Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

K té Previi, ještě drobnost,

ona má previa II dokonalý uspořádání sedaček 2+3+2 s tím, že jsem pravou židli prostřední řady vyhodil (potřebuju 6 míst) a krásně se leze dozadu. bohužel previa III nebo sienna už mají místo prostřední řady 2 luxusní křesla a vzadu skládací lavičku, aspoň co jsem viděl. navíc nabídka v evropě mizerná a cenově už jsou taky jinde.

jinak mama car jak vyšitej, žena si ji zamilovala a já do práce jezdim dál corollou..

 

ještě z těch méně obvyklých toyot se mi moc líbila caldina, takový sportovní kombi, ale ta byla snad jen pro japonský trh. jedna starší fota z ruska, kam si to lidi tahaj bez ohledu na pravostranné řízení.

 

post-5667-0-18658200-1452772680_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spojka by mohla být v klidu, je to Impreza s nižší váhou než třeba Outback. Ale jestli tam nebyl měněnej polomotor na záruku, tak bych tohle auto obešel velkým obloukem.

 

 

Jak pises. Proto jsem kdysi koupil OB 3,6:) Mam dobre kamose u Subaru a kdyz se vybiralo auto, tak me od diesela odrazovali. I tatkovi se vzal forestr v benzinu. Mel jsem naftu v pujcenym forysovi, jelo to pekne, ale mel najeto okolo 20ti a cekala ho vymena jak pises.

tl

 

 

Tak tak....znám pár lidí, co je naftovej motor v subaru hodně vyškolil....

 

 

uz se tu parkrat nekdo na diesel od Subaru nekdo ptal.

 

ja jsem vedel do ceho jdu a jake jsou pripadna rizika a pred 2 rokama jsem ho poridil (legacy s jeste bezramovyma dverma) s najetyma 79000 km

 

dnes mam cca 145 tisic a jezdim jen na pravidelnou servisni prohlidku po 15000 km.

 

zadne naznaky na spatnou spojku nemam a motor slouzi a vymeneny nebyl

 

dle palubniho PC jezdim za 5.4-5.6 (realne to je spis lehounce pres 6 l/100 km

 

jezdim 2x tydne CB <--> Praha

 

vybiral jsem z dieseloveho kraje, protoze slabounkej benzin jsem nechtel a silny benzin by me rozciloval pri castejsim/drazsim tankovani.

ano dnes je cena benzinu nizko, ale pred dvema rokama, kdyz jsem se rozhodoval byla rozhodne vyssi a vsechny auta v benziny co jsem mel v hledacku zraly 9-12 l/100km benzinu.

 

rozhodoval jsem se mezi XC70 D5 (ale ty jsou hodne zadane a hodne odjete a pokud jsou fakt pekne tak i drahe), MB E kombi a jeste se mi hrozne libil MB R-classe ktery byl za dvojnasobek Legacy.

jedine auto co nebylo 4x4 byl citroen C5 ve 2.7 HDI a dodnes si rikam ze jsem ho mel vzit.

 

auto slouzi dobre, jizdni vlastnosti super, 4x4 bezkonkurencni, ale priste bych si to same nekoupil, kvuli drobnostem co proste subaru nema dotazene a jine auta mela jiz na prelomu 80/90 let.

kdyz jedu na hory tak by mi stacilo 4x4 s haldex spojkou.

 

jine uz to pak je asi v nove generaci od 2010, kde kolega ma vyse zminenou 3.6 a je hrozne spokojen (bodejd by ne)

 

 

 

Stepan

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ona má previa II dokonalý uspořádání sedaček 2+3+2 s tím, že jsem pravou židli prostřední řady vyhodil (potřebuju 6 míst) a krásně se leze dozadu. bohužel previa III nebo sienna už mají místo prostřední řady 2 luxusní křesla a vzadu skládací lavičku, aspoň co jsem viděl. navíc nabídka v evropě mizerná a cenově už jsou taky jinde.

Jj, viděl jsem tu tvoji (Previi) na Toyotaklubu, až na ten manuál :) pěkná...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stepino, tak to je dobre, ze ses spokojenej. A hlavne mas jeste pekny Subaru:) A pri najezdu 80t km by se asi uz problem projevil a mel by byt vyresen.

A nedelej si iluze, ty drobny detaily co tak stvou jsou i v generaci od r 2010. Nevim teda, jak ted po tom posledni faceliftu, ale predtim to tak bylo.

Ja bral auto jako nove, 2010. Fantastickej motor, jizdni vlastnosti super, auto obrovsky uvnitr. Uz jsem to tady kdysi psal, co me stvalo:

lak- bila prlet a byl strasne jakoby mekej. Vse na nem bylo videt.

navigace a multimedialni panel - to ze to vypada jak korejsky hifi z devadesatek jsem vedel pri nakupu, to sem neresil. Stvalo me, ze se to pri minusovych teplotach mlzilo, nez se auto ohralo

sedacky, resp kuze - nevim presne, ale nekde okolo 10tis se menil ten kozenej potah, protoze byl osoupanej a prodiral se. Predtim jsem mel XC70, 2005 a ta v najezdu cca 100t km mela sedaky jako nove. Navic strasne pekny a pohodlny(hneda kuze, velke stehy:) ). Viggen byl z roku 2001 a sedaky byl taky jako nove.

Blbosti jako hned prodrenej koberecek atd jsem moc neresil. rez na svodech a vyfuku taky ne, ta je ,,normalni´´ a je to jen povrchove, to sem vedel s forestra a rezy.

Stale blblo cidlo hladiny oleje.

Jinak to bylo fajn auto, jezdila s nim pani a za dva roky a cca 40t km spotreba okolo 9l/100km.

tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, viděl jsem tu tvoji (Previi) na Toyotaklubu, až na ten manuál :) pěkná...

vzhledem k nabídce jsem si nemohl moc vybírat a spíš jsem stejně preferoval manuál - trochu mě odrazoval jen 4kvalt, ale zpětně uznávám, že k charakteru auta by automat byl vhodnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vzhledem k nabídce jsem si nemohl moc vybírat a spíš jsem stejně preferoval manuál - trochu mě odrazoval jen 4kvalt, ale zpětně uznávám, že k charakteru auta by automat byl vhodnější.

Jj, je jich málo (a AT, bez kterého se doma neobejdu je ještě míň) a nakonec, hlavně že ji máš a jsi spokojen  :) . Ať dobře slouží..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na zasnezeny louce dam s foresterem vic, dolud si nesedne na bricho:). S defikem zvladnou ty auta nesmysl. H2 nevim, nemel jsem tu cest v terenu. Ale bude to strasne tezka mrcha a podle me tam bude spoustu veci co muzes pokurv@t. Teda myslim si to.

Tl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hezký to máš TLD :-) Já byl včera zablbnout s Outlanderem, polem nepolem, to auto jede s uzávěrkou jak traktor, pohoda. U kámoše na baráku, nemá špatný bydlení, co? Nahoře bydlí s rodinou, dole dělá koncerty,freestyle :-)

post-364-0-45526500-1453050997_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...