straspol Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 Jo to je vo Škodovce. Nojo. Z těch jsem přesedlal už před lety. nebavilo mě parkovat pořád v servisu, platit nekřesťanský prachy, hádat se o záruku a diskutovat s mechanikama co si hrajou na doktory v bílých pláštích.
fendelik Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 Tak teď už mám po záruce, takže na jaře, až budu mít trochu volněji, tak to hodím ke známýmu do Bosch servisu a předpokládám, že dá do pucu to jejich "konstrukčí řešení" za pár kaček a snad už budu jezdit spokojeně. Na druhou stranu, v rámci záruky jsem z nich vydoloval za toho dva a půl měsíce volání do servisu a urgencí, nový motor, převodoku, mechatroniku a setrvačník + spojky.
JR_2010 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 Nojo, tak to vypadá, že to byl spíš problém motoru, ale jak píšeš, dostal jsi zadarmo všechno nové, tak snad to bude už dobré. S tou hlučností, to je taková těžká věc, ty zvukové projevy, respektive jejich vjem mohou být dost subjektivní záležitost a jsou ovlivňovány řadou faktorů.
xjr1 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 (upraveno) V 10. 1. 2015 v 17:40, xjr1 napsal: Vyřazovat automat za jízdy na N, ať už klasiku nebo DSG je nesmysl, obojímu škodí.. V 10. 1. 2015 v 17:45, Trojan napsal: Tak to nějak popiš, takhle je to výkřik...Je to na delší příspěvek, obecně se dá říct, že ty převodovky na to prostě nejsou stavěný, aby jezdily na neutrál. Ono je to nezabije okamžitě, ale dobře jim to rozhodně nedělá, důvodem je nedostatečný mazaní v tomhle režimu... A ještě rázy, který vznikají při opětovnem zařazení D za jízdy Upraveno 11. ledna 2015 uživatelem xjr1
vwtyp11 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 Superb 1.8 tsi, dsg od 0 do 113k, bez problému, pak divočák v Německu 3.1.2014 takže dal již nemám zkušenost, jinak za mne bez problému.
Jeremy Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 (upraveno) V 11. 1. 2015 v 8:04, JR_2010 napsal: Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký?Když myslíš, že Ti statistický vzorek zdejších přispěvatelů nějak pomůže, taky se přidám (ačkoli zřejmě chceš spíš kontumačně zvítězit tím, že nikdo nic nenapíše, chápu)1500 km: přestaly řadit obě spojky, po hodině čekání se jedna vzpamatovala, v servisu nenašli žádnou závadu, vrátili mi ho a od té doby jede73000 km: při řazení 2 3 4 nezabere spojka hned, ale třeba za půl vteřiny, kterou provází škubání. V servisu nic nenašli, resetovali DSG a prej když to nepomůže, tak to bude na kompletní výměnu, prej se to může stát, víc jsem z nich nevyrazil74000 km: dodneška to furt cuká, odvezu jim to tam na jaře Passat 2.0TDI, 125kW, 4x4 2012 PS: u dalších aut s automaty 2xX5, 1xCLK, 1xSaab jsem nikdy nic tak tajemného nezaznamenal - pouze u staré X5 putovala olejem nečistota, vyřešilo se ty výměnou a výplachem. Upraveno 11. ledna 2015 uživatelem Jeremy
Trojan Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 Já to tedy taky napíšu v kuse:O2 2.0 TDI PD 103kW - 0-160 000 bez problémůS2 2.0 TDI CR2 125kW - 0-65 000 bez problémůCC2 2.0 TDI CR2 125kW - 0-20 000 bez problémů
Sphinxx Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 (upraveno) Takový srágory bych chtěl kupovat ojetý, to má potom zákazník velkou ruletku před sebou. zlatý 90-tý. To byly poctivky. Dneska? Životnost 150tkm? To si někdo dělá srandu, ne? Jinak teda já na automatech, především Tip-Tronicu najezdil dohromady kolem 400tkm(na různých modelech) a až na jeden problém s měničem u jednoho konkrétního modelu absolutně bez závad. Upraveno 11. ledna 2015 uživatelem Sphinxx
