Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Pánové! Poradte mi: ted řešim převodovku přesněji řečeno rozdil mezi D a DS neboli sportovním režimem.Je mi jasné že rozdil tam je a že DS řadi ve vyšších otáčkách jen jsem nevěděl na stoprocent jestli tam musim rychlosti házet sám a nebo to jde automatem jako při normálním režimu :)

 

V provozu se mi to zkoušet moc nechce ale vyloženě jsem s tim ještě nebyl blbnout někde mimo silnici.Zitra mě čeká Pec p.Sn.tak tam to třeba prubnu :)

 

Díky všem za postřehy!

post-21035-052480400 1361294700.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když to hodíš na DS, tak bude ten automat ve "sportovním" režimu, tedy bude řadit ve vyšších otáčkách, jak jsi sám napsal. To vše do momentu, než pohneš pákou nahoru nebo dolů, pak se ti na displeji objeví přímo zařazená rychlost ve formátu M1, M2...M6... V tomto režimu ten automat přeřadí opravdu až to bude skutečně nutné a ty nezasáhneš sám, tedy při výrazném podtáčení nebo naopak v omezovači...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

m.n: děkuju za reakci,myslel jsem si to,dokud nezačnu řadit sám tak to DS vyhodnocuje a překlápi rychlosti samo když to dobře chápu.

 

Trojan: no comment :crying_anim02:

 

Tohle mě dostalo:

 

http://www.auto.cz/bmw-svolava-servisu-vice-nez-500-000-vozu-72995

Upraveno uživatelem laskajefajn
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm...pěkný, 500 tis aut už je docela mazec. Docela zajímavá informace v článku je, že v Evropě neexistuje instituce, která by trochu víc dohlížela na podobné závady, které můžou představovat vysoké bezpečnostní riziko a případně další hromadné závady, u kterých automobilky hrají mrtvého brouka, viz. např. BMW a problémy s motory N54, respektive vysokotalkým benzínovým čerpadlem. Nebo Kia a Hyundai, kdy obě automobilky inzerovali strašně nízké spotřeby nových motorů, v běžném provozu nedosažitelných.

 

V USA byly během pár měsíců podány hromadné žaloby, v případě BMW došlo k vyplácení náhrad zákazníkům, nucenému prodloužení záruky na dané komponenty na 10 let nebo 180tis. km a nakonec ještě k nařízení svolávací akce. V případě korejských automobilek došlo během pár týdnů k rozhodnutí, že zákazníci jsou klamáni a automobilky už vyplácí zákazníkům peníze podle ujetých kilometrů. Myslím, že by to takhle mělo fungovat i v Evropě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kamarád mi tím článkem nasadil brouka do hlavy tak jsem ještě v noci psal email na zastoupení BMW v ČR a hned ráno jsem měl odpověd že se to mého vozů netýká.U mě byla jen jedná svolávačka a to kvůli špatnému těsnění zadních světel tak tam dávali v roce 2010 nové zadní LED lampy jinak můžu být v klidu-oni to dokonce poznaji i v servisu podle načtení klíčku že je potřeba nějaká svolávačka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm...pěkný, 500 tis aut už je docela mazec. Docela zajímavá informace v článku je, že v Evropě neexistuje instituce, která by trochu víc dohlížela na podobné závady, které můžou představovat vysoké bezpečnostní riziko a případně další hromadné závady, u kterých automobilky hrají mrtvého brouka, viz. např. BMW a problémy s motory N54, respektive vysokotalkým benzínovým čerpadlem. Nebo Kia a Hyundai, kdy obě automobilky inzerovali strašně nízké spotřeby nových motorů, v běžném provozu nedosažitelných.

 

V USA byly během pár měsíců podány hromadné žaloby, v případě BMW došlo k vyplácení náhrad zákazníkům, nucenému prodloužení záruky na dané komponenty na 10 let nebo 180tis. km a nakonec ještě k nařízení svolávací akce. V případě korejských automobilek došlo během pár týdnů k rozhodnutí, že zákazníci jsou klamáni a automobilky už vyplácí zákazníkům peníze podle ujetých kilometrů. Myslím, že by to takhle mělo fungovat i v Evropě.

 

Bohužel soudnictví v USA na rozdíl od EU funguje, tohohle se nedočkáme. EU chce ovšem měření spotřeby a hlučnost vozidel chce změnit, tak alespoň něco. Teď je uváděná spotřeba daleko od reality.

 

http://www.novinky.cz/auto/292970-normovana-spotreba-paliva-neodpovida-realite-zjistila-evropska-komise.html

 

http://auto.aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=770941

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radkopf: Díky za video, je vidět, že idioti na silnicích jsou všude a vůbec ani netuší v čem sedí a jak se to chová na silnic. Není to tak dávno co u nás zabil jeden magor hostesku, kterou provezl v Lamborgini.

Rodiče té hostesky jsem osobne znal pracovali jsme spolu ve stejném oddělení nejmenované firmy .... Zničil ne jeden ale hned tři zivoty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám tady takovou tabulku, tak se každej můžete zaškatulkovat.

Jinak tady uprostřed Vysočiny zima nic moc. Nějaký náledí bylo ale sněhu sotva pár centimetrů. Žádný závěje jsem letos ještě nemusel prorážet, žádný stromy přes cestu, žádná jinovatka, větve až na zem. Aby to tak bylo to oteplování.... Údržba silnic funguje skvěle, když je náledí tak to vypadá jak kdyby vyměnili sypače za rolbu ze stadionu a když je půl centimetru sněhu co za půl hodiny roztaje tak do toho nasypou štěrku jak kdyby chtěli budovat transsibiřskou magistrálu. Ale dneska ráno asi nestíhali takže snížek byl, nějaká ta zatáčka taky...

post-2302-069473200 1361384796.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...