Návštěvník dlubix Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Masážní sesle Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Já mám doma dva řadové benzínové atmosférické třílitry, takže já jsem jeden z posledních, co by obhajoval naftu, ale tyhlety hemzy o tom, jak jedině benzín a nejlíp ještě manuál a tradice a duše a nafta do kamen to vedou fakt ve valné většině jen ti, od kterých ta značka nikdy neuvidí ani korunu, protože to kupují po 10 letech někde na fóru a kdyby záleželo na nich, tak to ta značka může položit Prostě něco jako Rolex a Chronomag, když to tady padlo to přirovnání... Jasně, takže jediný důvod, proč je diesel v jaguáru je ekonomické hledisko. Míň to žere a lidi to kupují, to je supr, sice to chrochtá jako traktor a občas v zimě nenastartuješ ale je to Jaguár!!! Pro mě to prostě není Jaguár, protože do Jagu patří benál, dopřávám si luxus tohodle názoru, protože nejsem nějakéj posranej ekonom, kterýmu musí vycházet čísla . Kdyby to zavřeli, zůstali by legendou, takhle jsou další průměrnou automobilkou a prostě dělaj spořivý auta pro obchodní zástupce . A diesel patří do kamen, lodí, a hooodně velkejch aut . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SCIFI Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 já necítím mravenčení u parkování dieselu ani benzinu. asi tomu nerozumím ale přirovnání rolexu s etou kulhá na obě nohy Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JR_2010 Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Jasně, takže jediný důvod, proč je diesel v jaguáru je ekonomické hledisko. Míň to žere a lidi to kupují, to je supr, sice to chrochtá jako traktor a občas v zimě nenastartuješ ... Já myslím. že ekonomika je u většiny výrobců aut jediným kritériem (jednou z výjimek byl SAAB, ten šel svojí cestou hlava nehlava). Tento motor je Peugeot HDI s jedním turbem navíc, používá se v celé řadě aut různých značek a patří mezi to nejlepší ve své kategorii, má to perfektní výkon, nízkou spotřebu, spolehlivost a je to tiché (a startuje to překvapivě i v zimě). Pokud si to auto koupí někdo na běžný, denní provoz, má ten motor svoji logiku, pokud je někdo fanda a má to pro radost (ať je motivem cokoli) asi bude hledat něco s osmiválcem, což mi přijde přirozenější. Ale jsou to jen stereotypy, stejně se někdo ušklíbá nad Audi TDI v DTM a Le Mans jenom proto, že je to netradiční. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Jasně, takže jediný důvod, proč je diesel v jaguáru je ekonomické hledisko. Míň to žere a lidi to kupují, to je supr, sice to chrochtá jako traktor a občas v zimě nenastartuješ ale je to Jaguár!!! Pro mě to prostě není Jaguár, protože do Jagu patří benál, dopřávám si luxus tohodle názoru, protože nejsem nějakéj posranej ekonom, kterýmu musí vycházet čísla . Kdyby to zavřeli, zůstali by legendou, takhle jsou další průměrnou automobilkou a prostě dělaj spořivý auta pro obchodní zástupce . A diesel patří do kamen, lodí, a hooodně velkejch aut .Čoveče tady jedinýho černocha nenecháš na pokoji a proti dýzlům jedeš úplnou genocýdu. :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Čoveče tady jedinýho černocha nenecháš na pokoji a proti dýzlům jedeš úplnou genocýdu. :D Asi jsem se úplně ztratil . Jakýho černocha? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 (upraveno) Já myslím. že ekonomika je u většiny výrobců aut jediným kritériem (jednou z výjimek byl SAAB, ten šel svojí cestou hlava nehlava). Tento motor je Peugeot HDI s jedním turbem navíc, používá se v celé řadě aut různých značek a patří mezi to nejlepší ve své kategorii, má to perfektní výkon, nízkou spotřebu, spolehlivost a je to tiché (a startuje to překvapivě i v zimě). Pokud si to auto koupí někdo na běžný, denní provoz, má ten motor svoji logiku, pokud je někdo fanda a má to pro radost (ať je motivem cokoli) asi bude hledat něco s osmiválcem, což mi přijde přirozenější. Ale jsou to jen