Jump to content

Hodinarstvi Bechyne


INA
 Share

Recommended Posts

  • Replies 370
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tvl ja si tady dělám srandu z Kubuškova pravopisu a z klavesnice mi vyleze "kdybi" :) Turbo-karma.

BTW napadlo vás někdy, že ten problém s monitorováním ze strany AD (oni si myslí, že tu všichni šmelinařime; my víme, že hromada lidí tu jen hledá to pravé, ideální kombo) je do značné míry podpořen veřejným chlubením s nově ziskanými R a veřejnými obchody a výměnami? To je ta lustrace pak opravdu snadná a z jejich strany i pochopitelná. Když má RLX jinou obchodní politiku než většina ostatních výrobců, měl by být i secondhand model obchodování a vyměn odlišný od zbytku zdejši inzerce. A byl by klid.

Link to comment
Share on other sites

Mám pocit, že chrmg už dávno není forum džentlmenů…. Jsem tu 8let a poslední dobou mám pocit, že se to vše ubírá jiným, takovým divným směrem…. Hádám, že mě někdo napíše, ať sem teda nechodím a mám klid, ale to není o tom… za ty roky tu mám spoustu kamarádů a pár opravdových přátel a za to jsem chronomagu fakt vděčný, jen mám pocit, že už to není takový jako bylo… různé hry, donášení, pletichaření, honění si trika…. 

 

Ale teď jen můj soukromý postřeh k tomu dnešnímu….

osobně tohle fňukání moc nechápu... buď se chovám tak, abych měl dobré jméno a tohle nemusel absolvovat a nebo se tak nechovám, čistě hypoteticky dejme tomu, se snažím prodat něco co jsem za nějaké informace z fóra získal u AD rychle, ale nechci to prodat veřejně abych nebyl právě za toho ,,šmelináře" a proto obepisuju po SZ ostatní členy, jestli teda ty hulky za 350 nechtějí.... hlavně ať se to ale nedoví AD.... jenže hádám, že tu mezi námi je pár uvědomělých soudruhů, kteří taky chtějí něco dřív a tu informaci si nenechají pro sebe a hle.... z obchodu, kde jsem nad tím chtěl vyzrát je průšvih, který se třeba... možná řeší tímhle způsobem :))) možná to tak není, možná na tom něco bude….

 

a to je podle mě přesně důvod, proč jako členové chronomagu nejsme uplně oblíbení zákaznící u rlx AD...... a je myslím uplně jedno jestli to je bechyně, carolinum nebo někdo jiný něde jinde.....

 

Link to comment
Share on other sites

Se to tu rozjelo, tak zkopiruju svoji reakci na status jeste sem:

IzTaPo, nevim, jak (ne)formalni mate vztahy s vedoucim obchodu, ale jako hospodsky pisete oba... Mi to cely prijde ujety. AD, kteri roky prizivovali grey market proti nemu ted vehementne bojujou a clovek, co si u AD behem par let nakoupil nekolikery rolady si ztezuje, ze nedostal slevu na sponu na Lonziny...

Link to comment
Share on other sites

Taky jsem tu VIP kartu měl a ještě ji mám, ale změna mě byla oznámena předchozím prodejním teamem, takže až sem OK.

Změna to nebyla příjemná , zakoupil jsem tam více modelů, chápu ji,  ale chybí mě pocit VIN = VIN.

Tímto svým přístupem ke klientům však u mě hodinářství ztratilo důvěru a další koupi již realizuji u jiného prodejce.

Edited by dabelM
Link to comment
Share on other sites

Síce som tu mlčiaci greenhorn, ale nedá mi:

Kupoval som hafana z chovateľskej stanice. v kúpnopredajnej zmluve mám klauzulu obmedzenia ďalšieho predaja a prednostného spätného odkupu mojho hafana chovateľskou stanicou. s podmienkou som súhlasil a podpísal. Súhlasíte s podobnou podmienkou pri kúpe Rolexov u AD?

