Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

  V 9. 2. 2014 v 13:49, Bedjasson napsal:

JR_2010 + NightInNale

Docela mě zajímají veškeré relevantní informace. Máte něco více? Je třeba rozdíl mezi origo-co se montují na nová auta a jinými? Já zkoušel desky a kotouče Subaru, Ate a TRW a žádný hmatatelný rozdíl jsem nepoznal, ale jezdím jako kloboukář.

 

Když jsem šrouboval kamarádovi co jezdil silniční motorky, tak sladit kotouče a desky stálo hodně peněz, než se našla ideální kombinace.

Díky!

Jednoznačně se to nedá konstatovat, musel bys vedle "originálního" dílu postavit pro srovnání "jiný" díl, ale snad obecně se to dá v souladu s blokovou výjimkou definovat asi takto:

 

?Originální náhradní díly? jsou náhradní díly stejné kvality jako díly použité či používané pro montáž nového vozidla a vyrobené či vyráběné podle

specifikací a výrobních požadavků stanovených výrobcem vozidla pro výrobu dílů nebo náhradních dílů daného vozidla, přičemž originálními náhradními díly se rozumí i náhradní díly, které jsou vyráběny na stejném výrobním zařízení jako tyto díly.

 

?Kvalitativně rovnocenné náhradní díly? jsou náhradní díly vyráběné jakýmkoliv soutěžitelem, resp. podnikem, který je kdykoliv schopen vydat osvědčení, že tyto díly dosahují kvality dílů použitých či používaných při montáži nových vozidel.

 

Ostatní žádnou definici nemají, podle mého jsou to právě ty napodobeniny, protože se nikde nedopátráš, jak byly schvalovány, zkoušeny a z čeho jsou vlastně vyrobeny.

Upraveno uživatelem JR_2010
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 9. 2. 2014 v 14:27, Bedjasson napsal:

Díky, ale ještě budu otravovat jednou. Jsou někde stránky, kde se člověk dočte, které díly jsou OK a které ne?

Takových stránek je mraky, jenže nikde se nedopátráš objektivní pravdy, vždy je to jen "já jsem slyšel" "měl jsem je a super" atd., bude určitě i dost testů, ale zase jsou kvalitativně různé a většinou neměřitelné a subjektivní. To co jsem dával výše, to jsou oficiální testy z míst, kde oficiálně testují všichni výrobci z celého světa, taková místa jsou tuším tři na světě (mluvím o brzdách a běžném provozu). Tím se tedy obloukem vracím zpět na začátek, tedy, že výrobci dobře vědí, co do auta patří, mají to sakra odskoušené a dokáží Ti zaručit určité vlastnosti, ostatní je prostě sázka do loterie, samozřejmě vyjma dodavatelů, kteří se specializují na určité komponenty a dokáží zaručit kvalitu. A jak jsem již psal, bavíme se o investici cca 4000 Kč opakující se jednou za cca 3-5 let, při neoriginálech s úsporou 1500Kč ?

Nakonec párek za 60 Kč/kg vypadá taky jako párek za 200 Kč/kg a určitě stejně zasytí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 9. 2. 2014 v 15:44, montemar napsal:

mne by se to strasne hodilo. stejne vetsinou jedu sam, a ridic se tam vejde v poho.. jen, za tenhle konkretni ojetej a 45 amg 53700.- e... a pak je tu jeste novej golf r, kteryho tak moc chvalili vcera v autosalonu na prime...

Za "normální" provedení dáš cca 600 za nový, ale zase není tak pěkný a taky tak nepojede. Ženě se to líbilo, do chvíle, než si sedla dovnitř. Prozatím neskousla volič automatu pod volantem a tlačítko ruční brzdy vlevo pod volantem. Vadí jí, že se musí k tomu tlačítku ruční brzdy natahovat a navíc levou rukou a o ten volič automatu zavadila, když zapínala stěrače. Rozčilovala se, proč to musí někdo dělat jinak než ostatní (myslela tím ostatní VW a AUDI). Mě se tam zdálo být vpředu míň místa než v minulé A3, ale zase mne na rozdíl od A3 netlačil středový tunel (taková ta rádoby sportovní tvrdá výztuha) do nohy.