stereotypy, stejně se někdo ušklíbá nad Audi TDI v DTM a Le Mans jenom proto, že je to netradiční.Netradiční je hezký eufemismus. Já to u značky jakou byl Jaguár považuju za dobrovolný odchod na odpočinek. A jak jsem psal, kromě opravdu velkých aut u mě diesel logiku nemá a je to hnus, ze kterého lítaj karcinogenní sračky. Upraveno 12. února 2014 uživatelem decebal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Netradiční je hezký eufemismus. Já to u značky jakou byl Jaguár považuju za dobrovolný odchod na odpočinek. A jak jsem psal, kromě opravdu velkých aut u mě diesel logiku nemá a je to hnus, ze kterého lítaj karcinogenní sračky. No, že vo černochovi bys todle neřek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Josef01 Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Dneska už diesel není opodstatněný při běžném nájezdu do 30 tisíc. km, hlavně u nákupu nového auta. Ta spotřeba už zdaleka není takový rozdíl (při stejném výkonu) a dnes je někdy nafta dražší než benzín. V minulosti to bylo celé jinak, tam to smysl dávalo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
decebal Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 No, že vo černochovi bys todle neřek.To by záleželo, jakýho má právníka:-). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jagman Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Mravenceni bylo brano k tomu co o XJR rekl Clarkson auto ma proste dusi pokazde kdyz vylezu a neudelam cestou banku mam divenj pocit pro me je to kamarad nehlede ze jizda je proste neskutecna clovek nechape jak auto co ma V8 je dlouhe jak Titanik zataci lepe nez kdejakej Hot Hatch a je pohodlne jak S Tradice je dulezita u hodinek i aut a hlavne at ma kdo chce co chce hlavne ze ma radost Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Mravenceni bylo brano k tomu co o XJR rekl Clarkson auto ma proste dusi pokazde kdyz vylezu a neudelam cestou banku mam divenj pocit pro me je to kamarad nehlede ze jizda je proste neskutecna clovek nechape jak auto co ma V8 je dlouhe jak Titanik zataci lepe nez kdejakej Hot Hatch a je pohodlne jak S Tradice je dulezita u hodinek i aut a hlavne at ma kdo chce co chce hlavne ze ma radostJá si i služební auta kupuju pro radost. Nedávám jim teda jména ale mám je rád a sralo by mě, kdyby chrochtaly a smrděly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nividic Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Mravenceni bylo brano k tomu co o XJR rekl Clarkson auto ma proste dusi pokazde kdyz vylezu a neudelam cestou banku mam divenj pocit pro me je to kamarad nehlede ze jizda je proste neskutecna clovek nechape jak auto co ma V8 je dlouhe jak Titanik zataci lepe nez kdejakej Hot Hatch a je pohodlne jak S Tradice je dulezita u hodinek i aut a hlavne at ma kdo chce co chce hlavne ze ma radost Já si i služební auta kupuju pro radost. Nedávám jim teda jména ale mám je rád a sralo by mě, kdyby chrochtaly a smrděly. Nojo, tady na foru nas bude asi vic, ale jinak obecne v populaci... asi jak nazor myho bejvalyho sefa: auto za 12 na 100 si muze koupit jenom hnup. Holt nic mu neudela vetsi radost nez pohled na display s hodnotou do 6. U staronovy octavky s cenovkou pres 6k jsem si myslel svy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prischera Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 (upraveno) Poprosím o konzultaci zkušenější. Mám OI novou, kupovanou v roce 2008. Motor 1,6 benzín. Najeto 110 000. Před nějakou dobou (okolo 60 tis) začala brát olej (Castrol Edge 5W-30), tak cca 1l oleje na 5000km. Žádný vnější únik. Od ledna prudce stoupla spotřeba na 1l na 1000km, kontrola v servisu, opět bez vnějšího úniku. Zkusil jsem přejít na olej s kratším servisním intervalem (Magnatec 5W-40), nepomohlo to. Prý jsou možné dvě varianty opravy, výměna těsnících kroužků na ventilech (asi mám špatnou terminologii) cca 8tis Kč. ale nemusí to pomoct, nebo je zapečený něco v