miramax Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 V 31. 10. 2015 v 6:19, straspol napsal: Hmmmm, ekologický vůz Inu, kdybych to věděl předem, tak si to asi rozmyslim. Jinak je to docela ekologických dve ste koni, spotteba dlouhodobě pod osm na sto, spis k sedmi...
miramax Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Ještě jak tu padlo, ty natáčecí bixenony jsou bozi, mam to taky a presednuti do jiného auta je krute...
Bert Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 V 31. 10. 2015 v 8:01, Murphy97 napsal: Jsem asi barbar a konzervativec, ale ihned po startu to vypínám. Už jsem se ten pohyb naučil automaticky... V 31. 10. 2015 v 8:10, sibirnaya napsal: dieselu skodi kratky trasy, protoze je motor studenej. jak se vohreje, je dobre. start/stop system motoru neskodi, zato skodi starteru. je to kravina na entou.. V 31. 10. 2015 v 8:10, Jivl napsal: a akumulátoru.... A hlavně si člověk připadá jako úplnej kikot, že mu na semaforech chcípl automat.
Jivl Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 a když jsem se před vjezdem do zahrady už odpoutal, než se mi otevře brána, a start/stop vypnul, tak než mi došlo proč se to nechce rozjet a ani nastartovat....
Jeremy Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 V 31. 10. 2015 v 6:54, Jivl napsal: Passat má TDI 110 kW či 140 kW.Můj má 125 (v té době se dělal slabší 105)
vwtyp11 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Pravé se rozhoduji pro nový sluzebak a vzhledem k cekacce u škody (Vw dráždí lidi ať již sousedy nebo zákazníky) chci vyzkoušet insignii 4x4
JR_2010 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 V 31. 10. 2015 v 5:47, miramax napsal: Ještě je pravda, ze superb je hůř odhlucneny a než přišla tato generace, nemel vzduchovy podvozek. :/Tak on vzduchovy podvozek nema ani ten posledni.
Murphy97 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 V 31. 10. 2015 v 10:47, vwtyp11 napsal: Pravé se rozhoduji pro nový sluzebak a vzhledem k cekacce u škody (Vw dráždí lidi ať již sousedy nebo zákazníky) chci vyzkoušet insignii 4x4U nas ve firme par lidi jezdi Insignii a vsichni pejou chvalu. Jizdni vlastnosti neznam, osobne jsem s ni nejel, ale z hlediska designu a kvality materialu se Opel dost posunul. Bude ale vevnitr mensi, nez Superb, ci Passat, to je jasne....
vwtyp11 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 (upraveno) Jj Opel mi nevadí, změnil jsem na nej před 3 roky názor, po te co jsem najezdil 30K s 1,7 cdti astro combi, insignii i adamem Upraveno 31. října 2015 uživatelem vwtyp11
Jeremy Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Prekvapilo, rozesmalo.. http://auto.idnes.cz/nejhorsi-auto-sveta-halloween-de1-/auto_ojetiny.aspx?c=A151030_153705_auto_ojetiny_fdv
Liqid Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Že by polovina Miat mělo problém s brzdama, se mi teda moc nezdá.
Hasňa Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 (upraveno) Insignia má nejhorší ovládání navigace na světě, nastavit trasu do jedné ulice v St.Cristina jsem prostě nedokazal, to se mi stalo asi poprvé, špatné mapové podklady, tragické místo na nohy vzadu pod předními sedadly a vůči vnější velikosti směšně malý a špatně přístupný (dlouhý nárazník) kufr. V lednu jsme v tom 3 jeli do Dolomitů a už doufám nikdy více. Ve třech lidech jsme nemohli zavřít kufr, jak byl nacpaný. Seděl jsem vzadu a měl jsem úplně odjebané kolena. Nohy mohly být celou cestu kvůli nedostatku místa pouze v jednom jediném úhlu a to je po sedmi hodinách peklo. Pohodlněji se jede v jakékoliv Fabii. Že je to levnější alternativa k Passatu, nebo Mondeu je pouze zdánlivé. Ta naše stala 1,3. A využitelnost na nic. Pohodlné na delší cesty je to pro dva lidi. A ti navíc musí znát cestu z hlavy. Upraveno 31. října 2015 uživatelem Hasňa
eskimak Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 V 31. 10. 2015 v 19:48, vwtyp11 napsal: Opel navi = Audi mmiTo si trosku slapol vedla. K teme - Insignia - asi najtazsie auto (minula generacia) svojej triedy, suverenne najhorsie jazdne vlastnosti. Vzadu tragicky malo miesta, stredova konzola = 101 tlacitkova klavesnica.
honzyk Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 No pokud kupuje nové auto tak tam už ta palubovka vypadá líp Jinak o Insignii nedávno referoval Honza Koubek na streamu vcelku kladněhttps://www.stream.cz/bazarovky/10007671-opel-insignia
Micey Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 Mne se Insignii jezdilo dobre. Malo mista vzadu asi je, ta klavesnice tam nejakej rok uz neni.
vwtyp11 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 (upraveno) V 31. 10. 2015 v 20:43, eskimak napsal: To si trosku slapol vedla. K teme - Insignia - asi najtazsie auto (minula generacia) svojej triedy, suverenne najhorsie jazdne vlastnosti. Vzadu tragicky malo miesta, stredova konzola = 101 tlacitkova klavesnica.Pro me Audi mmi i Opel navi stejná sragora. jízdni vlastnosti porovnaváš s čím? Jaká vozidla jsi ve stejných podmínkách postavil proti sobě? Upraveno 31. října 2015 uživatelem vwtyp11
vwtyp11 Odesláno 31. října 2015 Nahlásit Odesláno 31. října 2015 V 31. 10. 2015 v 20:56, honzyk napsal: No pokud kupuje nové auto tak tam už ta palubovka vypadá líp Jinak o Insignii nedávno referoval Honza Koubek na streamu vcelku kladněhttps://www.stream.cz/bazarovky/10007671-opel-insigniaVw dodává tragicky dlouho, Škoda to samé. Ford nechci. Bmw neprojde, tak Opel. Insignia 4x4 Jak říkám namítal jsem s oplikem nějaké km a vím do čeho jdu, na 2 roky a 100k km pohoda;)
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se