TomS Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 JJ, je to dle wiki. Ale ty máš pravdu, v jiných zdrojích je to tak jak říkáš (pro US verzi - Horsepower 207 @ 5900 rpm) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 To auto mělo moc pěkné hodnoty na svou dobu, 231k z 0-100 nějakých 5,8 sec...a hledal jsem verzi do roku 85 bez katu ,pak i evropská verze měla myslím 217k...... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomS Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Nakonec jsem jeste našel jedno foto z loňska. Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 targa na telefonech , pěkná... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Můj mechalink měl stejnou targu na dvoře přes zimu, ale byla v dost bídným stavu. Lak, těsnění dveří i střechy, interiér... všechno hodně po sezóně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fide Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Krásný. To není to samé, jak jezdím já s Kentoya Powermax 50 . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomS Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Moje taky nemá lak nic moc (nárazníky se musely lakovat), Těsnění taky bída. Ale interiér ucházející. Chci to nechat co nejvíce v původním stavu. Na denní ježdění bych přeci jen chtěl něco novějšího. Tohle je tak na vikend parkrát do roka. Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Moje taky nemá lak nic moc (nárazníky se musely lakovat), Těsnění taky bída. Ale interiér ucházející. Chci to nechat co nejvíce v původním stavu.Na denní ježdění bych přeci jen chtěl něco novějšího. Tohle je tak na vikend parkrát do roka. Sent from my iPhone using TapatalkPředpokládám, žes ho neměl na servisu u Plzně Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Mimochodem, největší zběsilost, kterou jsem viděl je jedna 924, kterou má taky na servisu. Původní majitel nalepil na palubku hnědou plyš. Až k němu pojedu, pořídím fotku, abyste se taky pokochali tou "nádherou". Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomS Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 tak to jsi viděl tu moji :-D a nebuď tak kritickej, zas v tak hrozným stavu není :-) Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 tak to jsi viděl tu moji :-Da nebuď tak kritickej, zas v tak hrozným stavu není :-) Sent from my iPhone using TapatalkFakt je to ona, co měl Mary v Žákavý? To je legrace! Tak pardon, jestli jsem byl kritickej. Chápu, že jí chceš nechat v co nejpůvodnějším stavu, ale to těsnění kolem střechy bych asi nechal udělat. A jestli je ten lak ještě rozumně tlustej, zkusil bych to zrenovovat. Ale jinak byla pěkná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomS Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Jo to je ona :-) K Marianovi jsme to dovezli hned poté co to přišlo z USA. Poslední 2 měsíce se na tom autě taky dost veci udělalo. Ale zbytek se bude řešit az pres zimu. Renovaci laku mam v plánu, ty těsnění taky (ale není to urgentní). Ted pres léto se s tim chci co nejvíce svézt. Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Toyota Landcruiser, pohodlí jako SUV, k chalupě dojede a má to motor. A kvalita (až na některé dílčí trable) zatím nejde do kytek. Ale jo, to je slušnej teréňák, ale Defender to v terénu přecejenom neni. Měli jsme do terénu Defendera 110 (r.v.1998, 2,5 Tdi), teď máme shodou okolností LandCruisera (r.v.2003, D4D 3,0). Něco málo jsem najel v terénu s Discovery (tuším r.v. 1998 nebo 1999, 2,5 Td5), to bylo takový i na silnici a v terénu skoro jak Defender (širší to bylo tuším snad jen o 3 mm podle papírů, ovšem kolegové pak měli poměrně velký trable s poruchovostí). Ta LC mi přijde taková celkově neohrabanější a i když se opravdu moc neporouchává, je na tom poměrně hodně elektroniky a serepetiček. Ale když chce někdo auto jak na silnici, tak opravdu do trénu, tak jo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Potkan Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 JJ, je to dle wiki. Ale ty máš pravdu, v jiných zdrojích je to tak jak říkáš (pro US verzi - Horsepower 207 @ 5900 rpm) Pravdu mate oba. 207 HP = 210 PS. Americky kone jsou hold silnejsi ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 6. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. června 2016 Ale jo, to je slušnej teréňák, ale Defender to v terénu přecejenom neni. Měli jsme do terénu Defendera 110 (r.v.1998, 2,5 Tdi), teď máme shodou okolností LandCruisera (r.v.2003, D4D 3,0). Něco málo jsem najel v terénu s Discovery (tuším r.v. 1998 nebo 1999, 2,5 Td5), to bylo takový i na silnici a v terénu skoro jak Defender (širší to bylo tuším snad jen o 3 mm podle papírů, ovšem kolegové pak měli poměrně velký trable s poruchovostí). Ta LC mi přijde taková celkově neohrabanější a i když se opravdu moc neporouchává, je na tom poměrně hodně elektroniky a serepetiček. Ale když chce někdo auto jak na silnici, tak opravdu do trénu, tak jo.Když porovnávat Defíka s Toyotou, tak bych k němu dal řadu J7 což může být asi konkurent. Discárnu se 120kou a Range se 100 (V8). Starý Disco,jak píšeš bylo dobrý, ale bohužel víc poruch a čím modernější, tím hůř. Ona i 120ka má mouchy, zlobily vstřikovače (ale to bylo jediné). U jedné, co jsem měl, byly dávané už v 50tis.km. Ale jinak vše drží, a na silnici, díky vzduchu to je pohodlí a možná to je ta neohrabanost pak v terénu, jak píšeš.LC120 je úžasná v benzínu, luxus, krouťák i výkon, bohužel jsem se jen vozil, ale neměl. Já jsem ujetej na 100ky...Každopádně jsme zapomněli na G od Mercedesu. Jezdil jsem s 300td a tam kde jsem se v Lanďáku komíhal, tam Géčko lezlo jako splašený kamzík.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j3ykobim Odesláno 7. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. června 2016 fotky sou nádherný, krásnější než s časopisu...., závidím v usa tuším 30-60k Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 7. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. června 2016 Dneska mam pujcenyho novyho Tiguana. Uzasne bezpohlavni auto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 7. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. června 2016 Já ho měl půjčené minulý týden, příští rok ho beru. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 7. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. června 2016 Ta palubka je příšerná ale ovšem :-( Naštěstí mě cel? Vw group nechává chladným.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VasekN Odesláno 7. června 2016 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. června 2016 Ta palubka je příšerná ale ovšem :-( Naštěstí mě cel? Vw group nechává chladným.... Mně se třeba Audiny celkem líbí :-) A na Passata nemůžu říct křivé slovo, sice to není design výkřik, ale je to ideální služebák. Najel jsem s ním za poslední 4 roky skoro 200 tis. km a pohoda. Navíc to nikoho nesere. Koupil jsem si pro radost Z4ku a najednou mám v podniku kontrolu z hygieny :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se