Pozorovatel Odesláno 10. března Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března Tak po tom jsem nepátral, ale je to možné Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sam.svi Odesláno 10. března Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března V 5. 3. 2024 v 8:09, ATOM napsal: VW Caddy CNG 4,2kg/100km. Jezdim ale celkem usporne. Nasobit ale netreba, je celkem jedno jestli jezdim na kila nebo litry a kolik ma co oktanu. Dulezity je kolik taham z penezenky ne ? Já to vidím podobně Jde mi taky hlavně o tu úsporu, která je znát. Dneska cesta z Alp za 3,5 kg/100 km při plynulé jízdě po okrsku bez kamionů. Jiné auto na běžné ježdění bych si nemohl přát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedan Odesláno 10. března Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března před 3 hodinami, Igicz napsal: Nežere ten hybrid stejně jak klasické tsi? Řekl bych, že naopak žere poněkud víc. Mamina má ten 1,5 tsi i s DSG, ale bez hybridu v Audi A3 a dovolenou včetně dálnic jsme s tím jeli se spotřebou o litr menší. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pozorovatel Odesláno 10. března Nahlásit Sdílet Odesláno 10. března No jo, ale A3 je poněkud menší (lehčí) auto. Toho Golfa mám v kombajnu a jezdím dost... hmm... dynamicky? Papírově bych se měl dostat pod pět, ale to u mě asi nehrozí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 11. března Nahlásit Sdílet Odesláno 11. března před 16 hodinami, sam.svi napsal: Já to vidím podobně Jde mi taky hlavně o tu úsporu, která je znát. Dneska cesta z Alp za 3,5 kg/100 km při plynulé jízdě po okrsku bez kamionů. Jiné auto na běžné ježdění bych si nemohl přát. 3,5kg/100km je parada. Ja mam 1750kg tezke auto s mizernou aerodynamikou (caddy) a dnes jsem jel 160km dlouhou cestu 70% dalnice a zbytek okresky za 3,6kg/100km, pravda, s jiznim vetrem v zadech Porad je to pri cene 33kc/kg CNG levny provoz. A to mam pod kapotou staricky 2.0 MPi z 90 let, ktery se daval do Octavii 1 generace, ve kterych spotreboval 8-10 litru benzinu/100km. Kdyz jsem auto kupoval, stal 1kg CNG/18kc a jezdilo se za 75 haleru na km. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sam.svi Odesláno 15. března Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března V 11. 3. 2024 v 11:50, ATOM napsal: 3,5kg/100km je parada. Ja mam 1750kg tezke auto s mizernou aerodynamikou (caddy) a dnes jsem jel 160km dlouhou cestu 70% dalnice a zbytek okresky za 3,6kg/100km, pravda, s jiznim vetrem v zadech Porad je to pri cene 33kc/kg CNG levny provoz. A to mam pod kapotou staricky 2.0 MPi z 90 let, ktery se daval do Octavii 1 generace, ve kterych spotreboval 8-10 litru benzinu/100km. Kdyz jsem auto kupoval, stal 1kg CNG/18kc a jezdilo se za 75 haleru na km. Takže chápu správně, že to není z továrny, ale normálně předělané? Ona ta Octavia je přeci jenom pět let stará, takže oproti tomu bych už tam nějaký pokrok v efektivitě očekával. Ale i tak je to na Caddy staršího data parádní hodnota. Samozřejmě v současné době už asi 18 Kč/kg úplně neuvidíme, každopádně jak říkáš, i tak je to levné. Rekord mám asi 2,9kg, ale to jsem jel převážně z kopce a vyloženě na spotřebu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 15. března Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března před 51 minutami, sam.svi napsal: Takže chápu správně, že to není z továrny, ale normálně předělané? Ona ta Octavia je přeci jenom pět let stará, takže oproti tomu bych už tam nějaký pokrok v efektivitě očekával. Ale i tak je to na Caddy staršího data parádní hodnota. Samozřejmě v současné době už asi 18 Kč/kg úplně neuvidíme, každopádně jak říkáš, i tak je to levné. Rekord mám asi 2,9kg, ale to jsem jel převážně z kopce a vyloženě na spotřebu Je to tovarni prestavba. Auto jezdi primarne na CNG, ma 4 nadrze a natankuju cca 26kg plynu. Plus 13 lirova nadrz na benzin. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 15. března Nahlásit Sdílet Odesláno 15. března (upraveno) Asi nejlepsi je v tomhle vw polo. Tam se da jezdit krasne za 3 kg/100km ...je skoda, ze se to nerozsirilo vic, jak treba v Italii. Ty auta na CNG jsou fakt usporne, dalnicni znamka za polovic... Upraveno 15. března uživatelem ATOM Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 17. března Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března Jaro zacalo o mesic driv, takze trakturek, sekacka a krovinak odservisovane a hura s tim zpet na chalupu... Bo 6000m2 zahrad na sekani se nepta...;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sam.svi Odesláno 17. března Nahlásit Sdílet Odesláno 17. března V 15. 