Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

tmoris: kup si Z3 Coupé, co mám já... Dá se to používat jako daily-driver, je to originální, moc to člověk nepotká, bag i s vozíkem do toho vleze, nic se na tom nesere.

 

Narval jsem tam i kolo... :)

 

zkusil jsem si zadat vyhledavani a tech kousku co splnujou parametry je opravdu malo

 

btw kolik tak bude zrat to slc, 635 a z3 pro bezny mestsky provoz a mimomesto? vejdu se tak nejak normalne do 12l nebo spis pujdu 15-20? (zduraznuju normalni styl jizdy)

Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

u SLC počítej 15-25

U Báwa odhaduju 12-15

 

ALe vzhledem k tomu že plánuješ jezdit 20km edně po praze tak usporný nebude nic kor tohoto stáří a obsahu

Upraveno uživatelem Jagman
Odesláno

tak radsi bych se vesel do 15, ale vzhledem k poctu kilometru je to spis pocitova vec, nez ze by to trhalo penezenku.. primarni je porad ta spolehlivost, nepotreba neustale servisovat a stourat se..

 

je na bmw nejaky dobry forum, kde by treba byla i slusna inzerce/prodejni sekce? neco jako treba ty mercedes classics co postoval Ivan..

Odesláno (upraveno)

m.n. - ještě kouká z kufru řídítko...

tmoris - s BMW chybu neuděláš... S MB taky ne, ale podle mých krátkých zkušeností a několika účastí na srazech klasických MB hnijou. To jsem nikdy nechápal - BMW, pokud vím, nerezaví. Měl jsem 2 Porsche a po 25 letech ani náznak koroze. A MB, který si hraje div ne na vynálezce automobilu a dělá krásné, luxusní, kvalitní ale i drahé káry, které ujedou milion kilometrů, dopustí aby mu auta rezavěla... 

 

Ty spotřeby nejsou tak hrozné, moje Porsche 928S žralo 10-12 litrů, když jsem na to hodně šlapal tak do patnácti. A byl to 4,7 V8, 300 koní. V Americe se to tehdy neřešilo. Ale kdo by to u auta pro radost sledoval...

Upraveno uživatelem Ivan Lelák
Návštěvník Jagman
Odesláno

BMW hnije taky do 80tek hnilo všechno

 

Mb má promlé s korozí u modelu W210 W220 W202 a prvního CLK pak Vito a Sprinter ty vyloženě hnijou

 

Jinak od 30let starého auta běžně užívaného s korozí musíš počítat

Odesláno

Tak Ti musím říct, že bohužel i BMW rezaví....modely e36, e46 i e39 nebo e38 docela tragicky pokud se jedna o auto, které jezdí v zimě a soli....u mercedesu je to fakt ostuda, kamoš kupoval viano za 1,6 mega rok 2007 a je rezavé jako čert.

 

Tmorisi, v podstatě si kup cokoliv, bmw lépe uservisuješ a když koupíš benál 6ti vál , třeba to zetko tak budeš jen jezdit a uservisuješ to hravě. U všech exotů jde servis nahoru, stejně i dostupnost dílů a jejich cena. Pokud chceš auto ve kterém Tě bude bavit každej kilometr a koketuješ s cenovkou kolem 15.000 eur tak neváhej a jdi do M3 e46. Nic lepšího v dané kategorii neexistuje, jede fakt hodně pěkně, má famózní zvuk a hlavně Tě v tom bude bavit každej kilometr, je to kupé (kábro) ale klidně v tom zajedeš do chorvatska, do divadla nebo na lyže. Spotřeba je od 9 do 15, při normální svižné jízdě dlouhodobě cca 12-13. Extrém na okruhu je víc ,ale pokud budeš jezdit 50 město 50 mimo podle předpisů (v emku moc nejde) tak budeš jezdit za 12. ;) Takže pokud si chceš udělat fakt radost a rád se dobře svezeš volba je jasná, pokud chceš něco jen na oko vyber něco jinýho.