milhauszn Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 V 11. 1. 2015 v 8:04, JR_2010 napsal: Aha, tak tomu rozumím, tedy stejně stereotypní chování, respektive komunikačním šumem vytvořený, jakýsi model, urban legend. Zeptám se jinak, je tady někdo, kdo měl s DSG osobně broblém, případně jaký?Ahoj, jen pridam par zatim bezproblemovych zkusenosti od nas z firmy. Ale cas ukaze jak to dopadne.Ja Tiguan 2.0 TSI 155kW, DSG 7, cca 118kkm - zatim bez problemu a to obcas to N tam soupnu, kdyz se nekde vic rozjedu a necham dojizdet, ale je pravda ze nejcasteji tempomat a DKolega Tiguan 2.0 TDI bluemotion DSG, cca 85kkm, zatim vse ok, vcetne toho jejich "litaciho" eko rezimu. Predtim mel Tigiho s tiptronicem a na nem je 240kkm a s prevedovkou nebyl problem.Dalsi Tiguan 2.0 TDI 90kkm dsg bez zavadyDalsi passat 2.0 TDI ted nevim zda tech 125 ci 130kW, dsg, 30kkm bez zavady.Dalsi Superb 2.0 TDI dsg, 110kkm tez bez problemu.A posledni Audi 2.0 TSI, dsg, 150kkm a zatim si vzdy jen stezoval na motor az mu pak zjistili ze mu nevymenili svicky, i pres to, ze mu je fakturovali.Muj sef mel volvo s tou jejich "dsg" a na 230kkm tez bez zavad.Zatim neznam nikoho osobne komu by se dsg rozbilo.Kdyz jsem se bavil s jednim kamaradem z vyvoje skodovky, tak mi tvrdil ze dsg je konstruovano na vic jak 500tis, tak bych se ho bat nemel. Ale detaily nesdeloval a ani nesmi.
pavel23 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 Octavia II, 2,0 tdi 103kw, r.v.2005 leden najeto 298000km, DSG absolutně bez chyby. Jen 250tis.km měněna dvouhmota. V převodovce měněn jen olej dle servisních intervalů. Za mě super.
pavel23 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 Ještě jsem neuvedl, že je doma od prvního kilometru, jen už putuje po rodině.
JR_2010 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 V 11. 1. 2015 v 10:37, Jeremy napsal: Když myslíš, že Ti statistický vzorek zdejších přispěvatelů nějak pomůže, taky se přidám (ačkoli zřejmě chceš spíš kontumačně zvítězit tím, že nikdo nic nenapíše, chápu)1500 km: přestaly řadit obě spojky, po hodině čekání se jedna vzpamatovala, v servisu nenašli žádnou závadu, vrátili mi ho a od té doby jede73000 km: při řazení 2 3 4 nezabere spojka hned, ale třeba za půl vteřiny, kterou provází škubání. V servisu nic nenašli, resetovali DSG a prej když to nepomůže, tak to bude na kompletní výměnu, prej se to může stát, víc jsem z nich nevyrazil74000 km: dodneška to furt cuká, odvezu jim to tam na jaře Passat 2.0TDI, 125kW, 4x4 2012 PS: u dalších aut s automaty 2xX5, 1xCLK, 1xSaab jsem nikdy nic tak tajemného nezaznamenal - pouze u staré X5 putovala olejem nečistota, vyřešilo se ty výměnou a výplachem.Žádný vzorek mi nepomůže, mám přístup k trochu rozsáhlejším statistikám a nejde mi o vítězství nad diskutujícími tady na fóru, chtěl jsem jen normálně vědět, kolik z těch diskutujících tady vychází opravdu z nějaké vlastní, negativní, zkušenosti, to je celé. Co se tvého popisu týká, to je těžkě takhle hodnotit, jinak prodleva řazení je konstrukčně cca 0,3-0,4 vteřiny, jaký je projev toho cukání, to samozřejmě nevím. Výměna oleje a filtru v 60000 proběhla? A ještě při tom prvním problému, převodovku někdo demontoval?