3. 2024 v 17:45, ATOM napsal: Asi nejlepsi je v tomhle vw polo. Tam se da jezdit krasne za 3 kg/100km ...je skoda, ze se to nerozsirilo vic, jak treba v Italii. Ty auta na CNG jsou fakt usporne, dalnicni znamka za polovic... Mně to osobně taky mrzí, protože mi to přijde jako skvělá technologie. Hlavně když se chceme bavit třeba i o ekologii, tak mi to smysl dává vzhledem k té nižší spotřebě a nižším emisím oxidu dusíku apod... Proč se to neuchytilo víc vlastně vůbec nechápu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igicz Odesláno 18. března Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března Asi lobby do elektriky. Těch CNG jezdilo náhodou celkem dost. Hlavně firemních flotil. Já měl továrního passata a ex jezdí ještě pořád v golfu. Delší trasy pod 3,7 kg, motačky kolem baráku okolo 5. Paráda. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 18. března Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března (upraveno) Před hodinou, Igicz napsal: Asi lobby do elektriky. Těch CNG jezdilo náhodou celkem dost. Hlavně firemních flotil. Já měl továrního passata a ex jezdí ještě pořád v golfu. Delší trasy pod 3,7 kg, motačky kolem baráku okolo 5. Paráda. a co teprv kdyby jezdily na CNG usporne diesely Upraveno 18. března uživatelem ATOM Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 18. března Nahlásit Sdílet Odesláno 18. března V 17. 3. 2024 v 16:59, sam.svi napsal: Mně to osobně taky mrzí, protože mi to přijde jako skvělá technologie. Hlavně když se chceme bavit třeba i o ekologii, tak mi to smysl dává vzhledem k té nižší spotřebě a nižším emisím oxidu dusíku apod... Proč se to neuchytilo víc vlastně vůbec nechápu Jen a jen politika Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sam.svi Odesláno 22. března Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března V 18. 3. 2024 v 10:15, ATOM napsal: a co teprv kdyby jezdily na CNG usporne diesely Tam si teda nejsem jistý jak by ta technologie mohla fungovat, protože pokud vím, tak na samovznícení by CNG potřebovalo mnohem větší tlak než diesel. Ale možná se i tohle už vyřešilo a pak by to jezdilo asi opravdu za pár šupů... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sam.svi Odesláno 22. března Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března V 18. 3. 2024 v 19:06, moco napsal: Jen a jen politika Nezbývá mi než souhlasit. I když jsem do určité míry zastáncem EV, tak mi rozhodně ekologičtější než tohle nepřijdou (možná kromě nějakých nejnovějších s baterií co má vydržet nájezd mil. Km, tam už by to tu uhlíkovou zátěž ze začátku mohlo dohnat) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ATOM Odesláno 22. března Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března před 3 hodinami, sam.svi napsal: Tam si teda nejsem jistý jak by ta technologie mohla fungovat, protože pokud vím, tak na samovznícení by CNG potřebovalo mnohem větší tlak než diesel. Ale možná se i tohle už vyřešilo a pak by to jezdilo asi opravdu za pár šupů... Na CNG jezdi dodavky, kamiony, autobusy... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sam.svi Odesláno 22. března Nahlásit Sdílet Odesláno 22. března před 7 hodinami, ATOM napsal: Na CNG jezdi dodavky, kamiony, autobusy... Vidíš a já si myslel, že to je jenom pro benzínové motory. Teď jsem si o tom něco načetl a koukám, že je to i relativně obvyklá věc. Člověk se učí každý den Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 23. března Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března V 22. 3. 2024 v 8:18, sam.svi napsal: Nezbývá mi než souhlasit. I když jsem do určité míry zastáncem EV, tak mi rozhodně ekologičtější než tohle nepřijdou (možná kromě nějakých nejnovějších s baterií co má vydržet nájezd mil. Km, tam už by to tu uhlíkovou zátěž ze začátku mohlo dohnat) Já jsem zastáncem přirozeného vývoje EV. Na elektro auta bychom přešli všichni postupně přirozeně a dobrovolně. Až dostavím dům, tak mi EV bude dávat velký smysl. Teď v bytě si to neumím představit, mám sice garážové stání v suterénu domu, ale zásuvku mi tam požární směrnice nedovolí vybudovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 23. března Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března Hned v druhý větě si protiřečíš. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xenomorfus Odesláno 23. března Nahlásit Sdílet Odesláno 23. března před 2 hodinami, moco napsal: ..... Na elektro auta bychom přešli všichni postupně přirozeně a dobrovolně. ..... Vsichni... teda az na mne ;-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se