Návštěvník maxigabrielg Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 6:54, Josef01 napsal: Tak držím palce, těch Nissanů tam je podle fotek mraky, vadilo by mi pravostranné řízení, ale asi se to dá přežít.neviem, ci ti to pustia na cestu....
Josef01 Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Taky nevím, já to nekupuju, ale asi těžko se tam bude hledat japonské auto s řízením nalevo.
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 7:59, Josef01 napsal: Taky nevím, já to nekupuju, ale asi těžko se tam bude hledat japonské auto s řízením nalevo.pokial je zaujem o sportaky mimo domacej produkcie, tak to nie je problemale inak mas pravdu, japonske su mimo hru ( mne!)
DavidLC Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Pravostranné řízení jde ponovu přihlásit (s podivem), ale jezdit bych s tím nechtěl (vyzkoušeno). Našel jsem nějaké jp stránky a ano, levostranných japonců je minimum. Bohužel. Cena LCV8 je v základu pod 1 mil, co teda starší.... . Podle zkušeností kamaráda, který je s japonci (lidmi i auty) ve styku, je pro ně nájezd nad 100 tis km už mooooc a 150 tis km je auto mrtvé
TLD Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Kamarad si v JPN koupil auto na cestovani. Melo asi 50t km. Pak si tam letel pro nejake veci k tomu, protoze se to vyplatilo. Mel k ruce profika, nevim uz zda anglana nebo australaka co tam na stridacku zije a dela do aut. Vypravel, ze frajer nekoukal jen na km, ale na ruzny detaily v aute kde poznal podle zapraseni a vysisovani a nevim ceho, zda je auto z velkeho mesta nebo ne. Udajne jsou auta na nic, kdyz maji treba malo km, ale vetsinu casu stravi v zacpach, kolonach a popojizdenim ve meste. Lepsi je auto s vice km, co skutecne jezdi. Maji na to ruzne figle jak to poznat. tl
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 8:12, DavidLC napsal: Pravostranné řízení jde ponovu přihlásit (s podivem), ale jezdit bych s tím nechtěl (vyzkoušeno). Našel jsem nějaké jp stránky a ano, levostranných japonců je minimum. Bohužel. Cena LCV8 je v základu pod 1 mil, co teda starší.... . Podle zkušeností kamaráda, který je s japonci (lidmi i auty) ve styku, je pro ně nájezd nad 100 tis km už mooooc a 150 tis km je auto mrtvé aha, dakujem, nevedel som!ja to tiez nezvlada, radsej jazdim v tych krajinach na motorke a doma by som take auto nechceluvidime...
eskimak Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 8:24, TLD napsal: Kamarad si v JPN koupil auto na cestovani. Melo asi 50t km. Pak si tam letel pro nejake veci k tomu, protoze se to vyplatilo. Mel k ruce profika, nevim uz zda anglana nebo australaka co tam na stridacku zije a dela do aut. Vypravel, ze frajer nekoukal jen na km, ale na ruzny detaily v aute kde poznal podle zapraseni a vysisovani a nevim ceho, zda je auto z velkeho mesta nebo ne. Udajne jsou auta na nic, kdyz maji treba malo km, ale vetsinu casu stravi v zacpach, kolonach a popojizdenim ve meste. Lepsi je auto s vice km, co skutecne jezdi. Maji na to ruzne figle jak to poznat. tlAno, jedna sa o motohodiny. Ak auto prejde krizom krajinu tak najazdilo 400km a motor ma za sebou 4 motohodiny. Ak tych 400km najazdis po meste v ramci mesacneho dochadzania do prace, tak to moze byt 50 motohodin. Vieme si urobit predstavu o opotrebovani motora.