Prípadne, kedysi, ak ste kúpili primárnu nehnuteľnosť na bývanie, boli ste oslobodení od nejakej dane, za podmienky že tú nehnuteľnosť ste užívali a nepredali X rokov. Dostali ste pri kúpe Rolexov úľavu, ktorá bola podmienená niekoľko ročným užívaním predmetu kúpy pred jeho následným predajom? 

Alebo má AD iný mechanizmus, s ktorým ste súhlasili a zaviazali sa k neprepredávaniu kúpených hodiniek za Vaše, priznajme, nie práve malé peniaze?

Ak áno, nemáte čo držkovať. Ak nie, a odhadujem že nie, nemá čo držkovať AD. Kúpili ste hodinky, sú Vaše, je na Vás, či ich, ako uviedol kolega vyššie, rozomeliete na strúhanku alebo hodíte labutiam.

Nedostatkovosť tovaru (vytváraný výrobcom a predajcom ako obchodnou politikou ), o ktorý je záujem, vytvára sekundárny dopyt. S tým nutne prídu sprievodné ekonomické mechanizmy, ktoré sa AD, pravdaže nepáčia, a s ktorými sa evidentne nevie vyrovnať. Inak by miesto urážania svojich zákazníkov, ako súčasných tak potenciálnych, hľadal mechanizmy, ako sekundárny predaj za vyššie ceny, ktorý primárne vyvolal svojou obchodnou politikou, zužitkoval vo svoj prospech a obrátil na profit. Alebo účinne obmedzil, ak je to teda v jeho záujme.

Vernostné mechanizmy, prednostné právo odkupu, záruky viazané na majiteľa, zmluvné ošetrenie súhlasu s prepredajom, kluby a sprievodné akcie pre existujúcich zákazníkov (zvlášť v prípade luxusného tovaru), predplatený servis v cene a podobné mechanizmy tu existujú roky rokúce... Z toho, čo tu čítam, zdá sa že v tomto podniku vynašli nové spôsoby predaja a marketingu, uvidíme, ako im to bude vynášať.

Značne pochybujem, že jeho 90% zákazníkov je mimo fan portálu. Ak mám záujem o hodinky, a chcem za ne dať o trochu viac za modely predávané v bežnom obchoďáku, v dnešnej dobe na toto fórum s veľkou pravdepodobnosťou narazím. Nemusím byť aktívny člen, aby ma tu napísané neovplyvnilo...teda ak väčšina jeho zákazníkov nie sú novorusi a novočíňania (bez urážky), ale pochybujem. Okrem toho, 10% zákazníkov, a to svojim spôsobom stálych, lebo toto postihnutie je väčšinou dlhodobé, je celkom významné číslo. Ktorý rozmýšľajúci obchodník ich takto urazí?

Mimochodom, iným pohľadom, resale value je, z veľkej časti za výškou ceny hodiniek tejto značky, mali by byť radi, tie "šmeliny" udržiavajú cenu nimi ponúkaných produktov :)
 

Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra

Podle me si AD jenom hlidaji, aby neprodavali preprodejcum, kteri svymi nabidkami akorat drzi pri zivote sedy trh. 

Kdysi jsem cetl rozhovor s Fidelisem Schlée, jake martirium musel absolvovat, aby mu v Rolls-Royce prodali auto (samozrejme bez slev). Jak si ho lustrovali atd.

A Rolex neni nic jineho nez Rolls-Royce v hodinkovem podani. Luxus ktery ma byt dan na odiv majitelem, ktery zije na patricne urovni. Na tom jsou obe znacky postaveny. Ty Rolexky si ma vzit jejich majitel do bazenu, do more... a vecer do spolecnosti treba PP. Rolex ma uplne jinou filozofii nez treba Omega.

V tomto kontextu je pak pro kazdeho otazka, jestli vubec Rolex chtit.

Rolex podle me nechce zakazniky, kteri jeho hodinky primarne vnimaji jako investici a boji se je nosit. Chce zakazniky, kterym na cenovce nesejde, a po cely zivot si obcas nejake u sveho AD koupi a prezentuji se jimi ve vhodnych situacich ve spolecnosti a tim i tu znacku reprezentuji.

