Bert Odesláno 24. září 2024 Nahlásit Odesláno 24. září 2024 Řevnické závory, legenda! Díky za lichotku a těším se!
kuncák7 Odesláno 19. října 2024 Nahlásit Odesláno 19. října 2024 Tak dnes naplanovanych 62 km, poslední vyjížďka. Nakonec 98 km ( jezdím tak nějak po pameti a ještě to tu tolik neznám ). Jen to oblečení budu muset vylepšit a hlavně si koupit rukavice. 1
klobadysek Odesláno 24. října 2024 Nahlásit Odesláno 24. října 2024 62 km je na skůtru můj denní chleba ale i tak gratuluji Rukavice na chladnější období používám TYTO
Waya03 Odesláno 24. října 2024 Nahlásit Odesláno 24. října 2024 Ještě není třeba končit, dneska to zase šlo! 1
Jone Odesláno 31. října 2024 Nahlásit Odesláno 31. října 2024 …jó, už konec Ale až se jaro zeptá, co jsem dělal v zimě, tak "upgrade" už mám připravenej karbec z Jawa 50… 1 2
kuncák7 Odesláno 2. listopadu 2024 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2024 (upraveno) Za tip na rukavice dik, uz jedou domu- objednano . Dnes docela příjemných 60 km a v obleceni nezůstane jen u vyberu rukavic. Na stará kolena me to chytlo Upraveno 2. listopadu 2024 uživatelem kuncák7
Waya03 Odesláno 11. ledna Nahlásit Odesláno 11. ledna Upgrade blatníků na karbonové H2C. A rovnou i nová řetezová sada, nechápu proč na stroj za kilo nacpou nejlevnější DID 420D řetěz, který je i podle výrobce maximálně na minimoto do 80ccm.
Waya03 Odesláno 2. února Nahlásit Odesláno 2. února Testovací jízda, prvních letošních prvních 6km ke sběrňáku nad Řevnicema. Karbon se na sluníčku hezky blejská
kuncák7 Odesláno 22. března Nahlásit Odesláno 22. března Tak se mi do toho nechtělo, uz 2x jsem to odlozil- dnes jsem připravil nářadí, kabely na nabíjení, trochu benzínu a že zprovoznim po zimě skutr. Vyvézt to z garáže a ten hajzlik naskočil napoprvé:-), po skoro 4 měsících skoro zazrak. Tak jsem nelenil a rovnou vyrazil na první letošní vyjížďku, jen 45 km, ale byla to parada
cali Odesláno 23. března Nahlásit Odesláno 23. března Stroj s injektorom / palivovym cerpadlom a tomu odpovedajucim odvetranim nadrze vacsinou nema so zazimovanim ziadny problem. Ja som vcera tiez po zime ozivival masiny a skuter PCX naskocil ako keby som odstavil predvcerom... Ninja12 to iste, problemy mal tradicne karburatorovy Bandit, ktory sice tiez naskocil hned, ale cez zimu vypusteny karburator vyschol a tie suche tesnenia tiekli. Ked ma clovek stastie staci to nechat postat a tesnenia po chvili pridu k sebe len tym ze sa zas namocia, ked nema, tak musi karbo von a spoje povolit a zas pritiahnut. Alternativa je nevypustat a aspon raz za mesiac natocit a nechat povrcat + samozrejme kvalitny benzin.
kuncák7 Odesláno pátek v 08:37 Nahlásit Odesláno pátek v 08:37 Pánové mam dotaz, nema tu někdo skutr CLS Thor? Chystám se na svůj první malej servis samodomo, je to má první motorka a vůbec nevím, čím začít a jak to provést? Hodila by se jakákoliv rada, at mi ukon co někdo dělá 10 minut, netrvá hodinu.
warann Odesláno pátek v 10:40 Nahlásit Odesláno pátek v 10:40 Asi (určitě) tu budou fundovanější, ale za mě gumy, olej, filtr ....
TomTomTom Odesláno pátek v 19:32 Nahlásit Odesláno pátek v 19:32 Jestli se ptáš na takovou věc, tak nejlepší bude to dát někomu, kdo se neptá...
xvoloda Odesláno sobota v 06:34 Nahlásit Odesláno sobota v 06:34 @TomTomTom to je rada za všechny peníze.. @kuncák7 tyhle činy mají všechny stejný motory, takže jakýkoliv tutoriál na výměnu oleje by ti měl pomoct. Myslím, že olejový filtr to nemá, oleje tam bude něco kolem litru. Teď jsem to dělal na svojí Hondě, tam je taky jenom sítko. Rozšroubovat vzduchový filtr asi taky zvládneš a vložku vyfoukat kompresorem a nebo nejlíp vyměnit. Do variátoru se sám asi nepouštěj, to už chce nějaký zkušenosti a hlavně rázový utahovák. Jinak vezmi hlavně góla sadu a utáhni všechny šrouby, Číny mají tendenci se vibracemi povolovat a závitové lepidlo je podle mě dobrá varianta
kuncák7 Odesláno sobota v 07:39 Nahlásit Odesláno sobota v 07:39 před 57 minutami, xvoloda napsal: @TomTomTom to je rada za všechny peníze.. @kuncák7 tyhle činy mají všechny stejný motory, takže jakýkoliv tutoriál na výměnu oleje by ti měl pomoct. Myslím, že olejový filtr to nemá, oleje tam bude něco kolem litru. Teď jsem to dělal na svojí Hondě, tam je taky jenom sítko. Rozšroubovat vzduchový filtr asi taky zvládneš a vložku vyfoukat kompresorem a nebo nejlíp vyměnit. Do variátoru se sám asi nepouštěj, to už chce nějaký zkušenosti a hlavně rázový utahovák. Jinak vezmi hlavně góla sadu a utáhni všechny šrouby, Číny mají tendenci se vibracemi povolovat a závitové lepidlo je podle mě dobrá varianta Moc dekuju, dnes pokračuju. Včera jsem odmontoval skoro všechny plastové části a zase vrátil zpět ( takže i vse pod tím utaženo), dnes koupil olej ( náplň je 0.75l jak jsem se dočetl) a vrhnu se na výměnu. Variátor nastuduju a někdy příště ( vybaveni bych mel, skoro na vse, jen se s tim naucit ).Ptal jsem se proto, protože se to chci naučit sám a kde jinde než na levnější Číně by to mělo byt? Planuju v tomhle koníčku pokračovat, ostych už mě trochu opouští a je dobrý o tom něco vědět. A že mi to trvá? Nevadí mi to. Chápu, že to někomu vadí, je vidět, že i tady máme Vseznalky. Díky za reakce.
warann Odesláno sobota v 08:04 Nahlásit Odesláno sobota v 08:04 @kuncák7 kdyz jsi zminil ten olej, resp. objem 0,75l, tak takova drobnost- i kdyz tam dtto patri, tak to dtto nenalejes bo zustanou nemaly zbytky puvodniho oleje na stejnach. Takze pozor, rozhodne tam bezhlave nelej vse, co by se tam melo vejit, protoze ti to zarucene pretece. A pod si dej stejne nejakej karton nebo tak neco, at si nezaseres garaz/terasu/travnik dle toho kde tl budes delat. 1
xvoloda Odesláno sobota v 08:55 Nahlásit Odesláno sobota v 08:55 A u většiny motorek se hladina oleje měří měrkou volně vloženou do závitu, tak bacha na to. V zatočené poloze by byla hladina nízko. 1
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se