Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

ja ked natankujem 95 miesto 100+ palubny pc mi to rozpozna a prepne palivovu mapu...

Ano, to bezesporu. Ale to je jen o kvalitě spalování (senzory klepání atd.), nikoli o výkonu.

Pokud máš auto stavěný na N98, dojde po natankování N95 k mírnému snížení (obvykle) výkonu. Ale obráceně to nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednotka nerozpozná jaký benzín natankuješ. Jediné co si adaptuje je předstih zážehu díky snímačům klepání. Funguje to i nahoru, tzn. natankuješ li místo 95ky skutečnou stovku , jednotka může nastavit vysší předstih než začne detekovat samozápaly. Nicméně je to rozdil pár stupňů - opravdu pár kw (záleží na typu motoru). Každopádně u starých motorů bez snímačů klepání nemá smysl tankovat 100 oktanový benzín.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo kazdopadne jak rikas, udela to nula nula nic, ale v ramci objektivity by v tom testu meli merit vykon na kazdy druh paliva napr. 10x dokola a pak je zprumerovat, u jednoho a toho sameho auta muze byt rozdil u dvou za sebou jdoucich mereni odlisny klidne o par kw a nm, kor na preplnovanem motoru.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před časem jsem zlehka avizoval, že se bude vybírat vůz. Už je zakoupený. Po cca 900.000 km na předohrabech různé provenience mám poprvé zadokolku. Chci se vás zkušenějších zeptat, jestli mám páchat nějaké manévry ohledně jízdy v zimě? zatěžování zadní nápravy a další blbosti. Na hory většinou budeme jezdit ve čtyřech v naloženým kombíku, nádrž na plno a na zimní gumy, na ty já jsem pes.  

Jako na potvoru nikde není v takovéhle hownozimě nasněženej parkplatz, kde bych si chování auta vyzkoušel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím mi teda logika říká, že lehká noha, plynulý plyn, moje starostenská jízda  a v nejhorším případě kloudný řetězy (chci koupit ten pewag Snox pro) musí stačit. Nechce se mi dávat do kufru nějakej písek nebo jiný kokotiny. Snad ti Němci dělají po devadesáti letech auta, co nejsou v zimě nezvladatelná. Předesílám, že se považuju za dobrého a klidné řidiče, který mimo mozkové omezení při jízdě v Anglii ( pravá - levá seno- sláma) neměl na cestách komplikace z vlastního přičinění

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...