misoo Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 (upraveno) Vcera sme boli u kamarata spalit posledne zvysky benzinu a rozlucit sa so sezonou (kopcovy special Ford focus 950kg, 250k, samosvor,...) http://www.youtube.com/watch?v=fOBo6buVams&feature=player_embedded Upraveno 7. října 2012 uživatelem misoo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Panamera v kombíku Kombík ??? Ó hrůzo, ona stačí nešťastná Panamera. V tom případě to může Porsche rovnou zabalit. Takhle zničit ikonu, to by se musel Ferdinand Porsche v hrobě obracet. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Na ježdění do práce většinou ňákej spotřebák, momentálně <> laguna. No a jako koníčkový vůz pro potěchu Mercedes w124 CE 320 V6. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 no dobře. ovšem který vedlejší produkty spalovaní jsou škodlivější, tak v tom nemaj jasno ani vědci... jednou tak, za pár let jinak... napadá mě asociace s kouřením.. někdy v padesátých letech se snad mělo za to, že je to i zdraví prospěšný... oni to uz vtedy vedeli, iba klamali verejnost. Faktom je ze nikotin je z tych vsetkych sajrajtov relativne najmensi sajrajt /tym nechcem povedat ze je zdraviu prospesny/ zmierme sa s tym ze diesel patri do polnohospodarskeho stroja /a uzitkovych automobilov/ a nie do osobneho automobilu. ze je na papieri ucinnejsi /co je btw jeho jedina vyhoda, okrem toho uz ma len same nevyhody - je nepruzny, tazky, zlozity, drahsi na vyrobu atd/, to je dobry argument pre laikov ktori nerozumeju o co ide, aby sa z nich dalo vytiahnut viac chechtakov. to je cely princip turbodizlacie europy. viac iMoney do iVreciek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Snow: Asi si necham o 10cm zkratit nohy jen abych mohl mit 911 3.0SC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 (upraveno) podle me je E46 s tak malym objemem chujovina, mrkl bych se na neco vykonnejsi, u tech vyjetejch pekacu to cenovej rozdil moc nedela.. ..můžu potvrdit..vlastnil jsem verzi..316i i 318i...ten motor je výkonově zoufalý a když to pak honíš tak žere víc jak 6ti hrnek.. CEGY: to je ale krasavec..!! Upraveno 7. října 2012 uživatelem bedja Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmcmxcix Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 oni to uz vtedy vedeli, iba klamali verejnost. Faktom je ze nikotin je z tych vsetkych sajrajtov relativne najmensi sajrajt /tym nechcem povedat ze je zdraviu prospesny/ zmierme sa s tym ze diesel patri do polnohospodarskeho stroja /a uzitkovych automobilov/ a nie do osobneho automobilu. ze je na papieri ucinnejsi /co je btw jeho jedina vyhoda, okrem toho uz ma len same nevyhody - je nepruzny, tazky, zlozity, drahsi na vyrobu atd/, to je dobry argument pre laikov ktori nerozumeju o co ide, aby sa z nich dalo vytiahnut viac chechtakov. to je cely princip turbodizlacie europy. viac iMoney do iVreciek. Muzu se zeptat, odkud jsou ty "fakty"? Diky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prukajda Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Vcera sme boli u kamarata spalit posledne zvysky benzinu a rozlucit sa so sezonou (kopcovy special Ford focus 950kg, 250k, samosvor,...) http://www.youtube.com/watch?v=fOBo6buVams&feature=player_embedded To je v normálním provozu? Ono to tak vypadá. Jestli jo, tak já k tomu můžu dodat jen Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misoo Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Ano v normalnej premavke, za cele doobedie sme tam stretli asi 5 aut, snazili sme sa jazdit v prvom rade bezpecne, ked nebol dostatocny vyhlad, slo sa v ramci pruhu a pomalsie. Pubertu uz mame za sebou Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prukajda Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Ano v normalnej premavke, za cele doobedie sme tam stretli asi 5 aut, snazili sme sa jazdit v prvom rade bezpecne, ked nebol dostatocny vyhlad, slo sa v ramci pruhu a pomalsie. Pubertu uz mame za sebou OK, já se bál, že třeba ne! Vím ve svém okolí o několika průserech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Muzu se zeptat, odkud jsou ty "fakty"? Diky. vygooglitelne za tri sekundy.. ale pytaj sa, aspon sa dozvies Link Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 7. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. října 2012 Hmm, a ta druha moudra? Ta o tech motorech? (cigara mmcm asi nemyslel, ze?) