Jump to content

Hodinarstvi Bechyne


INA
 Share

Recommended Posts

  • Replies 370
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

před 2 hodinami, IzTaPa napsal:

tak to vlakno trochu osvezime. dal jsem pani Bechynove tyden na odpoved, ale s*re na me jak na placaty kamen...

vim, ze jsem byl doposud zastancem totoho businessu. historicky jsem tam chodil se staryma vrakama (= vintage rolex) a vzdycky vse ok. za poslednich 7 let jsem u nich koupil celkove 5-6 kusu novych, z nichz jsem 4 prodal (a vzdycky pod cenou - vsak se mnou je vzdy radost obchodovat :))

(full disclosure: na whatsapp konzervaci 'v bilem' je Kubusek, funkci (dle linkedin) generalni manazer. 

--

Dobry den, pani Bechynova.

Do vaseho hodinarstvi chodim uz vice jak 7 let, od doby, co me chytla ‘hodinkova nemoc’. Vetsinou jsem k vam nosil do servisu stare (vintage) Rolexy na kompletni servisy, vzdy k plne spokojenosti. Casem jsem zacal dostavat slevu na doplnky (remeny, spony atd.) a i na servisni ukony.

Minuly patek jsem k vam opet zavital, abych si vyzkousel polarky (bile Rolexy Explorer II). Pri te prilezitosti jsem si chtel koupit HIRSCH Performance remen a Longines motylovou spolu (Longines maji jedny z nejlepsich spon na trhu) pro Heuer Monaco, co jsem si pred 2 tydny koupil. Kdyz jsem se dotazoval na slevu, kterou jsem u vas standardne dostaval, dostalo se mi suche odpovedi ‘na servisu rekli ze zadne slevy’.

Snazil jsem se dovolat panu Kubusekovi, ale nepodarilo se mi ho zastihnout a tak jsem mu napsal na whatsapp. Pokud budu primocary, nemyslim si, ze jeho odpoved (prevazne svym stylem) je hodna image, kterou chcete jako firma mit.

Situaci jsme si nakonec v utery vyrikali (a ano, byl jsem oznacen za smelinare, coz me to znacne miry urazi, vzhledem k tomu, ze za poslednich 5 let jsem u vas koupil troje nove Rolexy, z nichz jsem jedny – dark rhodium Yachmastery – prodal dale, a to hluboko pod nakupni cenou). Chapu, ze se snazite delat ‘screening’ potencialni zakazniku, abyste eliminovali problemy minulosti (a za to jsem opravdu rad), ale bylo by fajn, aby toto melo nejakou zakladni uroven.

 6cbeae89-fbab-4d53-867f-7187e3bfbc80.jpg.8506f0316fc7c480532e465775eebcc2.jpg

e2f0ee37-a720-48da-baff-a0ccc4a2ad02.jpg.439c8f84b0d9ddf22d43c752e70f1350.jpg

no ty vole. pana Kubuska bych poslal na secondment k AD v New Yorku nebo jeste lepe v Emiratech. Poznal by, zac je toho loket

Link to comment
Share on other sites

@IzTaPa Fakt si myslíš že vyvěšením odkazu na korespondenci na titulce tohoto konkrétního fóra přesvědčíš AD, že opravdu nejsi jeden ze zástupu zdejších Rolex-šmelinářů - a že paní Bechyňovou tím dojmeš k slzám, osobní omluvě a zaslání řemínku zdarma? :thumbsdown_anim:

Buď už stárnu a nebo chronobundus přestává účinkovat, ale co třeba si (ve vší zdejší slušnosti a gentlemanství) připustit že:

  1. kamenný obchod tohoto typu se neprovozuje za účelem charity pro nadšence ale za účelem výdělku (takže i u slevy měla být perspektiva návratnosti) a že
  2. i obchodníci dovedou používat internet - takže i oni se pak na Chronomagu můžou kochat naším držkováním jak už zase slevili málo (plus obligátní hrozby odchodem k ještě lakotnější konkurenci), tak ekonomickými kurzy o Resale Value v Rolex vláknech a inzerci - kde prodavačům denně připomínáme o kolik se jim s každou zbytečnou vstřícností k nám chronomagorům vzdálil nákup nového auta a nebo splacení hypotéky... 

 

Link to comment
Share on other sites

Uz jednou jsem ti odpovedel, ze tvoje myslenkove pochody nesdilim. A dale ve sve hodinkove ceste kracim jinam.

Jen jsem citil potrebu se podelit u udesnym pristupem, ktery bych ja osobne u nikoho z mych lidi v praci vubec netoleroval.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

V zásadě je ta věta “lidé z českého fan portálu nám neustále lhali” dost šílená. Rolex nebo rohlík, je přece jedno, jestli ho kupuju na strouhanku, k uheráku nebo pro labutě. Kam jsme se to dostali... Čestný pionýrský, že ty Batmany budu nosit já, jenom já a na věcně časy.