motoru, oprava v řádech desítek tisíc... Což se mi dát nechce. Vše výše uvedené v autorizovaném servisu. Mám zkusit jinej servis? Případně má smysl měnit ty kroužky? Nebo to mám rovnou poslat ze skály? Nechce se mi do toho cpát peníze horem dolem, na to mám hodinky ... Upraveno 12. února 2014 uživatelem prischera Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M10 Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 těsnění je na pístech..ale jinak, podle toho, co popisuješ ji strč do inzerce na prodej....a kup si pořádný auto Poprosím o konzultaci zkušenější. Mám OI novou, kupovanou v roce 2008. Motor 1,6 benzín. Najeto 110 000. Před nějakou dobou (okolo 60 tis) začala brát olej (Castrol Edge 5W-30), tak cca 1l oleje na 5000km. Žádný vnější únik. Od ledna prudce stoupla spotřeba na 1l na 1000km, kontrola v servisu, opět bez vnějšího úniku. Zkusil jsem přejít na olej s kratším servisním intervalem (Magnatec 5W-40), nepomohlo to. Prý jsou možné dvě varianty opravy, výměna těsnících kroužků na ventilech (asi mám špatnou terminologii) cca 8tis Kč. ale nemusí to pomoct, nebo je zapečený něco v motoru, oprava v řádech desítek tisíc... Což se mi dát nechce. Vše výše uvedené v autorizovaném servisu. Mám zkusit jinej servis? Případně má smysl měnit ty kroužky? Nebo to mám rovnou poslat ze skály? Nechce se mi do toho cpát peníze horem dolem, na to mám hodinky ... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prischera Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 těsnění je na pístech..ale jinak, podle toho, co popisuješ ji strč do inzerce na prodej....a kup si pořádný auto Jo máš pravdu, byly to písty . Nový auto bude, ale až příští rok. A tohle jsem si chtěl nechat jako druhý... Prodej je asi nesmysl ne? S touhle vadou to nikdo nekoupí. Takže snažit se o opravu je blbost? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Nojo, tady na foru nas bude asi vic, ale jinak obecne v populaci... asi jak nazor myho bejvalyho sefa: auto za 12 na 100 si muze koupit jenom hnup. Holt nic mu neudela vetsi radost nez pohled na display s hodnotou do 6. U staronovy octavky s cenovkou pres 6k jsem si myslel svy. dpc chvilu som rozmyslal ze ktore auto ukazuje na displeji zrychlenie na 100ku.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivan_989 Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 A uz vies? Ja som na to stale neprisiel. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M10 Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 Jo máš pravdu, byly to písty . Nový auto bude, ale až příští rok. A tohle jsem si chtěl nechat jako druhý... Prodej je asi nesmysl ne? S touhle vadou to nikdo nekoupí. Takže snažit se o opravu je blbost?jasně, že prodej je blbost, to byl takový žert v narážce na to, čo Češi s oblibou dělají : prodávají v super novém stavu a ono to má vadu, třeba jako tvoje...ale když máš vyplněnou servisní knížku od AD, tak nevěř, že auto není před smrtí ...s opravou nevím, myslím, že když to dáš jinam, než do autorizáku, tak to do 4tis pořídíš...pořád lepší, než to házet ze skály, ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prischera Odesláno 12. února 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2014 jasně, že prodej je blbost, to byl takový žert v narážce na to, čo Češi s oblibou dělají : prodávají v super novém stavu a ono to má vadu, třeba jako tvoje...ale když máš vyplněnou servisní knížku od AD, tak nevěř, že auto není před smrtí ...s opravou nevím, myslím, že když to dáš jinam, než do autorizáku, tak to do 4tis pořídíš...pořád lepší, než to házet ze skály, ne?Což o to já bych dal i těch osm, ale bojím se, že to budou vyhozený prachy a cca 30 mi nepřijde smysluplný... Tak mě jen zajímalo, jestli tu někdo nedělá do aut a nemá zkušenosti, jak to u těhle motorů chodí. Já ani nevím jaká je pravděpodobnost, že ta oprava kroužků na pístech zabere. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se