Odesláno

Kup si něco kolem 80-90let a budeš spokojenej dostatečně moderněnemoderní a spolehlivé hlavně né Karbec a už vubec né K-jet od MB

 

takže W124 cupe ale už FC třeba 320 cegy jí měl tak poreferuje je to super kára

nebo BMW 6 E2X nevím přesně třeba 635

Jágo XJ40 nebo XJS ale né V12

 

apod

 

jediné co doladíš je antikorozní ochrana nástřik vosk v Praze hrozně solej to znáš to by byla má volba kolem ceny toho SLC

Tak nějak tady Jagman nastínil problematiku w 124. Je to sice Mercedes, ale mouchy taky měli. Vlastnil jsem jsem 320 ce, poslední model s 5kvaltem a slušnou výbavou a taky 230 sedana se 4kvaltem.

 

ad 320: Motor R6, 220koní, slušný zátah, dost místa, kufr velkej jako sedan, spotřeba kolem 10l průměr. Ano, rezne, chce to ošetřit a pak je klid. Díly jsou za pár korun. Třeba čelní sklo v druhošce 1800,-. Vstřikování HFM, které je proti k-jet bez problémů a dá se namontovat lpg. Jediný větší problém je kabelový svazek, kterýmu se rozpadá izolace (původně se izolace měla ekologicky rozpadnout, ale né už po 15 letech) a pak to dělá bordel se startováním apod. Řeší se výměnou svazku za cca 10 000,-.

Pokud kupé, vynechal bych motor 300 24v, ještě má zmiňovaný k-jet a koukal po 320 s co možná nejlepší výbavou a třeba v úpravě sport line. U nás jich moc nebude a co bude v prodeji, tak kvalita různá. Lepší by bylo nakoupit v D, ale tam "slušný" 320 začínaj na 6000?. Časem může mít i nějakou slušnou likviditu. Nebrat třeba 200, 220. Nejede to a výbava bývá taky slabší. Servisoval jsem u kluka v Nehvizdech, kterej ty auta umí a ceny má příznivé.

Odesláno

S těmi BMW je to asi kus od kusu, já měl 3er E46, ta byla absolutně bez rzi. Zato 7er E38 po FL, co jsme měli v rodině hnila od prahů (2000). Ale Mercedes pokud vím do roku 2006/7 žádná sláva. Teď dávaj na prorezivění snad 20 let? Nevím to jistě ... 

Odesláno

Já se v MB nevyznám co se týče toho jejich modelového označení "W", ale tenhle Mercedes byl fakt stran koroze velký propadák ...

Odesláno (upraveno)

dneska ztrávené 3 hodiny kolem auta....po zimní údržba (mytí, leštění, pastování) a ještě přehazování na letní kola.... :death:  To jen člověk čumí, kolik zase za tu zimu přibylo šrámů a ťukanců. Mno což, skoro desetiletej Seat to musí přežít...horší je to u mně :-D Teď už jen do servisu a nazout nový pneu a bude to všechno cajk... :clap:  :clap:  :clap:

post-13404-0-84156500-1396634037_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Gustaf
Odesláno

Hoši, začínám bejt namlsanej tou Mazdou. Ta, co má Ivan se mi hodně líbí, ale říkám si jestli bych se do ni vešel :helpsmilie: (199cm) ... Jinak pěkná motokárka :) .

Odesláno (upraveno)

<br /><br /><br />nova kola:)<br /><br />

Jo, parada. Fakt pekne. Jinak masarka, W210, bylo jedine Ecko, co rezavelo a to jeste jenom do faceliftu. Najel jsem v tom asi 100 tisic, v novem aute, takze samozrejne bez rzi, a mel jsem to auto desne rad. Silena jistota a pohoda. Presedl jsem do toho z BMW 325tds. To byla motokara a le Tesin-Praha-Tesin bez ostravske dalnice dal ten Medak s daleko vetsi gracii. Od te doby jsem Mercedesomilec. W211 uz byla skvela ve vsech smerech. Prodavaji se tu i s natocenym pul milionem a i tak to porad neni za odvoz. Upraveno uživatelem Hasňa
Odesláno (upraveno)

Hoši, začínám bejt namlsanej tou Mazdou. Ta, co má Ivan se mi hodně líbí, ale říkám si jestli bych se do ni vešel :helpsmilie: (199cm) ... Jinak pěkná motokárka :) .

 

199cm a ten maly roadster od Mazdy? No, naposledy si take male auto pamätas mozno z detstva - malo pedale, zadny nahon a sekundarny rozvod retazou :)

 

edit: ja som podobne pozeral na ten rozkosny maly MG v inom vlakne, ze to by som snad nosil v kufri namiesto rezervy

Upraveno uživatelem instant

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...