Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Clovek by povedal ze na nasadeni kolesa, zvlast teda ked mas k dispozicii veskere myslitelne vybavenie, nie je moc co dojebat, ale chyba. Posledne dve navstevy pneuservisu = vzdy za pol roka navsteva KIA servisu a vymena srobov v kolese. Na ten razovy utahovak by mali byt zbrojaky. A najlepsie je ked ho vidis tym tie matky nasadzovat, ides a slusne ho upozornis a len co sa otocis urobi to znova.

Tam na východe nemajú uvedené, že po 50km je potreba prekontrolovať a dotiahnut šrouby?:)

Upraveno uživatelem swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby se nektery teda alespon zeptal, jestli je chci umyt.. Do igelitu? Neblazni. A to jsem schvalne jel do pneuservisu, ktery je tady v Olomouci na ?nejake urovni?. Pry...

To já jezdím do pneuservisů k rodičům na sever Moravy, pneumatiky tam jdou sehnat levněji než na "západě" (jako fakt) a do igelitu balí :) Umývám a skladním u rodičů  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka na ACC (automatická regulace odstupu):

Mám manuální převodovku a při zrychlování když přeřazuji (mám aktivovanou a funkční ACC) vždy vyletí otáčky motoru jako při meziplynu, ale není to klasický meziplyn, ale jako když řadíte bez ubrání plynu. Vůbec z toho nemam dobrý pocit a jde mi to proti kůži.

Škodí to spojce? Nebo s tím konstruktéři počítali a je to OK?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otázka na ACC (automatická regulace odstupu):

Mám manuální převodovku a při zrychlování když přeřazuji (mám aktivovanou a funkční ACC) vždy vyletí otáčky motoru jako při meziplynu, ale není to klasický meziplyn, ale jako když řadíte bez ubrání plynu. Vůbec z toho nemam dobrý pocit a jde mi to proti kůži.

Škodí to spojce? Nebo s tím konstruktéři počítali a je to OK?

Co máš za auto? ACC je adaptivní tempomat a ten by se měl vypnout při sešlápnutí spojky. Na Seatu to nic nedělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...auto vošmrdlali nevim čim a vodou s bordelem, kterou už asi před tim umyli deset aut..

Můžu se zeptat, jak jsi poznal, že tou vodou umyli už tak deset aut a že v ní byl bordel? To na laku zůstaly mapy, škrábance, nebo jak? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, lak a zejména plast zadních světel byl po jednom jejich ručním mytí, asi jako po mejch třiceti, možná ta myčka co je kousek vedle by to tak nezrychtovala.

 

A když jsem tam pak ještě byl nějakej další den, páč jsem zjistil, že mi udělali bordel v přihrádce, do který neměli nejmenší důvod lézt, tak jsem se neudržel ještě jednou. No a prej jak by to mohli kompenzovat, že prej přeleštit nabízej... 2 roky starej lak? Děkuju pěkně. No nicméně nikdy v tom servisu nebyl problém a byl jsem tam dycky spokojenej a doufám, že to byl jenom nějakej úlet, páč nehodlám jezdit jinam vzhledem k minulejm dobrejm zkušenostem. Tu kompenzaci si ještě vyberu.

Upraveno uživatelem geometr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co máš za auto? ACC je adaptivní tempomat a ten by se měl vypnout při sešlápnutí spojky. Na Seatu to nic nedělá.

Golfa mám. A při sešlápnutí spojky se nevypíná, vypne se při sešlápnutí brzdoveho pedálu, při neutrálu nebo tlačítkem na volantu. Né že by ty otáčky vyletěly nějak šíleně, ale když přeřazuji při zrychlování (ACC aktivní), tak po sešlápnutí spojky, než elektronika vyhodnotí, že je spojka sešlápnutá, tam prostě ten plyn ještě ?jede? jakoby tam systém dal mezi plyn.

Ale normální člověk předním než seslapne spojku, tak ubere plyn....ACC ne.

Při konstantní rychlosti je vše v pořádku

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co ma dotahovanie srobov spolocne s tym, ze ti trt v pneuservise nasrobuje ten srob ob zavit lebo ho tam nasadzuje utahovakom a nie rukou ako sa patri?

ten utahovák je pro ně něco jako modlitební mlýnek, přivádí je to do extáze a nemůžou bez toho být. Mě ještě závit nezničili a už nezničí. zásadně si měním kola sám. A kdyby to nebyla bez vybavení tak blbá práce, měnil bych si i gumy na ráfkách. Gumu mi jednou zničili, idiot byl línej přidržet patku ve žlábku a jak to tam nechal narvat silou, rozvalil patku. Naštěstí to ušlo na parkovišti a ne za jízdy. A ještě se při reklamaci kroutili, až jsem začal hrozit soudem pro ohrožení začali to řešit. Ikdyž dohromady nebylo co řešit, trvalo jim to měsíc a pak mě ještě zkusili ohnout, prý takovou gumu nemají a nejde sehnat, že by mi teda dali jinou a k ní do páru PRODALI další! Tak jsem se jim vysmál, vyplázli peníze podle jejich ceníku kde ta guma stála asi dvojnásobek a já si za hodinu objednal z internetu tu správnou co prý nejde sehnat. S tím utahovákem už toho mám taky dost. Nějaký předepsaný moment jim nic neříká, dotřískají to tak že kdybych to musel měnit na cestě tak normálním klíčem bez šance. Co to dělá se závitama radši nedomýšlím, dyť na těch pár malých šroubech visí můj život. Kdyby mi strhli závit, nechal bych si na jejich účet vyměnit všecky šrouby, disky a náby. Moje šrouby se budou montovat tak jak já chci. Nelíbí? Jedu pryč. Máš po kšeftě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja se ptam, účelových zanerne, jelikoz mistni Massage VW a Vw uz je na me moc.

Co sis objednal?

Ja mam bi - Turbo 4x4 limo

A majetkové za 6mesicu 36.000 a to jsem mel mesic dovolenou:)

Kolega UFF taky jezdi:)

v deset ráno už v takovém stavu? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...