Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 31. 10. 2015 v 6:19, straspol napsal:

 

Hmmmm, ekologický vůz :notworthy:

Inu, kdybych to věděl předem, tak si to asi rozmyslim. Jinak je to docela ekologických dve ste koni, spotteba dlouhodobě pod osm na sto, spis k sedmi...

Odesláno
  V 31. 10. 2015 v 8:01, Murphy97 napsal:

Jsem asi barbar a konzervativec, ale ihned po startu to vypínám. Už jsem se ten pohyb naučil automaticky...

 

 

  V 31. 10. 2015 v 8:10, sibirnaya napsal:

dieselu skodi kratky trasy, protoze je motor studenej. jak se vohreje, je dobre. start/stop system motoru neskodi, zato skodi starteru. je to kravina na entou..

 

 

  V 31. 10. 2015 v 8:10, Jivl napsal:

a akumulátoru....

 

A hlavně si člověk připadá jako úplnej kikot, že mu na semaforech chcípl automat.

Odesláno

a když jsem se před vjezdem do zahrady už odpoutal, než se mi otevře brána, a start/stop vypnul, tak než mi došlo proč se to nechce rozjet a ani nastartovat....

Odesláno
  V 31. 10. 2015 v 5:47, miramax napsal:

Ještě je pravda, ze superb je hůř odhlucneny a než přišla tato generace, nemel vzduchovy podvozek. :/

Tak on vzduchovy podvozek nema ani ten posledni.

Odesláno
  V 31. 10. 2015 v 10:47, vwtyp11 napsal:

Pravé se rozhoduji pro nový sluzebak a vzhledem k cekacce u škody (Vw dráždí lidi ať již sousedy nebo zákazníky) chci vyzkoušet insignii 4x4

U nas ve firme par lidi jezdi Insignii a vsichni pejou chvalu. Jizdni vlastnosti neznam, osobne jsem s ni nejel, ale z hlediska designu a kvality materialu se Opel dost posunul. Bude ale vevnitr mensi, nez Superb, ci Passat, to je jasne....

Odesláno (upraveno)

Insignia má nejhorší ovládání navigace na světě, nastavit trasu do jedné ulice v St.Cristina jsem prostě nedokazal, to se mi stalo asi poprvé, špatné mapové podklady, tragické místo na nohy vzadu pod předními sedadly a vůči vnější velikosti směšně malý a špatně přístupný (dlouhý nárazník) kufr. V lednu jsme v tom 3 jeli do Dolomitů a už doufám nikdy více. Ve třech lidech jsme nemohli zavřít kufr, jak byl nacpaný. Seděl jsem vzadu a měl jsem úplně odjebané kolena. Nohy mohly být celou cestu kvůli nedostatku místa pouze v jednom jediném úhlu a to je po sedmi hodinách peklo. Pohodlněji se jede v jakékoliv Fabii. Že je to levnější alternativa k Passatu, nebo Mondeu je pouze zdánlivé. Ta naše stala 1,3. A využitelnost na nic. Pohodlné na delší cesty je to pro dva lidi. A ti navíc musí znát cestu z hlavy.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno
  V 31. 10. 2015 v 19:48, vwtyp11 napsal:

Opel navi = Audi mmi

To si trosku slapol vedla.

K teme - Insignia - asi najtazsie auto (minula generacia) svojej triedy, suverenne najhorsie jazdne vlastnosti. Vzadu tragicky malo miesta, stredova konzola = 101 tlacitkova klavesnica.

Odesláno (upraveno)
  V 31. 10. 2015 v 20:43, eskimak napsal:

To si trosku slapol vedla.

K teme - Insignia - asi najtazsie auto (minula generacia) svojej triedy, suverenne najhorsie jazdne vlastnosti. Vzadu tragicky malo miesta, stredova konzola = 101 tlacitkova klavesnica.

Pro me Audi mmi i Opel navi stejná sragora.

jízdni vlastnosti porovnaváš s čím? Jaká vozidla jsi ve stejných podmínkách postavil proti sobě?

Upraveno uživatelem vwtyp11
Odesláno
  V 31. 10. 2015 v 20:56, honzyk napsal:

No pokud kupuje nové auto tak tam už ta palubovka vypadá líp

 

Jinak o Insignii nedávno referoval Honza Koubek na streamu vcelku kladně

https://www.stream.cz/bazarovky/10007671-opel-insignia

Vw dodává tragicky dlouho, Škoda to samé. Ford nechci. Bmw neprojde, tak Opel. Insignia 4x4 ;)

Jak říkám namítal jsem s oplikem nějaké km a vím do čeho jdu, na 2 roky a 100k km pohoda;)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...