Apropo nemá někdo dlouhodobější zkušenost s těmi benzínovými turbo čtyřválci? Jsou spolehlivější než VW a BMW?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 9. 2. 2014 v 16:08, Bedjasson napsal:

Díky, já na brzdách a gumách nemíním šetřit. Je to pro mě asi to nejdůležitější, co ovlivňuje bezpečnost (nepočítám konstrukci auta, to je jasná věc). Jen jsem se bál těch TRW. Brzdy a desky dávám většinou Ate nebo originál (ještě jsem měl nějaký Zimerman), jenže auto jsem potřeboval hned a TRW byly k mání ten samý den...tak jsem kývnul. Prdlajs tomu rozumím, proto jsem se leknul. Tak snad to bude OK.

S těma gumama to je taky docela zajímavý, hlavně ve vztahu k těm "rádoby" ekologickejm štítkům, díky kterejm se každej upíná na tu spotřebovou hodnotu a ostatní opomíjí, přitom v podstatě nikdo ze spotřebitelů nemá ani šajnu, co se pod tím skrývá. Samozřejmě, čím pozitivnější index spotřeby, tím horší index přilnavosti na mokru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 9. 2. 2014 v 16:08, Bedjasson napsal:

Díky, já na brzdách a gumách nemíním šetřit. Je to pro mě asi to nejdůležitější, co ovlivňuje bezpečnost (nepočítám konstrukci auta, to je jasná věc). Jen jsem se bál těch TRW. Brzdy a desky dávám většinou Ate nebo originál (ještě jsem měl nějaký Zimerman), jenže auto jsem potřeboval hned a TRW byly k mání ten samý den...tak jsem kývnul. Prdlajs tomu rozumím, proto jsem se leknul. Tak snad to bude OK.

 

 

TRW desky mám na Passatu a bez problémů fungují.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten cenovy rozdil je vevnitr citet a videt. Jezdil jsem kratce oba. Volant se osoupe po 20, nektera ovladani chaoticka, nektere plasty levne, zvuk zavreni dveri levny, displeje klimy levne a moc sviti. Ale ta zaruka tohle vse vyrovna, IMHO. Jinak dobre auto s libivym vzhledem, davajici praci v Cesku, montovane v ultra-eko tovarne, s dobrym motorem, dobrou pozici za volantem s civilizovanym standardem bezpecnosti.<br />

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 9. 2. 2014 v 21:39, blackhead napsal:

Co rikate na Hyundai i30 1,6GDi style vybava, zkousel jsem to nakonfigurovat a ve srovnatelne vybave to vychazi o 150 levneji nez golf, vsude to docela chvali, jako druhe auto pro manzelku ...

 

Kamarád to koupil manželce, sice říká, že to je plastovej kšunt, ale za ty peníze a pro ženskou je to dobrý :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 9. 2. 2014 v 19:06, dieegoo napsal:

TRW desky mám na Passatu a bez problémů fungují.

 

 

 TRW se dávala na passata i do prvovýroby, nevím jak dnes. Já na nich jezdím stále, měnil jsem jen jednou a na všech kolech odešly prakticky naráz a pokud je na tom autě něco, co opravdu dobře funguje, tak jsou to brzdy, né že bych si jinak stěžoval.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník cecil

Já jsem dlouho jezdil s Touareg 2,5tdi,dobrý auto nájezd cca 275t bez poruchy,pak jsem jej prodal a vystřídal za Yeti a VW Crafter.Oproti Touaregu je to sice do Yeti skok níž ale zase spotřeba je užasná nemluvě o cenách servisu.Ale je to auto pro mně asi malé a myslím že se sáhnu pak po nějaké zánovní Q7 v 3.0tdi.V té jsem seděl a je to hodně velké a prostorné auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 10. 2. 2014 v 18:52, cecil napsal:

navíc jsem někde četl že q7 má elektricky ovládané TZ,a hodně utáhne což potřebuji,nemáte někdo s tímto autem a motorem nějaké zkušenosti.Děkuji.

..co tě konkrétně zajímá..? vevnitř je to malé..žere to jak tank a je to poruchové jako v poslední době vše v koncernu..:)

 

..ale jinak na vzduchu se cestuje dobře a při otočce Praha-Morava je to v pohodě..měl jsem tu čest s modelem S-line..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...