen cca 7 hodinářů, takže o kvalitní pracovníky je opravdu nouze.

Takže až na pochybení jednoho člověka, který nenahlásil škrábanec a s volným dýnkem provedl bez problémů tlakovku, mám s obchodem ve Štěpánské pozitivní zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsíci...

Tak ja byl dneska u Bechyneho nechat zkratit tah o jeden dilek.Chapu, ze prodavaji drahe hodinky a kdybych tam nikdy nic nekoupil tak to asi chapu. Ale vzhledem k tomu, ze jsem zakaznik docela pravidelny a neco uz jsem u nich koupil. Tak mi castka 390,- za zkraceni tahu prijde trochu vysoka a asi jsem trochu cita ale u rodinne firmy bych ocekal trosku jiny( nevim jestli je to lepsi) pristup. 7f3ee63bbb0b900d070d206512a80759.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj musim rict, ze se ptali. Ja jim popravde odpověděl, ze nejsem prvni majitel a nebudu jim lhat. Jeste by me zajimalo jestli maji odstupnovane zkraceni tahu jednotlivych znacek:). Nedej boze kdybych tam prisel s glashutte co nejsou od nich. By bylo za 600.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Tebe je to jeden dílek. Prk ne je ti ake polozka v ceniku. Úprava naramku.

Predstav si, ze odeberes jeden dilek, zjistis, ze se nemas hodinky tak, jak bys chtel, a pozadas 'tady ubrat dva dily' tady jeden pridat'... 'tak ne, pred tim to bylo lepsi, ale ne o moc, zkusme to naopak, atd., atd...'

Porad je to uprava naramku. V prvnim pripade 10 minut, ve druhem klidne hodina. A navic tam mas to lepidlo :D

Priste si kup Loctite a sroubovacek a muzes si s tim laborovat sam. Navic na prvni dobrou vetsinou nepoznas, co bude dlouhodobe vyhovovat, co v zime, v lete, jak bude fungovat mikroregulace.....

Uprava tahu je, podle mě, jeden z nejnevdecnejsich ukonu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja samozrejme nerozporuju narocnost/kvalitu provedeni ukonu. Jen je muj skromny nazor, ze ve chvili kdy si tam neco koupis. Tak by v rodinne firme mela byt samozrejma pece a snaha byt k zakaznikum ponekud bliz. ( to pro me znamena klidne tech 10 -15 minut za rok nebo 2x za rok ) uprave naramku nebo jinemu zakladnimu servisnimu ukonu nebo prani venovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja samozrejme nerozporuju narocnost/kvalitu provedeni ukonu. Jen je muj skromny nazor, ze ve chvili kdy si tam neco koupis. Tak by v rodinne firme mela byt samozrejma pece a snaha byt k zakaznikum ponekud bliz. ( to pro me znamena klidne tech 10 -15 minut za rok nebo 2x za rok ) uprave naramku nebo jinemu zakladnimu servisnimu ukonu nebo prani venovat.

Pojem rodinná firma pro zákazníka znamená asi tolik, jako Babiččin koláč z Tesca. Foldesi, fakt to neznamená, že Bechyně a jeho zákazníci sou jedna rodina.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

........ ze ve chvili kdy si tam neco koupis.............

A presne tak to je: Jdeš do Prodejny, tam si neco koupis a Prodejna vyuzije sveho Servisu, abys byl spokojenej. Treba opakovane, aby to sedlo.

Neco z jineho zdroje si prineses do Servisu.... je ti poskytnut servisni ukon. Co s tim jako ma Prodejna delat?

Upraveno uživatelem lib
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ja byl dneska u Bechyneho nechat zkratit tah o jeden dilek.Chapu, ze prodavaji drahe hodinky a kdybych tam nikdy nic nekoupil tak to asi chapu. Ale vzhledem k tomu, ze jsem zakaznik docela pravidelny a neco uz jsem u nich koupil. Tak mi castka 390,- za zkraceni tahu prijde trochu vysoka a asi jsem trochu cita ale u rodinne firmy bych ocekal trosku jiny( nevim jestli je to lepsi) pristup.

 

Viz muj prispevek na predchozi strance

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok chapu, pro me je to spis o tom, ze tohle je proste mini ukon. A souvisi to s tim, ze az budou hodinky potrebovat pretesnit( periodicky servis) nebo velky servis, tak u mě tyhle veci rozhoduji jestli pujdu k nim nebo ke konkurenci to je cely. Ale treba je pro ostatni pristup a tyhle drobny veci nepodstatnej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele to nejsou prodejci aut, aby zisk generovali na servisu. Myslím, že když pudeš jinam, budou jenom rádi.

Zmiziku sorrx ale ty si myslis, ze cena, kterou platis za servis u AD rovna se nakladum? Podle me pi...ina dne. Ale jestli chces pojdme to probrat pres SZ at neplevelime.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proboha proč by se cena za servis měla rovnat nákladům??? Nic probírat nepotřebuju a ani to nemyslím agresivně, jen tak reaguju, no. Prostě se mně to zdá cajk. Když ke mně leze s píčovinama "zákazník", kterej u mě nenakupuje, napálím mu co nejvyšší cenu, aby to už víckrát neudělal - to mluvím za sebe, né za Bechyněho.

Upraveno uživatelem Zmizík
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proboha proč by se cena za servis měla rovnat nákladům??? Nic probírat nepotřebuju, jen tak reaguju, no. Prostě se mně to zdá cajk. Když ke mně leze "zákazník", kterej u mě nenakupuje, napálím mu co nejvyšší cenu, aby to už víckrát neudělal - to mluvím za sebe, né za Bechyněho.

Jj kterej u me nenakupuje je v tohle tvym prispevku pro me to podstatny. Ale fuk. Nechme to bejt asi. Kazdej mame nazor. A tak to ma bejt.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...