Link to comment
Share on other sites

před 36 minutami, M109 napsal:

Síce som tu mlčiaci greenhorn, ale nedá mi:

Kupoval som hafana z chovateľskej stanice. v kúpnopredajnej zmluve mám klauzulu obmedzenia ďalšieho predaja a prednostného spätného odkupu mojho hafana chovateľskou stanicou. s podmienkou som súhlasil a podpísal. Súhlasíte s podobnou podmienkou pri kúpe Rolexov u AD?

Prípadne, kedysi, ak ste kúpili primárnu nehnuteľnosť na bývanie, boli ste oslobodení od nejakej dane, za podmienky že tú nehnuteľnosť ste užívali a nepredali X rokov. Dostali ste pri kúpe Rolexov úľavu, ktorá bola podmienená niekoľko ročným užívaním predmetu kúpy pred jeho následným predajom? 

Alebo má AD iný mechanizmus, s ktorým ste súhlasili a zaviazali sa k neprepredávaniu kúpených hodiniek za Vaše, priznajme, nie práve malé peniaze?

Ak áno, nemáte čo držkovať. Ak nie, a odhadujem že nie, nemá čo držkovať AD. Kúpili ste hodinky, sú Vaše, je na Vás, či ich, ako uviedol kolega vyššie, rozomeliete na strúhanku alebo hodíte labutiam.

Nedostatkovosť tovaru (vytváraný výrobcom a predajcom ako obchodnou politikou ), o ktorý je záujem, vytvára sekundárny dopyt. S tým nutne prídu sprievodné ekonomické mechanizmy, ktoré sa AD, pravdaže nepáčia, a s ktorými sa evidentne nevie vyrovnať. Inak by miesto urážania svojich zákazníkov, ako súčasných tak potenciálnych, hľadal mechanizmy, ako sekundárny predaj za vyššie ceny, ktorý primárne vyvolal svojou obchodnou politikou, zužitkoval vo svoj prospech a obrátil na profit. Alebo účinne obmedzil, ak je to teda v jeho záujme.

Vernostné mechanizmy, prednostné právo odkupu, záruky viazané na majiteľa, zmluvné ošetrenie súhlasu s prepredajom, kluby a sprievodné akcie pre existujúcich zákazníkov (zvlášť v prípade luxusného tovaru), predplatený servis v cene a podobné mechanizmy tu existujú roky rokúce... Z toho, čo tu čítam, zdá sa že v tomto podniku vynašli nové spôsoby predaja a marketingu, uvidíme, ako im to bude vynášať.

Značne pochybujem, že jeho 90% zákazníkov je mimo fan portálu. Ak mám záujem o hodinky, a chcem za ne dať o trochu viac za modely predávané v bežnom obchoďáku, v dnešnej dobe na toto fórum s veľkou pravdepodobnosťou narazím. Nemusím byť aktívny člen, aby ma tu napísané neovplyvnilo...teda ak väčšina jeho zákazníkov nie sú novorusi a novočíňania (bez urážky), ale pochybujem. Okrem toho, 10% zákazníkov, a to svojim spôsobom stálych, lebo toto postihnutie je väčšinou dlhodobé, je celkom významné číslo. Ktorý rozmýšľajúci obchodník ich takto urazí?

Mimochodom, iným pohľadom, resale value je, z veľkej časti za výškou ceny hodiniek tejto značky, mali by byť radi, tie "šmeliny" udržiavajú cenu nimi ponúkaných produktov :)
 

Amen! :smile_anim::smile_anim::smile_anim:

Link to comment
Share on other sites

k RR bych spíš přirovnal PP. FS si lustrovali, protože byl z východní evropy, když se podíváš, co za lidi jezdí v RR v USA, tak je to až směšné.

jinak mě přišlo, že iztapa primárně "nebrečí", že nedostal slevu, ale ad1) jak mu to oznámili ad)2 nad reakcí pana manažera. Moje R jsem kupoval u bechyněho, kdyby tam se mnou takto někdo jednal, tak ho pošlu někam a hodinky si může vzít ssebou. Naštěstí mám opačnou zkušenost.

