KFL Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 Asi spis do humoru, ale sem še to hodi taky . Kdyby nekdo shanel usporny a svizny wagen. http://www.annonce.cz/inzerat/bmw-20803427-wn7qx3.html
KFL Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 mi rikal znamej, ze jim do autosalonu dneska privezli OCTAVKU III. prej je to hodne podobny rapidu, moc ho nazivo neoslovila. a uplne ho dostaly rolovaci valecky na multifunkcnim volantu.. to uz snad nedela nikdo..Valecky na volantu mam i v 3er 2012 .
montemar Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 Valecky na volantu mam i v 3er 2012 .jj, koukam na to.. tak jo, no, treba je to prakticky. ja mel valecek zafixovany jako prekonany asi z dob mobilu od SONY, myslim, ze to byl typ Z1, nebo tak nejak..
tenge Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 Co ciptuning pro diesel? Nemáte někdo zkušenosti? Mám rav4 (110kw) a přemýšlím zda to a či nemá smysl..
Josef01 Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 ..v oktě jsou válečky a v MB tlačítka..ale když to vemu z pozice jednoduchosti..tak určitě lepší je ten váleček.. Já v tom moc nevidím rozdíl, tlačítko držíš, menu se pohybuje, válečkem točíš menu se pohybuje... Díky nové Octávce kamarád nakonec koupil 4 roky starej Superb v pěkné výbavě za 300 tis., takže je spokojenej, holt nový auta přinášejí užitek i nečekaně jinde.
Lion Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 (upraveno) Co ciptuning pro diesel? Nemáte někdo zkušenosti? Mám rav4 (110kw) a přemýšlím zda to a či nemá smysl.. to si musíš rozmyslet sám ale dle mě to motor v rozumné míře snese a neuškodí mu to... http://www.profi-chiptuning.cz/chiptuning/osobni-auta/toyota/rav4/ nebo http://www.maxpower.cz/chiptuning-ceny/chiptuning-toyota-rav-4 Upraveno 22. ledna 2013 uživatelem Lion
laskajefajn Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 Kluci jaký je rozdil mezi obyč.tempomatem a tempomatem s brzdovou funkci???
Josef01 Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 Jsou 3 základní typy tempomatů o kterých vím (možná jich je více). První typ nastavíš rychlost a on ji udržuje. Druhý typ nastavíš rychlost, on ji udržuje a pokud je před ním překážka začne brzdit ovšem do nějaké úrovně. Třetí typ udržuje rychlost a v případě překážky začne brzdit tak, aby byl schopen i zastavit do nuly. Ten poslední model dokáže tedy i popojíždět v koloně aut.
kloubik Odesláno 22. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2013 (upraveno) Pokud si to dobře pamatuju, tak ten s brzdovou funkcí je takový mezistupeň k tomu radarovému. Jak už napovídá název, dokáže sám zpomalit nejen motorem, ale případně i přibrzdit, pokud je nastavená na tempomatu nižší rychlost, než jakou by dokázal udržet motor při jízdě např. z prudšího kopce. U BMW se to jmenuje Dynamic Cruise Control a navíc ubírá automaticky lehce plyn do zatáček. U úplně obyčejnýho tempomatu kterej to nedělá je to někdy do zatáček nepříjemný pod plynem. Mimochodem, mohl bys mi posím hodit do SZ více info k té češtině, kdo to dělal a tak? Chtěl bych to koupit pro otce k narozeninám, má 318d a pořád si stěžuje, že nerozumí úplně všem volbám. Edit: myslím, že ten brzdový (pokud teda máš na mysli Dynamic Cruise Control), nedokáže sám brzdit před překážkou, jak píše Josef, pouze využívá brzdy k dosažení nebo udržení nastavené rychlosti. U BMW E90 podle mě dokáže brzdit před překážou až ten radarový, neboli Active Cruise Control. Upraveno 22. ledna 2013 uživatelem kloubik
m.n. Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 Kluci jaký je rozdil mezi obyč.tempomatem a tempomatem s brzdovou funkci??? Je to v podstatě tak jak říká kloubik, ty máš ve svém autě právě ten s brzdnou funkcí. Od toho základního se liší tak, že při nastavování požadované rychlosti vidíš tuto na displeji mezi budíkama (+ ti na tu danou rychlost vyjede rafička v okruží rychloměru) a navíc ji můžeš nastavovat oběma směry, krátkým ťuknutím po 1km/h, když zatlačíš přes aretaci, tak po 10km/h. Základní tempomat u E9x ti umožňuje nastavit udržení té rychlosti, kterou právě jedeš, případně páčkou zrychlit, ale nijak určitě, u toho tvého si prostě zvolíš konkrétní rychlost a auto si na ni samo přibrzdí nebo naopak zrychlí.