Link to comment
Share on other sites

před 7 hodinami, Radek124 napsal:

@IzTaPa Fakt si myslíš že vyvěšením odkazu na korespondenci na titulce tohoto konkrétního fóra přesvědčíš AD, že opravdu nejsi jeden ze zástupu zdejších Rolex-šmelinářů - a že paní Bechyňovou tím dojmeš k slzám, osobní omluvě a zaslání řemínku zdarma? :thumbsdown_anim:

Buď už stárnu a nebo chronobundus přestává účinkovat, ale co třeba si (ve vší zdejší slušnosti a gentlemanství) připustit že:

  1. kamenný obchod tohoto typu se neprovozuje za účelem charity pro nadšence ale za účelem výdělku (takže i u slevy měla být perspektiva návratnosti) a že
  2. i obchodníci dovedou používat internet - takže i oni se pak na Chronomagu můžou kochat naším držkováním jak už zase slevili málo (plus obligátní hrozby odchodem k ještě lakotnější konkurenci), tak ekonomickými kurzy o Resale Value v Rolex vláknech a inzerci - kde prodavačům denně připomínáme o kolik se jim s každou zbytečnou vstřícností k nám chronomagorům vzdálil nákup nového auta a nebo splacení hypotéky... 

 

... mohou mít pravdu, ale manažer reagoval s "osobními pocity". Na jeho úrovni naprosto nepřijatelné ... reagovat má vždy na úrovni. To je vše ...

Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra

Mne teda pripada nedustojne to tu ventilovat. Sleva je diskretni vec a neni povinnost ji davat. Pokud bych mel karticku na slevu, tak ji predlozim a nemusim zadat. Ale uz se mi take stalo, ze slevova karta uz neplatila (nejednalo se o hodinky). Ok, pak je na me, jestli chci u te firmy dal nakupovat. Ale osobne bych tady nefnukal. Naopak u Rolexu by se snad ani sleva zadat nemela, kdyz chci luxus, mel bych s gracii zaplatit plnou cenu a jeste zaokrouhlit nahoru. Za ten prijemny pocit nakupu v butiku to stoji. A nebo kdyz chci usetrit, tak sedivky nebo second hand. To je muj pohled. Samozrejme kazdy to muze videt. Ne nadarmo se rika, ze ti nejbohatsi, jsou ti nejlakomejsi 😉

Edited by Ondra
preklep
Link to comment
Share on other sites

To je pr.el. Ján Kubušek (kromě toho že svérázně skloňuje slovo šmelinář) je evidentně zastánce přitvrzení přistupu k zákazníkům. Logickým dalšim krokem bude povinnost brát R-hodinkovnici na nákup novejch R pro ověření vlastnictví všech dřive koupených kousků a aby se nefixlovalo, budou i namátkový kontroly doma. Dobrý den, jsme kontrola od českého AD - můžete nám prosím ukázat všechny hodinky, které máme zapsané tady ve vaší složce? A můžete podat vysvětlení, jak přesně jste myslel komentář na webu Chronomag z 11.6.2020 o generálním manažerovi Kubuškovi? :D

Edited by martar
Link to comment
Share on other sites

Slevová kartička?  :D

LOL, teď teprve nabírá celá ta komedie s obědy a waiting listy tu správnou příchuť  :D

Ale musím se přiznat, taky se mi v minulosti stalo že jsem poslal klienta někam, i když bych se na dané pozici měl chovat slušně  :D

Link to comment
Share on other sites

před 16 minutami, Ondra napsal:

Mne teda pripada nedustojne to tu ventilovat. Sleva je diskretni vec a neni povinnost ji davat. Pokud bych mel karticku na slevu, tak ji predlozim a nemusim zadat. Ale uz se mi take stalo, ze slevova karta uz neplatila (nejednalo se o hodinky). Ok, pak je na me, jestli chci u te firmy dal nakupovat. Ale osobne bych tady nefnukal. Naopak u Rolexu by se snad ani sleva zadat nemela, kdyz chci luxus, mel bych s gracii zaplatit plnou cenu a jeste zaokrouhlit nahoru. Za ten prijemny pocit nakupu v butiku to stoji. A nebo kdyz chci usetrit, tak sedivky nebo second hand. To je muj pohled. Samozrejme kazdy to muze videt. Ne nadarmo se rika, ze ti nejbohatsi, jsou ti nejlakomejsi 😉

Ja to teda chápu tak, že IzTaPa je natolik znechucenej, že zveřejněním komunikace pálí mosty. Naštěstí lze kupovat i jinde, a nemusi to být nutně v ČR. Jestli je můj odhad správnej, chápu to - mám to stejně s O2 (tam kdybi mi nabidli pro firmu tarify i hardware třeba zadara, stejně bych je poslal do...)

Link to comment
Share on other sites

Presne tak, ja uz tam kupoval nechci. To, co jsem ze soudobe produkce R chtel, uz mam.

A slevu jsem mel od roku 2013 na prislusenstvi a servis, coz jsem tam jasne napsal (= ne na hodinky).


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra
před 3 minutami, Bert napsal:

Řekl bych, že majitel českého fan portálu si od plic promluví s panem K ....

No spis s pani Bechynovou, ne? Ocividne jde o postoj firmy.

Link to comment
Share on other sites

myslím, že tu vůbec nejde o 300kč, ale o přístup "ředitele" významného hodinářství... u mě by si toto nedovolil ani juniorní obchodník, ta komedie s pořadníky a umělý pocit moci, že já rohodnu, kdo dostane....akorát způsobila, že se chovají, jak se chovají, arogance neuvěřitelná

Link to comment
Share on other sites

Guest Ondra
Právě teď, IzTaPa napsal:

 


Chtel jsem tam nechat cca 10k, z cehoz ta sleva neni tri kila ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

 

Psal jsi remen + spona, tak jsem to bral z prumernych cen...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...