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 Hmm, a ta druha moudra? Ta o tech motorech? (cigara mmcm asi nemyslel, ze?) co chces vediet, ci je diesel pruzny motor, alebo ci je lahsi ako benzinovy, ci je menej zlozity alebo lacnejsi? kup si knihu o spalovacich motoroch, pozri si cennik u predajcu, otvor kapotu na aute Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 (upraveno) Asi si necham o 10cm zkratit nohy jen abych mohl mit 911 3.0SC Co pořád blbneš se svou výškou ? Kdybych Tě neviděl, myslel bych si, že máš minimálně 220cm. Musíš být rád, že máš tak leda 190cm. Edit - ilustrační foto. Upraveno 8. října 2012 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 co chces vediet, ci je diesel pruzny motor, alebo ci je lahsi ako benzinovy, ci je menej zlozity alebo lacnejsi? kup si knihu o spalovacich motoroch, pozri si cennik u predajcu, otvor kapotu na auteJeeeee, ja se tesil na nejaky novy nabubrely moudro, a ty jen nabubrele a tajemne odkazujes...Takze chapu, slysel jsi to nekde v hospode a prislo ti dobry dela chytryho - OK, taky jsem takovej byl, v patnacti.. :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 (upraveno) Autocenzura. Upraveno 8. října 2012 uživatelem Zmizík Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 Jeeeee, ja se tesil na nejaky novy nabubrely moudro, a ty jen nabubrele a tajemne odkazujes...Takze chapu, slysel jsi to nekde v hospode a prislo ti dobry dela chytryho - OK, taky jsem takovej byl, v patnacti.. :-) ja ti to neodkazujem tajomne ani nabubrelo, ja ti to odkazujem normalne zrozumitelne - kup si knihu a precitaj, otvor si kapotu na aute a precitaj si cennik u predajcu. Ak vies citat, otvorit kapotu tak to urob, ak nie tak smelo pokracuj a ryp. Prednasku ti tu robit fakt nebudem. ja som vlastne zabudol, ze vsetky formuly su diesle, aj rally auta su diesle, aj moto gp su diesle.. tak sorry, musim uznat ze je to fakt lepsi motor. Lahsi, jednoduchsi, menej poruchovy, toci od vidim do nevidim.. A ten zvuk - to je uplna symfonia Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bandicoot Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 Včera jsem koukal na Lancia Voyager. Ve full verzi a vypadalo to uvnitř hodně dobře, člověk by až zapomněl, že z venku je to celkem nevzhledná kastle. Navíc jedno z mála MPV (možná jediný "evropský"), kam se nebojí dát benál 3,6 V6 a ne nějakou daunsajzovanou přeturbenou jebku. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Tada Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 Snow: No, ke 190 mam, problem je spis v chodidlech, proste se tam nemuzu nacpat tak, abych mohl pohodlne mackat pedaly... Je to hrozna skoda, sveho casu jsem mel nabidku na 3.0 SC asi za 400tis a to auto bylo jako nove. Oproti soucasnemu povozu by to bulo navysost prakticke ma to 4 sedacky a 2 kufry A asi bych mohl jezdit i v zime Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 8. října 2012 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. října 2012 ja ti to neodkazujem tajomne ani nabubrelo, ja ti to odkazujem normalne zrozumitelne - kup si knihu a precitaj, otvor si kapotu na aute a precitaj si cennik u predajcu. Ak vies citat, otvorit kapotu tak to urob, ak nie tak smelo pokracuj a ryp. Prednasku ti tu robit fakt nebudem. ja som vlastne zabudol, ze vsetky formuly su diesle, aj rally auta su diesle, aj moto gp su diesle.. tak sorry, musim uznat ze je to fakt lepsi motor. Lahsi, jednoduchsi, menej poruchovy, toci od vidim do nevidim.. A ten zvuk - to je uplna symfonia Jasně, když mluvíš o formulích, z benzínu dostaneš asi krátkodobě víc energie, když ti nevadí, že ten motor po závodě vyhodíš. A potřebuješ každý kilo - to není úplně můj případ. Mně se spíš hodí, že můj nafťák jezdí, člověk se o něj nemusí starat a 125kW výkonu mi dostačuje. Křivku náběhu neřeším, protože mi ta stávající vyhovuje. 50 kilo navíc? No a co? Čemu se mimochodem, kdybych měl přistoupit na tvoje nesmyslná a zavádějící přirovnání, dnešní osobní auta víc blíží, podle tebe - zemědělskejm strojům, nebo formulím?A jak je proboha možný, že když ty nafťáky jsou TAK JASNĚ v hajzlu, proč je tak nějak všichni kupujou?A zvuk? Sorry, kvůli zvuku nekupuju auto, ale sluchátka. A navíc u nových aut je to radikálně jiný než u kýblů z devadesátejch let. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se