 

Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra
před 3 minutami, IzTaPa napsal:

trochu nadsazene porovnavat RR s R :) ale ano, je to podobny smer...

Jasny, je to primer, ale pravda je, ze obe znacky stoji na vrcholu "masoveho" luxusu, tj. maji vysoky "luxus index" 😉 A vubec nevadi, ze se vyrabi jak lepsi auta, tak hodinky.

Link to comment
Share on other sites

Kuwa chlapi mne na tom nejvíce vadí ta komunikace. To co se děje obecně kolem Rolexu je prostě vývojem poptávky a nabídky a každý ať se rozhodne sám, jestli to chce/nechce. Nejhorší na tom je, že právě díky extrémnímu převisu poptávky může ředitel firmy takto komunikovat se zákazníkem. A co se mu stane? Nic...je dalších xy, kteří je stejně vykoupí. Kdyby se takto choval v jiném odvětví, tak by mu realita ukázala :)

Link to comment
Share on other sites

Zdravím. Mně to přijde celý zbytečně vyhrocený. Nepřinese to nic dobrého žádné straně.
Rolex bych s RR nesrovnával. Rolexky jsou hodinky na denní nošení, na lítačku. Není to žádná HH, prostě docela obyčejný hodinky s mnohaletou historií a pověstí lepších, kvalitních a marketingově dobře vyzdvihnutých časoměřičů.
Proto je mám rád a nosím je...a ani náhodou nejsem ten, jak tu psal Ondra, kdo nekouká na ceník. Na hodinky šetřím a vážím si jich.
U Bechyněho jsem byl několikrát, vždycky se ke mně chovali korektně a pěkně.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra
před 9 minutami, Chosef76 napsal:

Zdravím. Mně to přijde celý zbytečně vyhrocený. Nepřinese to nic dobrého žádné straně.
Rolex bych s RR nesrovnával. Rolexky jsou hodinky na denní nošení, na lítačku. Není to žádná HH, prostě docela obyčejný hodinky s mnohaletou historií a pověstí lepších, kvalitních a marketingově dobře vyzdvihnutých časoměřičů.
Proto je mám rád a nosím je...a ani náhodou nejsem ten, jak tu psal Ondra, kdo nekouká na ceník. Na hodinky šetřím a vážím si jich.
U Bechyněho jsem byl několikrát, vždycky se ke mně chovali korektně a pěkně.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dobry, ale kolik lidi v ČR ma hodinky za 300k na litačku? Jednoho znam osobne, ortoped. Pak lidi z chronomagu. Ale na litacku se u nas i jinde ve svete nosi uplne jiny hodinky. Muj nazor 😉

Link to comment
Share on other sites

Dobry, ale kolik lidi v ČR ma hodinky za 300k na litačku? Jednoho znam osobne, ortoped. Pak lidi z chronomagu. Ale na litacku se u nas i jinde ve svete nosi uplne jiny hodinky. Muj nazor

Dovolím si říct, že naprostá většina lidí v ČR si nekoupí hodinky dražší 10 tis Kč ( ikdyž teď trochu mění poměry smart watche, kde tuším cena např. u AW je vyšší než 10 tis a nosí to i děcka). Současná cena Rolexu je jaká je, to nic nemění na tom, na jaké užití jsou Rolexy určeny....běžné nošení. Můj názor.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra
před 1 minutou, Chosef76 napsal:


Dovolím si říct, že naprostá většina lidí v ČR si nekoupí hodinky dražší 10 tis Kč ( ikdyž teď trochu mění poměry smart watche, kde tuším cena např. u AW je vyšší než 10 tis a nosí to i děcka). Současná cena Rolexu je jaká je, to nic nemění na tom, na jaké užití jsou Rolexy určeny....běžné nošení. Můj názor. emoji6.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

To naprosto souhlasim. Mely by byt... jako kazdy hodinky, tak i luxusni Rolexky jsou nakonec jenom hodinky. Samozrejme pro toho, kdo si je v ramci sve zivotni urovne muze bez problemu dovolit. A to i mentalne, tj. nebat se je ukazat pred nadrizenym, znamymi atd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...