laskajefajn Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Přesně tak neboli jak řikám sedačky jako v autobuse,to se pak vůbec nedivím.Jinak širokýma zádama to opravdu nebude P.S co vím tak příplatek za ty m-packetovy sedačky je dost úlet Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Subjektivní pocit. Němci (BMW,Mercedes, Audi) mají asi nejlepší sedačky, v jakých jsem seděl. Nejhorší amíci. Měl jsem Oldsmobile, Camaro, Jeepa. Gauč/Sofa a td...jak to nazveme je jedno... je jak známo na sezení špatně...dělaj to jak lavice, velký a pro tlušťochy. Angličani Land Rover Disco 4 + RR dobrý, Defender hrůza. Disco 1+2 v normě. Freelander 1 špatně, Freelander 2 lepší. Jaguar XKR super. Ale blbě se do toho leze. Prvotně tvrdý dojem u německých se po čase stává výhodou, nejhorší jsou měkká křesla. Jezdíval jsem 100 tisíc ročně v osobácích, vím o čem mluvím. Dnes mám v háji krční páteř a hrbatej jsem jak Quasimodo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 No, to s těma seslema u amerik asi jo. Boční vedení nemám žádné a když to trochu říznu do zatáčky, tak z toho vypadávám. Možná, kdybych to mněl v hadře, tak by to bylo lepší. Cyril, zkus na tu páteř každé ráno Pet Tibeťanů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Z. Paul Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Měl jsem Peugeot 205 a tam byly sedačky jak ty starý u ČD ve vlaku. Hodil jsem tam Kožený sportovní a hned to bylo lepší, ale pořad ne ono. Teď mám Volvo a sedačky jsou naprosto bozi, minulou neděli jsem odřídil cestu do Drážďan na letiště a zpět (cca 500 km) v Audi A4 Allroad Quattro a sedačky hrůza. V Německu jsem z toho vylétl rozlamany. Cestou zpět jsem pře nastavil sedačku ale stejně to stalo za prd, ale užíval jsem si ten zátah motoru a jinak perfektní jízdu jako malej kluk Chtěl jsem tím říct, ze je to individuální u každého jinak. Ale sedačky v Audi me zklamaly. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Za me jsou nej sedacky ve Volvo/Saab.tl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Liqid Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 To jste ještě neseděli v Hyundai Matrix - lavice jak z kostela, všechno bolí už po 5 minutách sezení. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 no vidíš a mi se v Matrixu sedělo líp než v A6 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 (upraveno) Sedlam uz treti BMW se sportovnima sitzema. U petky jsem byl mladej a nic neresil, ale od 1er jsem strasne haklej na polohu sedadla, protoze me bud boli nesnesitelne kycel, holen anebo zada. U 1er mi trvalo najit polohu snesitelnou dyl jak 2 hodiny pres rok. Zub po zubu ve vsech smerech (sedacka nema "kolecko", ale paky a zuby na aretaci). Ve trojce je to lepsi a jsem schopen dat 6 hodin uplne v pohode, navic z auta lezu nerozlamanej a v ramci moznosti fyzicky svezi. Ale beda jak mi nekdo rozsteluje sedacku... K tematu: V70 ma super kresla, ktery sice moc nepodrzej, ale na dlouhy cesty jsou super pohodlny. Za nejpohodlnejsi ale dodnes mam sedacky ve Fabii RS mkI, ty byly naprosto dokonaly. Uznavam, ze muzu bejt fyziologicky divnej . Upraveno 4. ledna 2015 uživatelem KFL Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Za mne sportpacketovy odvetravany masazni E70 kovy.. tolik nastaveni jsem nikde jinde nevidel Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyril Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Cyril, zkus na tu páteř každé ráno Pet Tibeťanů.To bych třeba i zkusil...to je nějakej cvik, nebo panák kořalky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straspol Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Nerad se opakuju, ale sedačky v Mondeu byly super, s Focusem jsem taky spokojený a ani v S-maxu si nemám na co stěžovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
CEGY Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 To bych třeba i zkusil...to je nějakej cvik, nebo panák kořalky? Jsou to nějaký cviky..Nicméně naklopit do sebe ráno kalíšek gořalky a pěkně se u toho prohnout dozadu může taky pomoct. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bedja Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 no vidíš a mi se v Matrixu sedělo líp než v A6..hmm..asi sto lidí..sto chutí.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 (upraveno) Kluci jaký je zásadní rozdíl mezi DPF a AdBlue? http://www.greenchem-adblue.cz/?1198/co-je-to-adblue Upraveno 4. ledna 2015 uživatelem laskajefajn Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Filtr pevných částic sám o sobě žádnou chemickou reakci nemá, pouze zachytává pevné částice a ty se pak později při regeneraci spálí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laskajefajn Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 A dá se říct co je lepší na udržbu? S filtrem pevných částic je to těžky když člověk jezdi krátké trasy dejme tomu 25 km jedná cesta do práce a navečer zpět domu tak regenerace filtru se nestihne dokončit.Na to je Ad Blue myslíš lepší "vyfikundace"? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Bych asi volil jiné palivo, ale nebude mít 600 Nm . Ale teoreticky AdBlue, vstříknutím té močoviny se to spaluje "furt", a ne jen jednou až je naplněno (zaneseno) jako u DPF. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gorlo Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 (upraveno) Adblue je hojně používané u kamionu, jinak by nesplnovali euro5 a výše. Objevuje se už i u osobních aut. Adblue je systém, který vstřikuje do výfuku močovinu a tím neutralizuje škodliviny. Tím pádem je jedno jestli jedeš krátké trasy nebo dlouhé. Jen nevýhoda, ze je to další provozní kapalina, která se musí lít do auta a platit. Upraveno 4. ledna 2015 uživatelem gorlo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lion Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 Nicméně ta Q7 ve videu má oboje, DPF na pevné částice a AdBlue na oxidy dusíku. http://www.myturbodiesel.com/images/audi-q7-adblue-tank.jpg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matt81 Odesláno 4. ledna 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. ledna 2015 ..nový Outback se IMHO povedl (na rozdíl od toho současného). osobne som so sucastnym maximalne spokojny, ale netvrdim ze sa im nova generacia nevydarila hlavne vyhody "sucastneho" vidim v tom ze tak nekole oci vsetkym spoluobcanom ( a priznajme si, hlavna vlastnost slovakov je zavist ) a snad 90% ludi ani nevie co to ten Outback vlastne je a kolko to cca stoji. nahodou pozru dovnutra, uvidia tu zastaralu palubku a iba sa utvrdia v tom ze je to nejaky lacak z bazaru...vlastna skusenost ked mi ho niektori ked bolo fungel nove ohodnotili ako "nejake" dovezene auto za cca 10tis Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se