Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Adame tak nové auto za 400 s těmito požadavky mě nějak nenapadá....a to auto co jsi napsal jako poslední je podle mě to ideální. Golf VII 1,4 tsi 140k verze. Jede moc pěkně a kdyz uhadas nejakou slevu ( mužů ti pomoc ) a ani se nebudem moci hádat :-) tak bude i v pekne výbavě. Výhodou golfu je jeho prodejnost az budeš chtít zase obměnu. Je to podle mě povedené auto, dokonce ho ma znamej kdyby jsi se chtěl povozit.

Odesláno

Adame tak nové auto za 400 s těmito požadavky mě nějak nenapadá....a to auto co jsi napsal jako poslední je podle mě to ideální. Golf VII 1,4 tsi 140k verze. Jede moc pěkně a kdyz uhadas nejakou slevu ( mužů ti pomoc ) a ani se nebudem moci hádat :-) tak bude i v pekne výbavě. Výhodou golfu je jeho prodejnost az budeš chtít zase obměnu. Je to podle mě povedené auto, dokonce ho ma znamej kdyby jsi se chtěl povozit.

S folxvágnem bych takticky čekal. Za týden za dva budou v autosalónech prodejci žebrat, aby si to od nich někdo koupil...

Odesláno

S folxvágnem bych takticky čekal. Za týden za dva budou v autosalónech prodejci žebrat, aby si to od nich někdo koupil...

Nevěř všemu co se píše v novinách.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odesláno

Josef01:

Jdeme se na nej couhnout o vikendu a pokud bude vypadat dobre, tak kamos vyplazne petikilo za ten autotracer. Nechce to platit, dokud to auto nevidel osobne, coz tak nejak i chapu.

Jestli je to čerstvej dovoz, tak ti ani ten autotracer moc nepomůže, obvykle tam bejvá jen "přihlašovací" technická... Mrkni do servisky  a zavolej tam, kam to mělo na servis jezdit.

 

Pokud už nějakou dobu jezdí v čr, můžeš zkusit i kontrolatachometru.cz, tam jsou k bezplatně k nahlídnutí záznamy z českých technických kontrol.

Odesláno

V Anglii mě o víkendu půjčili nejetý Hyundai i30 1,6CRDi automat (7st "DSG")

 

zásadní věci:

- valivý hluk od kol je nepříjemný a i při 110kmh (max. rychlost na dálnici) je dost otravný v kabině

- automat ve spolupráci se start-stop hlavně v mírném kopci zmatkuje. Po uvolnění brzdy startuje , ale nemá hill holder - takže nebrzdí a auto jede dozadu a než zařadí jedničku ujede i půl metru. Šlápnutím na brzdu, ale zase start-stop zdechne motor ... jednou jsem dal více plynu a něco škrtlo v převodovce :-)

- sedadla nejsou pohodlná a docela malá

 

detaily:

- okna nemají automatické dojezdy (řidič pouze směrem dolů)

- klíček se mě rozpadl v ruce při vyndávání ze spínací skřínky (kryt baterie)

- zmatené ovládání na volantu - tlačítka i na místech kam nejde dosáhnout bez přehmátnutí

- spotřeba 5,7 průměr za 600km  (95% dálnice 110kmh) to je podle mě dost...

- klima je manuální (bez nastavení požadované teploty) což je teda podle mě trochu moc v téhle třídě - defakto nejde nastavit komfortní teplotu - člověk s tím pořád točí

- zadní dveře šly dost ztuha na obou stranách ...

 

Podvozek OK, motor jede dobře a tiše ...

 

Je vidět, že Korejci šetří na tom co není vidět tj. tlumící materiál, elektronika na oknech, elektronika v ABS

 

Troufám si tvrdit, že i nová Fabia je uvnitř pohodlnější a méně hlučná ... Za mě teda Hyundai v téhle třídě ne ;-)

Odesláno

Tie dojazdy okien, manualna klima su vecou vybavy. Hluk od pneu je znacne ovplyvneny vyberom pneu (rozdiely v hluku az niekolkonasobne).

Ako si prisiel na to ze setria na elektronike v ABS?

Samozrejme stop start je hnoj, a to nielen u hyundai.

Odesláno

bylo to úplně nové auto - tj. pneu od výrobce tak buď na nich šetří a nebo špatné odhlučnění ...

 

U VW koncernu jsem zvyklý na varianty buď bez klimy, poloautomat (neumí směrovat vzduch ale míchá teplotu) a nebo plný automat ... 

 

Okna netuším, jestli mají nějaké luxusnější elektrická okna co umí dojezdy v i30?

 

hill holder je věc ABS jednotky, když se točí kola proti logice zařazeného stupně tak zamezí nechtěnému pohybu

Odesláno

ještě dodávám, že to funguje samozřejmě proaktivně a ABS (část pro hill holder) zná i náklon auta...

Odesláno

Poloklima jsem už slyšel (neviděl), polokůže (no dejme tomu) ale "poloautomat (neumí směrovat vzduch

ale míchá teplotu)" to je co ?? Směr foukání má snad skoro každý auto, i bez klimatizace...

Odesláno

Poloklima jsem už slyšel (neviděl), polokůže (no dejme tomu) ale "poloautomat (neumí směrovat vzduch

ale míchá teplotu)" to je co ?? Směr foukání má snad skoro každý auto, i bez klimatizace...

 

poloautomat - automatický míchá vzduch a udržuje teplotu v autě , manuálně ovládáš kam vzduch půjde - OK příště to rozepíšu do detailu ...

 

Hyundai má i verzi : manuální ovládání teploty vzduchu a manuální ovládání rozdělení vzduchu

Odesláno

Otec resi dilema....

Momentalne jezdi Audi Q5, ma tam uz ale 240k km nebo podobne a poohlizi se po necem novym...

Chce neco vyssiho (prej se mu do toho lip nastupuje, atd.), nechce frantíky, korejce a BMW. Zatim to nejvic vypada na novy Subaru Outback s 2.5 benalem a automatem.

Mate nekdo nejakej navrh?

 

PS: Macan je moc drahej, zatim tam ty 4valce nedavaj, no.

Díky.

Odesláno

Já bych to viděl na Q7, už je to normální auto, žádnej mamut.. takže z tý Q5 mu to přijde jako upgrade, ale zároveň ne jako cesta z vesnice do města.

Odesláno

Otec resi dilema....

Momentalne jezdi Audi Q5, ma tam uz ale 240k km nebo podobne a poohlizi se po necem novym...

Chce neco vyssiho (prej se mu do toho lip nastupuje, atd.), nechce frantíky, korejce a BMW. Zatim to nejvic vypada na novy Subaru Outback s 2.5 benalem a automatem.

Mate nekdo nejakej navrh?

 

PS: Macan je moc drahej, zatim tam ty 4valce nedavaj, no.

Díky.

Subaru má kolem sebe sice sektu jako Damasko, ale mě by přechod z AUDI na Subaru bolel...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...