Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Se chci zeptat...

...když u 2.0 TDCi přidám v nižších otáčkách plyn, tak mezi 1800 až 2000 se celý auto rozdrnčí jako bych přejížděl žebřík. Ne vždy. A nejčastěji u

čtyřky. Doteď to nedělalo.

 

Co to může být? Turbo? Vstřiky?

Zanesený? Vadný? Povolený kolo to asi nebude :)

Zkusit servis nebo jen jinou naftu? Poslední dobou jezdím do OMV... Ale to může být shoda náhod.

 

Je jasný, že mi to na dálku neopravíte ani neuděláte diagnostiku, ale třeba mě navedete, protože to někdo zná, zažil atd.

 

A druhá věc, když vypnu motor něco

uvnitř vrže, bzučí, jakoby se nebo dofukovalo. Je to běžný něco se s..e turbo.

 

Díky za rady.

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrčení a bzučení po vypnutí - nemůže to bejt doběh vodního čerpadla na chlazení turba?

 

IMHO kdyby ti odcházelo turbo, tak to nejspíš nepojede, bude to čudit, žrát olej atp.

 

A ten žebřík - myslíš tím, že to začne skákat/škubat anebo se to jen rozdrnčí a rozvibruje, ale táhne to furt plynule?

Upraveno uživatelem KFL
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono to drnčí i na ostatní stupně ale na trojku to má větší tah tak to rychle odezní. Proto je to na čtyřku nejmarkantnější.

Převodovka to asi nebude, mám zařazeno od tisíce a až mezi 1800 a 2000 to vibruje (pocitově jako bych jel příčně po kolejích kterých je ale 20 vedle sebe)

 

a ten zvuk, to bude asi ono.

 

Edit. Řek bych, že to jen drnčí, na tahu se to neprojevuje

Upraveno uživatelem bandicoot
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se chci zeptat...

...když u 2.0 TDCi přidám v nižších otáčkách plyn, tak mezi 1800 až 2000 se celý auto rozdrnčí jako bych přejížděl žebřík. Ne vždy. A nejčastěji u

čtyřky. Doteď to nedělalo.

 

Co to může být? Turbo? Vstřiky?

Zanesený? Vadný? Povolený kolo to asi nebude :)

Zkusit servis nebo jen jinou naftu? Poslední dobou jezdím do OMV... Ale to může být shoda náhod.

 

Je jasný, že mi to na dálku neopravíte ani neuděláte diagnostiku, ale třeba mě navedete, protože to někdo zná, zažil atd.

 

A druhá věc, když vypnu motor něco

uvnitř vrže, bzučí, jakoby se nebo dofukovalo. Je to běžný něco se s..e turbo.

 

Díky za rady.

 

 

 

Je to Ford a má najeto více jak 120 000 km ?

 

Neopravuj a prodej ho. Do nafty se od minulé zimy lijí jiné objemy přísad a ty motory to čím dál tím hůře rozdýchávají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou ty vaše diesly :) Čím modernější diesel, tím většií citlivost. V kombinaci s těma sračkama co dávají do paliva + nekvalita péče u distributorů (možná i úmysl) + nevhodnost dieslu na jezdění po městě (krátké jízdy) a výsledek je výlágrovanej motor :) Držte se benzínu a budete ok :) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se chci zeptat...

...když u 2.0 TDCi přidám v nižších otáčkách plyn, tak mezi 1800 až 2000 se celý auto rozdrnčí jako bych přejížděl žebřík. Ne vždy. A nejčastěji u

čtyřky. Doteď to nedělalo.

 

Co to může být? Turbo? Vstřiky?

Zanesený? Vadný? Povolený kolo to asi nebude :)

Zkusit servis nebo jen jinou naftu? Poslední dobou jezdím do OMV... Ale to může být shoda náhod.

 

Je jasný, že mi to na dálku neopravíte ani neuděláte diagnostiku, ale třeba mě navedete, protože to někdo zná, zažil atd.

 

A druhá věc, když vypnu motor něco

uvnitř vrže, bzučí, jakoby se nebo dofukovalo. Je to běžný něco se s..e turbo.

 

Díky za rady.

 

Možno sa mýlim, ale takto nejako sa choval známemu odídený dvojhmotný zotrvačník

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, taky varainta, kterou jsem vyčetl na autowebech a který se bojim. V podstatě to dělá při nástupu nějvětšího krouťáku. Taky píšou něco o kloubu, poloose.

V pondělí uvidim na diagnostice.

 

Ahoj, vzhledem k relativně málo kilometrům to zřejmě poloosa nebude, navíc ta by třepala celým autem a nemusela by přitom rachotit, domnívám se, že s největší pravděpodobností je to dvouhmotový setrvačník, obzvlášť pokud jezdíš v hodně nízkých otáčkách. Moderní automaty (dvouspojkové) ve snaze co nejvíc udržovat motor pod zátěží v níských otáčkách, řadí tak, že motor se točí oprávě na dolní mezi maximálního krouťáku a pak ty dvouhmotové setrvačníky odcházejí již kolem 50 tis. km.. Pokud jezdíš sportovněji (a řadíš ručně) tak ta dvouhmota stejně nepřežije hranici 150 tis. km..
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...