Přejít na obsah

Hodinarstvi Bechyne


INA

Doporučené příspěvky

  • Odpovědi 380
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Ahoj Hanyss,

Ano, posledních pár příspěvků je opravdu mimo téma.

Co se týče vytrolleni nováčka: taky mi to obecně vadí. Možná jsi ale zaregistroval, že se dotyčný choval docela konfliktne a jak se do lesa volá ... žejo.

To je tady taková tradice: přijde někdo nový, do všech se naváží, dostane po papuli. Načež zhrzene odejde a všude hlásí, jaká je chronomag banda kokotu.

Nicméně mě taky pořád zajímá, kdo to tam teda řídí :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná by stálo za to se zamyslet, jaky je měsíční nárůst členů, kolik z nich něčím přispěje, kolika z nich se dostane slušné reakce a kolik dostane mazáckou vojnu. A pak si to poslední číslo vztáhnout na odhadovaný počet konfliktních blbů v celé společnosti a dojdeme ke stejnému procentu.

A off topic to je, to je pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, dr.sphinx napsal:

Ahoj Hanyss,

Ano, posledních pár příspěvků je opravdu mimo téma.

Co se týče vytrolleni nováčka: taky mi to obecně vadí. Možná jsi ale zaregistroval, že se dotyčný choval docela konfliktne a jak se do lesa volá ... žejo.

To je tady taková tradice: přijde někdo nový, do všech se naváží, dostane po papuli. Načež zhrzene odejde a všude hlásí, jaká je chronomag banda kokotu.

Nicméně mě taky pořád zajímá, kdo to tam teda řídí :)
 

No vede to Jan Kubušek.... a každopádně nechtěl bych tady být nováček v tuhle dobu... za názor Ban... ok, respektuju vůli nejvyššího, ale upřímě ta debata nebyla vyhrocená jen z jedné strany :wacko:

sorry za offtop

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík.

Ještě OT k banu: Já tam žádný "názor" nikde moc neviděl, spíš myslím dostal po papuli za tyhle věci:

...ještě jednou pro ty, kdo neumí číst..., ...byl jsi někdy u AD?... atd.

Na druhou stranu byl trochu arogantně setřen a s poukazováním na hypotetické problémy s gramotností kill_em na fóru taky není sám.

 

Upraveno uživatelem dr.sphinx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, kill_em382 napsal:
před 1 hodinou, Denjl napsal:

No vede to Jan Kubušek.... a každopádně nechtěl bych tady být nováček v tuhle dobu... za názor Ban... ok, respektuju vůli nejvyššího, ale upřímě ta debata nebyla vyhrocená jen z jedné strany :wacko:

sorry za offtop

TOHLE: sam ses moula :D vsichni chytri jak radia pritom vite velky ho... byl jsi nekdy vubec u AD? .... je podle Tebe názor? Uráží všechny, a já mám přihlížet? Promiň kolego, ale jdi s podobnými sluníčkářskými názory typu - každý ať si píše co chce, vždyť je demokracie - do háje.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje první zkušenost se servisem byl pozitivní i když proběhla v době COVID-19.  

Na servis šly hodinky na konci února, zakázka hotova na konci května. Prodloužena o měsíc díky době čekání na díly z uzavřených výrobních závodů. Požadavek klienta byl neleštit a tak také byly hodinky vráceny, tzn. splněny požadavky zákazníka. Možná by bylo do budoucnosti vhodnější u aktuálně vyráběných modelů držet více dílů skladem, a nevázat se s čekáním na dodávku dílů z výrobního závodu. 

Prodejní a servisní místo ve Štěpánské bylo spojeno dle poslední návštěvy do jedné prodejny, která má velmi povedený design. V zadní části je ROLEX místnost, kde je na stěnách vyznačena časová historie značky a hodinářství. Ve vitrínách je vystaveno kromě Datejustů a dalších dostupných modelů také pár nedostatkových modelů, takže si je zájemce může aspoň vyzkoušet a osahat na živo, než se zapíše do "pořadníku" . Klienti butiku ve Štěpánské mají možnost využít nabídku na zprostředkování prodeje zánovních hodinek různých značek a svoje hodinky zde nechat prodat, kterou prodejna na Václavském náměstí nenabízí. 

Moje prodejní zkušenosti s prodejnou na Václavském náměstí jsem hodnotil v předešlých letech, aktuálně nemám možnost hodnocení.

Upraveno uživatelem dabelM
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@dr.sphinx Já Ti to doktore rád vysvětlim, až se uvidíme osobně. Za prvé to není debata na veřejný fórum (naprosto zjevné, z typu mých reakcí) a za druhé nemám potřebu ventilovat interní informace cizích firem.
A pokud si tím arogantním sestřelením myslel to moje tahání namistrovanýho blbečka za fusekli pro pobavení mé a kolegů, tak k tomu asi nemám co dodat. Můžeš si klidně myslet, že sem arogantní blb. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 2 týdnech...

tak to vlakno trochu osvezime. dal jsem pani Bechynove tyden na odpoved, ale s*re na me jak na placaty kamen...

vim, ze jsem byl doposud zastancem totoho businessu. historicky jsem tam chodil se staryma vrakama (= vintage rolex) a vzdycky vse ok. za poslednich 7 let jsem u nich koupil celkove 5-6 kusu novych, z nichz jsem 4 prodal (a vzdycky pod cenou - vsak se mnou je vzdy radost obchodovat :))

(full disclosure: na whatsapp konzervaci 'v bilem' je Kubusek, funkci (dle linkedin) generalni manazer. 

--

Dobry den, pani Bechynova.

Do vaseho hodinarstvi chodim uz vice jak 7 let, od doby, co me chytla ‘hodinkova nemoc’. Vetsinou jsem k vam nosil do servisu stare (vintage) Rolexy na kompletni servisy, vzdy k plne spokojenosti. Casem jsem zacal dostavat slevu na doplnky (remeny, spony atd.) a i na servisni ukony.

Minuly patek jsem k vam opet zavital, abych si vyzkousel polarky (bile Rolexy Explorer II). Pri te prilezitosti jsem si chtel koupit HIRSCH Performance remen a Longines motylovou spolu (Longines maji jedny z nejlepsich spon na trhu) pro Heuer Monaco, co jsem si pred 2 tydny koupil. Kdyz jsem se dotazoval na slevu, kterou jsem u vas standardne dostaval, dostalo se mi suche odpovedi ‘na servisu rekli ze zadne slevy’.

Snazil jsem se dovolat panu Kubusekovi, ale nepodarilo se mi ho zastihnout a tak jsem mu napsal na whatsapp. Pokud budu primocary, nemyslim si, ze jeho odpoved (prevazne svym stylem) je hodna image, kterou chcete jako firma mit.

Situaci jsme si nakonec v utery vyrikali (a ano, byl jsem oznacen za smelinare, coz me to znacne miry urazi, vzhledem k tomu, ze za poslednich 5 let jsem u vas koupil troje nove Rolexy, z nichz jsem jedny – dark rhodium Yachmastery – prodal dale, a to hluboko pod nakupni cenou). Chapu, ze se snazite delat ‘screening’ potencialni zakazniku, abyste eliminovali problemy minulosti (a za to jsem opravdu rad), ale bylo by fajn, aby toto melo nejakou zakladni uroven.

 6cbeae89-fbab-4d53-867f-7187e3bfbc80.jpg.8506f0316fc7c480532e465775eebcc2.jpg

e2f0ee37-a720-48da-baff-a0ccc4a2ad02.jpg.439c8f84b0d9ddf22d43c752e70f1350.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...