montemar Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 jak vubec funguje internet v aute? ma extra SIM - pres operatora, bere data z mobilu pres bluetooth, nebo co ja vim ze satelitu bmw? a je to priplatkova vybava, treba zrovna u zminovaneho 3-er, nebo je pripojeni uz v zakladu..
laskajefajn Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 (upraveno) m.n : z toho co popisuješ tak to je přeci adoptivní tempomat,ne? Jsem z toho docela jelen Cruise control with brake function ??? Upraveno 23. ledna 2013 uživatelem laskajefajn
KFL Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 (upraveno) Cruise control with brake function ???1. Základní tempomatDrží rychlost, neumí brzdit. Pokud snížíš v nastavení rychlost, ubere plyn než ji dosáhne, ale nebrzdí. Při jízde z kopce totéž - pouze ubere plyn, ale nebrzdí. 2. Základní s brzděnímDrží rychlost a pokud jedeš z kopce, umí si přibrzdit. Totéž, když jedeš na tempomat 80 a přeťukáš to na 50, přibrzdí si brzdama.edit: Tohle mám teď v bávu a baví mě, že to počítá i s řazením, takže sešlápnutím spojky se tempomat hned nevypne, ale čeká na kvalt (nahoru i dolů). Bezva . 3. Adaptivní tempomatTotéž co 2, ale využívá ještě senzor v čumáku a hlídá, jestli před autem něco není. Takže jedeš 200 po dálnici, vjede ti tam zprava auto, tempomat sám zabrzdí a když auto zase uhne a má před sebou volno, nabere sám původní rychlost. edit: S tempomatem humorná historka - přijeli jsme cca 4 roky zpět v MB R500 po D1 do Brna, na tempomatu 180. Ploužili jsme se městem a někde za pisáreckym tunelem před těma teď už tunelama, jsem v zácpě chtěl dát "set", abych nemusel furt šlapat na brzdu a jet plynule 40kou, ale dal jsem místo toho "resume". Ta dvoutunová potvora umí celkem slušně poskočit . Upraveno 23. ledna 2013 uživatelem KFL
laskajefajn Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 Vyčerpávajicí odpověd!!! Mnohokrát Ti děkuju!!!
Lion Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 tempomat č. 1) je jasnej... ale co tenhle?? zapneš ho při 80 kmh, vypneš sešlápnutím brzdy, zpomalíš na 50 a při zapnutí tempomatu opět valí na 80... přenastavit buď tlačítkem, nebo nějak zresetovat.... jednička se resetuje vždy
Remio Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 Pořád jde o jedničku, většinou umí víc věcí... Stejně jako jedeš 90 km/h, šlápneš na plyn, předjedeš auto ve 110 km/h a pak když pustíš plyn, auto zase jede 90 Km/h.
SCIFI Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 tempomat č. 1) je jasnej... ale co tenhle?? zapneš ho při 80 kmh, vypneš sešlápnutím brzdy, zpomalíš na 50 a při zapnutí tempomatu opět valí na 80... přenastavit buď tlačítkem, nebo nějak zresetovat.... jednička se resetuje vždyTakhle to neni. Bude kliknes resume a pojede na 80 nebo set a pojede aktualni rychlosti
Josef01 Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 Ještě je funkce nastavení maximální rychlosti, pak člověk muže šlapat na plyn jak chce a stejně jede 50.
Andrew_C Odesláno 23. ledna 2013 Nahlásit Odesláno 23. ledna 2013 Ještě je funkce nastavení maximální rychlosti, pak člověk muže šlapat na plyn jak chce a stejně jede 50.Nevím jak jinde, ale u Fordu (Focus) omezení max rychlosti funguje následovně- pokud přidám málo nic se neděje, auto drží nastavenou max. rychlost, pokud ale přidám plyn výrazněji auto normálně zrychlí
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se