Přejít na obsah

Hodinarstvi Bechyne


INA

Doporučené příspěvky

Ja jeste trosku zaplevelim.

Predstav si, ze servis a prodejna budou samostatny ucetni jednotky. Kazda si na sebe musi driv nebo pozdeji vydelat.

Servis samozrejme da prodejne nejaky lepsi sazby, od toho jsou partneri vve vzajemne symbioze, ale neni nicjako obed zadarmo. Takze z dlohodobeho hlediska si musi vzdy servis neco uctovat.

Prodejna to obetuje jako rozumny naklad a sluzbu zakaznikovi. Proc by ro ale mel servis obetovat? Obcas treba jo, ale dlouhodobe?

 

To je, jako by prisla pani do kosmetickyho salonu a kadernice vola na kolegyni: Maňo, tady pani byla u mě vcera nechat si udelat vlasy, ze ji dnes udelas nehty zadarmo, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Odpovědi 380
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

No nevím, potřeboval jsem prodloužit tah na zenith, šl jsem do hodinářství Beny (vždy jsem se na ně díval trochu z vrchu-třeba v porovnání s Bechyněm), bez dotazů se hodinek chopili, mě nabídli kávu a vodu, za 10 minut hodinky zpět, na můj dotaz co jsem dlužný, že je to OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem se stavil u nich na Václaváku jen tak na čumendu zkusit GMT od Tudoru a za mě pohodový a sympatický personál.

 

Jo... a v Rolexech vybíleno

Upraveno uživatelem PEtrS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po měsících...

Moje zkušenost s hodinářstvím Bechyně je velice pozitivní...koupě Rolexu na Václavaku, velice milý a ochotný personál...tak jak se patří, následná návštěva servisu ve Štěpánské na zkráceni tahu...cca půl hodiny než jsme dosáhli optimální délky, rovnou jsem tam nechal Tudory Black Bay na lehké přeleštění, dnes jsem si je vyzvedl za mě naprostá spokojenost.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...
  • po 2 týdnech...
  • po měsíci...

Nedávno jsem kupoval nové hodinky Tudor, v butiku "Štěpánská". Jako pozitivní musím napsat, že prodejci v butiku byli ochotní a vstřícní, pěkný design prodejny a dostal jsem supr nabídku na nákup hodinek.

Co mě však zamrzelo, že prodejce k hodinkám Tudor, mi neměl co říct. Znal pouze základní a marketingové informace. K danému model mi řekl pouze to, co bylo napsáno na hodinkách. Nic víc.

Například k nastavení spony nic nevěděl — ani jeho kolegové. Nakonec musel hodinky odnést do servisu pro radu, jak se nastavuje mikro-regulace. (celá situace mě naštvala ještě víc, protože v butiku o mé návštěvě věděli minimálně den dopředu a jaký model hodinek si jdu prohlédnout — tak si člověk v duchu říká, proč si alespoň na chvíli nevleze na web nebo se nepodívá do manuálu, aby byl prodejce připravený na otázky ohledně nabízeného modelu hodinek) 

Já sám jsem si připadal trapně, když jsem tam seděl "na prázdno", než dostanu triviální odpověď na nastavení spony. Další nepříjemné čekání bylo, když při placení hodinek v butiku nefungoval ani jeden ze dvou počítačů. Prodejce musel 2x volat na IT podporu. Další dlouhé čekání (kdo zná butik ve Štěpánský, ví že je to mini obchůdek, kde se moc zabít čas koukáním do vitríny nedá). Počítače jsou jen počítače, to se dá pochopit. Ale už jsem byl trochu rozladění, tak mi to přišlo už moc.

Během čekání tam přišel zákazník, který měl v servisu hodinky a řešilo se tam, že servis Bechyně ztratil polštářek k hodinkám. Zákazníkovi se snažili skoro vnutit jiný neoriginální, což zákazník pochopitelně neakceptoval. Odešel s nepořízenou v naději, že se mu z butiku ozvou, až polštářek najdou (jestli vůbec). To už jsem se studem propadal do země – WTF, kam jsem to zase vlezl?

Takže těžko říct, nevím jak mám hodinářství Bechyně ve Štěpánské ohodnotit. Na jednu stranu ochotní zaměstnanci, kteří ale nemají potřebu ze sebe vydat trochu víc znalostí. Nebo mají obchodní politiku, že pokud nemáš tendenci utratit víc jak půl mega za Rolex, nemají se s tebou moc mazlit? Nevím...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, dabelM napsal:

Čímpak ti to zdůvodnili ?  Neměl jsi svoje jméno na kartě ?

Hele byly to plechovky po servisu u Wempeho s klasickou Rolex 2 letou zárukou, bylo mi řečeno že jo jsou v záruce ale ta se nevztahuje na chod stroje. Od té doby chodím na servisní úkony do Carollina kde není nic problém a i ceny náhradních dílů jsou mnohem nižší (zkuste poptat lunetu na plechy nebo koncovky tahů). Ale zase na druhou stranu, u Bechyněho jsem se dočkal vysněných LVc takže tak :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bohuzial pre mna to v tomto hodinarstve islo dole vodou. prve hodinky kupovane v 2013, vsetko super, dalsie hodinky 2014, opat super. Nasledne par servisov na vintage rolex v 2015-16, vsetko v pohode. Od 2017-2018 je to s nimi vsak bieda, ako servis tak aj predajna. Je pravda, ze posledne 2-3 roky to bol hlavne trh ked dopyt prevysuje ponuku, tak asi zaspali na vavrinoch. Uvidime, cas ukaze, avsak ja osobne som s nimi skoncil. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel i já se kusím připojit s negativním hodnocením. Měl jsem je za seriózní firmu, ale vyklubala se z nich parta lhářů. Člověk si tam objedná hodinky a pokud tam s někým není kamarád, může čekat do nekonečna. Na dotazy stran termínu dodávky neustálé lhaní a vykrucování se. Prostě hrůza. Servis taky nemá cenu komentovat, jednou mi stačilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...