Přejít na obsah

Apple


Doporučené příspěvky

Ahoj zeptam se tady. Nejake napady proc mi neorigo kabel prestane vzdy po par tydnech pouzivani fungovat? Konektor nejevi znamky opotrebeni kabel opleten proti zlomeni. Uz nekolikaty kabel a da se rici to same. Mam doma dva iphony a ani na jednom to nevali. Zadny pomleti kloubeni nic nepomaha. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MFI = Made For Iphone (čili Applem schválený produkt)

 

V každým Lightning kabelu je čip, kterej mluví s čipem v iOS zařízení (iphone / ipad / ipod, atd)

 

Ten reguluje tok proudu, napětí, atd. Neoriginální čínský kabely to mají buď blbě hacknutý, nebo obejitý úlně. Oboje je špatně.

 

Aktualizace samozřejmě může tohle rozhodit. Nekupovat nic, co není oficiálně certifikovaný, nebo není originál. Můžeš si z volající cihly za 30 udělat jenom cihlu za 30, protože si chtěl ušetřit 350,- na kabelu.

 

Totéž mimochodem platí pro adaptéry (ten hajzl, co se strká do zásuvky) Tam jsou pro změnu nekvalitní rezistory a kapacitory, který to taky můžou celý spálit.

 

Z toho co píšeš to vypadá spíš na necertifikovanej kabel, takže je oba vezmi a hoď do popelnice. Nebo je dej někomu, koho fakt nemáš rád :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2moco: Já jen poopravím že dobíjecí proud si ve skutečnosti iPhone/iPad vždycky reguluje sám, prostřednictvím obvodů na napájecím flexu. To o čem píše kolega JoyStick se týká čistě elektronické "certifikace" Lightning kabelů, kde už bohužel nestačí napojit libovolných 5V DC dvoulinkou (telefon by se s tím uměl poprat), ale USB kabely i zdroje musí obsahovat elektroniku pro "handshaking" s napájecím čipem. Je to tedy jen další "malá domů", aby ovocnářům za každý mizerný čínský kablík cinkly do kasičky prachy za "licence" - které v rámci updatů samozřejmě můžou i revokovat (což se běžně děje - jak jinak donutíte Číňana, aby po vyrobení sjednané série nepokračoval v produkci na vlastní triko ve vedlejší fabrice?) a z jinak plně funkčního příslušenství uživatelům nadělat smetí.  <_<

 

Nicméně u spousty origo i laciných kabelů jde skutečně o mechanické přelomení/roztržení některého z vachrlatých datových vodičů (kde fancy oplet s extra tlustou izolací může být paradoxně i na škodu - hifisti by mohli vyprávět), takže mobil na zdroji třeba i dál jede, ale s obligátní hláškou "Toto příslušenství nemusí být podporováno" a bez dobíjení baterie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2moco: Já jen poopravím že dobíjecí proud si ve skutečnosti iPhone/iPad vždycky reguluje sám, prostřednictvím obvodů na napájecím flexu. To o čem píše kolega JoyStick se týká čistě elektronické "certifikace" Lightning kabelů, kde už bohužel nestačí napojit libovolných 5V DC dvoulinkou (telefon by se s tím uměl poprat), ale USB kabely i zdroje musí obsahovat elektroniku pro "handshaking" s napájecím čipem.

Ano mas pravdu, spatne jsem se vyjadril. Regulace je na strane zarizeni, ale skrzeva tenhle cip. Bohuzel ale dochazi k tomu, ze s blbym cipem si to ten telefon regulovat neumi, protoze dostava hromadu nesmyslnejch signalu. Je to trochu slozitejsi proces, ale proste nekupovat necertifikovany kabely a je po veverkach :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky prosím o technický support:-)<br /><br />dcerka má po mě foun, chci udělat zálohu jejího iPhonu a přetáhnout jí do mýho bývalýho, ale dvoje iTunes mi rovnou nabídnou obnovu bez možnosti zálohy toho jejího, co s tím?<br />díky<br />

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně je zapotřebí si zálohu nezašifrovat a to ani omylem!!! Já jsem před mazáním iPadu 4 udělal zálohu do iTunes a dal jsem si sakra pozor, abych to nespletl a zadal jsem zálohu nešifrovanou a v mém PC (to možná byla chyba, možná, že je to jiné při záloze do iCloudu???)  a  to jsem provedl. Po zakoupení nového iPadu (6. generace 2018) jsem chtěl udělat obnovení ze zálohy a nešlo to a chtělo to na mě heslo pro šifrovanou zálohu. Nebylo z toho úniku, tak jsem aktivoval podporu Apple, maník byl extrémně ochotný, několikrát to i konzultoval (někde s někým) a výsledek byl ten, že se prý stává, že si systém sám udělá šifrovanou zálohu, která je zaheslovaná, aniž to je zadáno, a pak je vše, co bylo uloženo ztraceno, záloha se nedá nikterak otevřít a použít a zbývá jen ji smazat. A tak jsem celý iPad dělal znovu - má to jednu výhodu, vymaže se spousta balastu, která by se jinak obnovila a byla zbytečná. Teď mám iPad skoro prázdný a přitom v něm vše potřebné mám, v AppleStore jsem si vybral jen potřebné zakoupené aplikace a ty jsem obnovil a znovu potřebným naplnil. Ale je s tím hrozná (!) práce, zabralo mi to dva dny a brněla mě z toho hlava :frusty:  :frusty:  

Může to být možná i tím, že jsem přecházel z iOS 10 na iOS 11, tím, že je jiný hardware iPadu, tím, že mezitím proběhl update iTunes a kdoví čím asi ještě... Hlavně mě udivuje, že systém si sám, bez výstrahy a požadavku na zadání hesla uloží šifrovanou zaheslovanou zálohu a pak to nezadané heslo vyžaduje :furious:

Upraveno uživatelem pavča
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poslední dobou se mi zdá že na tom mojem i7 je něco s reproduktorem. Jako by chrčel, lidem špatně rozumím, kvalita hovoru je proste horší. Není to ale zase tak hrozné, abych měl jistotu, že mi to nevrátí z reklamace s tím, že tomu nic není. Jaké mate zkušenosti s takovým typem reklamace? Dík.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hitech řešení :) Určitě zkusím a dam vědět. Zatím jsem to měl v hlavě ale říkal jsem si ze v dnešní době už mají ty síťky tak vymakaný ze se to nemůže stát :) Každopádně dam i já radu k dobru - nečistit tlakovým vzduchem, to je jistá smrt ;)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím o radu.Měl jsem na Pročku Sierru a nainstalovanou kontrolu českého pravopisu.Udělal jsem čistou instalaci na High sierru a teď ho tam nemůžu zaboha dostat.Stažený slovník můj počítač neumí přečíst.Asi to bude banalita ale já přes IT nejsem.Děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...