Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

a ked prudko akcelerujes robis za sebou kudol dymu ? ja by som sa hambil... keby sme nezili v takom kocurkove tak by si nepresiel cez STK / EK...

 

..tak kudol dýmu mám i za 4x4 1,9 která filtr nemá, tak co..a hoří tam nafta, tak z toho hold něco vyletět musí..a ta akcelerace tu hambu zažene (zas tak to nekouří..je to vcelku moderní čtyřletý motor :smile_anim:)

 

..je fakt, že toto auto se škodovce povedlo..jede to a hlouhodob 5,9l/100..!! :notworthy:

 

TO: laska...do manuálu bych teda nešel..mám ho v nouzové RS..a je pravda, že v ní mě to nevadí..ale celé dny v produkčním autě kvedlat bych už nechtěl..:sad01_anim:

Upraveno uživatelem bedja
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vaše názory pánové? Výbava je dost dobrá a hlavně původ vozů.Jen mě štve že to je manuál :crying_anim02:

 

http://www.tipcars.c...i-25370627.html

 

Spíš bych se vyhnul tomu motoru. 2.0 TDI bohužel není nástupcem legendární 1.9 TDI, takže se nejedná o zázrak na spotřebu či životnost.

 

Sáhnul bych raději po 3.0 TDI, ta si pápne malinko víc, ale na údržbu tě vyjde líp a taky podstatně líp pojede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Například by nebyly války o ropná naleziště, ekologie by dostávala méně na zadek atd. Jinak by řidiči nic neušetřili, je jasné že daně na elektromobily by vyrovnaly výpadek daní z paliv, tedy finančně by se žádná změna nekonala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

laskajefajn - není to odpověď, kterou čekáš, ale osobně myslím, že ojeté Škody, VW atd. jsou drahé, snad kvůli údajně nadstandardní kvalitě. Životnost motoru je nezajímavý údaj protože jí nikdy nedosáhnu a periferie jako turbo, filtr pevných částic, spojka atd. atd. "odejdou" všude. Tím si prošlapávám cestičku k mému Fordu MKIV, kde stejný ročník, nájezd, podobný motor i výkon, méně fádní design (ale jde o vkus), stejná nebo bohatší výbava a troufnu si říci stejná spolehlivost i cena servisu bude o 100 tisíc levnější. A načipovaný jede jako pr.se s dobrou spotřebou:-)

Elektromobily - jsem fanda do motorek, sportovních aut a miluju vůni benzínu a oleje. Uznávám ale, že elektromobil má fantastický průběh výkonu, resp. krouťáku, je ekologický, mnohem spolehlivější a kdyby se masově rozšířil, i levnější jak pořizovací cenou tak provozními náklady. Asi jsme je už mohli mít, těžko říct zda před 10 lety byly technologie, které by plně nahradily dojezd, "tankování" atd. spalovacích motorů. Ale je to politika a ta je taková jaká je, stejně bych mohl spekulovat, že nebýt válek nebo neinvestovat svět do něčeho jiného, mohli jsme dnes cestovat antigravitačními vznášedly...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 90 letech byly vyrobeny elektromobily s dojezdem 200 km. Neříkám že by nahradily vše, ale z velké části jo. Všechno je to stopené.

 

Jako že automobilky stopily před 20 - 30 lety elektromobily s dojezdem 200km a teď cpou těžký prachy do vývoje moderních s dojezdem 200km? :D

 

První elektromobil BMW je z roku 1972 (typ 1602). A příští rok začne BMW vyrábět první sériový.

Tak to to spiknutí trvá už 40 let :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro je :) musím se usmívat, jak amatéři z Chorvatska postavili elektromobil, který převálcoval výkonem auta vývojářů velkých firem včetně firmy Tesla. Kdyby měl někdo vážný zájem na levném elektromobilu, už by dávno bylo auto s dojezdem 1000km na jedno nabití, ovšem proč by to někdo vyráběl a nechal krachovat palivové systémy, na kterých je částečně postavena ekonomika každé rozvinuté země vyrábějící auta?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skoro je :) musím se usmívat, jak amatéři z Chorvatska postavili elektromobil, který převálcoval výkonem auta vývojářů velkých firem včetně firmy Tesla. Kdyby měl někdo vážný zájem na levném elektromobilu, už by dávno bylo auto s dojezdem 1000km na jedno nabití, ovšem proč by to někdo vyráběl a nechal krachovat palivové systémy, na kterých je částečně postavena ekonomika každé rozvinuté země vyrábějící auta?

 

Tak proč ho od nich nějakej automobilovej gigant neodkoupil a radši utápí těžký prachy ve vlastním vývoji? Já těmhle konspiračním teoriím moc nevěřím, no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dobrá votázka

 

...já třeba proto, že se mi hezky kouká na počítač, kterej ukazuje 5.2 atp.. :D prostě kvůli pocitu.. a taky jsem navyklej od dob, kdy jsem měl první auto - golfa I, 1.5 d, r.v. 1979 (a to bylo v 89' něco :) od tý doby mám k chrochtákům vztah

Upraveno uživatelem montemar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pardon, až se mi filtr ucpe, uvažuji taky o jeho odstranění. Auto i poté splňuje emisní limity, výroba nových filtrů je nákladná a neekologická a pokud to vezmeme v širších souvislostech, filtry výrazně ekologii nepomáhají. Ale to je na dlouhou debatu.

Moc rád budu jezdit v elektrickém autě i když bude mít dojezd 200 km. Budu ho mít jako druhé do rodiny a budu s ním jezdit na krátkých tratích. Když ujede 800 km a natankuju ho za 10 minut, budu ho mít jako jediné rodinné auto. Udělám to kvůli ekologii ale především kvůli úspoře vlastních nákladů. Až bude někdo nabízet takové auto s rozumnou návratností investovaných peněz a výroba aut, akumulátorů, nabíjecích stanic atd. přispěje k čistšímu životnímu prostředí (i se započtením ekologických dopadů na výrobu elektřiny pro tato auta), budu první v pořadníku:-). Takovým technologiím fandím a doufám, že se toho ještě dočkám (nebo jiné "čisté" alternativy).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...