Josef01 Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 8:52, eskimak napsal: Ano, jedna sa o motohodiny. Ak auto prejde krizom krajinu tak najazdilo 400km a motor ma za sebou 4 motohodiny. Ak tych 400km najazdis po meste v ramci mesacneho dochadzania do prace, tak to moze byt 50 motohodin. Vieme si urobit predstavu o opotrebovani motora. Proto nikdo nad 100 tis. auto nechce, protože je to stejné jako u nás 250 tis.
eskimak Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 9:36, Josef01 napsal: Proto nikdo nad 100 tis. auto nechce, protože je to stejné jako u nás 250 tis. Ano, to z toho malo vyplynut.
instant Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Moj Lexus ked som ho kupil mal cca 150tis km a podla servisu bol v stave mierne zabehnuteho "bezne jazdiaceho" auta. Ine nez nemecku dialnicu za cely svoj zivot nevidel, spaval v garazi a jazdil s tym komotny pan sofer ktory, ktory 3tis otacok na otackomeri povazoval za mladicke huncutstvo. Uhlobaron na zadnej sedacke zjavne prskal ze mu rozlieva sampanske. Na spodnych plastoch kresla spolujazdca a na stitkoch "Mark Levinson" boli este take tie belase folie.. radost kupovat auto od takychto ludi.
franus Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 8:12, DavidLC napsal: Pravostranné řízení jde ponovu přihlásit (s podivem), ale jezdit bych s tím nechtěl (vyzkoušeno). Našel jsem nějaké jp stránky a ano, levostranných japonců je minimum. Bohužel. Cena LCV8 je v základu pod 1 mil, co teda starší.... . Podle zkušeností kamaráda, který je s japonci (lidmi i auty) ve styku, je pro ně nájezd nad 100 tis km už mooooc a 150 tis km je auto mrtvé Prosim te , z jake zdroje mas to prihlaseni s pravostranym rizenim? Diky
jrov Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 12:00, franus napsal: Prosim te , z jake zdroje mas to prihlaseni s pravostranym rizenim? Diky http://www.auto-mania.cz/vuz-s-pravostrannym-rizenim-muzete-jiz-prihlasit-a-provozovat-i-v-ceske-republice/ není sice úplně relevantní zdroj, ale jako výchozí info to jde...
DavidLC Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Díky p.Jrovi, jinak mi to řekli na "dopravce". Představa že si přiveze nějaký mladý pako auto z Anglie (kde jsou levnější než jinde v Evropě) a při předjíždění ti vorve bok (v lepším případě) je hrozná.. To Instant : Znám chlapíka co vozí díly z Japonska (Toyota, Lexus, atd) a bědoval, že kdyby dělal jen Lexuse, tak skončí brzo Nikdo nic, krom spotřebáku, nechce. Pro mě je Lexus nejideálnější poměr ceny (staršího) a kvality. Přiklad RX450h 4leté auto za méně než 1/3 ceny nového s nájezdem do 100tis.km je prostě super kup. V pohodlí za malou spotřebu, máš před sebou pár set tisíc km s velkou nadějí na bezproblémové ježdění (imho).
Josef01 Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Tenhle model se moc u nás nebo v Německu neprodává a když, tak to není levný, takže v Japonsku stojí 500 tis.?
adamo Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Před pár měsíci jsem se u nás ve městě zaregistroval Rover na UK registračkách a dnes už jezdí na českých. Volant vpravo. Takže to asi půjde.
Hasňa Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 Jde to. Kamarád to má taky. Při stěhování z Anglie mu to dovolili. Ale auto nesmí dále prodat.
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 15:56, Hasňa napsal: Jde to. Kamarád to má taky. Při stěhování z Anglie mu to dovolili. Ale auto nesmí dále prodat.no to ale asi nebude nas pripadtakze radsej hladat Europske verzie?
DavidLC Odesláno 4. září 2015 Nahlásit Odesláno 4. září 2015 V 4. 9. 2015 v 14:35, Josef01 napsal: Tenhle model se moc u nás nebo v Německu neprodává a když, tak to není levný, takže v Japonsku stojí 500 tis.?Cenu v Jp. nevím, bavím se o autě koupeno v ČR, auto se servisní historií, atd.(nové cca 2,2mil ojeté 700 tis +-) U nás se koupí levněji než v Německu nebo ve státech. Příklad http://www.sauto.cz/osobni/detail/lexus/rx-450h/16519375?goFrom=list K těm anglánům, nemusíš se stěhovat, to bylo, teď to jde zcela bez problémů (viz článek)
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se