Jeremy Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 V 11. 1. 2015 v 11:39, JR_2010 napsal: Žádný vzorek mi nepomůže, mám přístup k trochu rozsáhlejším statistikám a nejde mi o vítězství nad diskutujícími tady na fóru, chtěl jsem jen normálně vědět, kolik z těch diskutujících tady vychází opravdu z nějaké vlastní, negativní, zkušenosti, to je celé. Co se tvého popisu týká, to je těžkě takhle hodnotit, jinak prodleva řazení je konstrukčně cca 0,3-0,4 vteřiny, jaký je projev toho cukání, to samozřejmě nevím. Výměna oleje a filtru v 60000 proběhla? A ještě při tom prvním problému, převodovku někdo demontoval?Olej jsem měnil ve 45, nikdo to zatím nedemontoval. Na jaře jim to omlátím o hlavu - ale o nic nejde, je to jen služební srágora. U hezkýho auta by mě to štvalo víc..
JR_2010 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 V 11. 1. 2015 v 11:53, Jeremy napsal: Olej jsem měnil ve 45, nikdo to zatím nedemontoval. Na jaře jim to omlátím o hlavu - ale o nic nejde, je to jen služební srágora. U hezkýho auta by mě to štvalo víc..No, nebudu se v tom dál šťourat, co bylo důvodem výměny ve 45 tis. nevím, není to standardní, tak snad to udělali dobře a dali tam to, co tam patří.
instant Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 (upraveno) V 10. 1. 2015 v 18:26, tommas4 napsal: Tak chlapci nevím. 90+% aut za oceánem je AT se kterýma tam jezdí prostě každej jak mu to jde, a vůbec u toho neřeší a netuší co vlastně dělá.Vědí že Ford musí na repas převodovky po 100t majlích. A Toyota nikdy. Teda jo, ale až po tom co jí umře ve 300t mílích motor. A jezdí a jezdí a jezdí . . . Amen Ak vyradite do polohy N, motor sa odpoji a prestane sa mazat prevodovka (pohon cerpadla je obvykle od motora). Prevodovka sa nielen NEMAZE ale ani NECHLADI. Dvojkilometrovy zjazd z kopca na neutrali vam nielen zvysi pulz a zohreje kotuce, ale da pekne zabrat aj prevodovke.. Upraveno 11. ledna 2015 uživatelem instant
Trojan Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 V 11. 1. 2015 v 12:38, instant napsal: Amen Ak vyradite do polohy N, motor sa odpoji a prestane sa mazat prevodovka (pohon cerpadla je obvykle od motora). Prevodovka sa nielen NEMAZE ale ani NECHLADI. Dvojkilometrovy zjazd z kopca na neutrali vam nielen zvysi pulz a zohreje kotuce, ale da pekne zabrat aj prevodovke..Takže nové DSG by měly mít samostatný pohon čerpadla?
instant Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 (upraveno) neviem na to odpovedat - mne DSG raz stacilo edit: vyssie uvedene plati pre vacsinu beznych, klasicky konstruovanych automatov s hydrodynamickym menicom Upraveno 11. ledna 2015 uživatelem instant
JR_2010 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 (upraveno) V 11. 1. 2015 v 13:09, Trojan napsal: Takže nové DSG by měly mít samostatný pohon čerpadla?Přesně tak, má vlastní hřídel, která jde středem dutých hnacích hřídelí převodovky a je hnána motorem, závisí na jeho otáčkách, tedy vyřazení neovlivňuje mazání. Edit: Jo, teď jsem si všiml, že se ptáš na novou DSG, tam jsou dva samostatné okruhy, převodovka mazaná standardně jako mechanická převodovka, mechatronika hydraulickým čerpadlem s vlastním elektromotorem Upraveno 11. ledna 2015 uživatelem JR_2010
Trojan Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 V 11. 1. 2015 v 13:32, JR_2010 napsal: Přesně tak, má vlastní hřídel, která jde středem dutých hnacích hřídelí převodovky a je hnána motorem, závisí na jeho otáčkách, tedy vyřazení neovlivňuje mazání. Edit: Jo, teď jsem si všiml, že se ptáš na novou DSG, tam jsou dva samostatné okruhy, převodovka mazaná standardně jako mechanická převodovka, mechatronika hydraulickým čerpadlem s vlastním elektromotorem Aha, tys původně mluvil o staré. Takže volnoběh normálně stačí a čerpadlo při něm tlačí, je to tak?
JR_2010 Odesláno 11. ledna 2015 Nahlásit Odesláno 11. ledna 2015 V 11. 1. 2015 v 14:30, Trojan napsal: Aha, tys původně mluvil o staré. Takže volnoběh normálně stačí a čerpadlo při něm tlačí, je to tak?Je to tak. Tedy "stará", šestistupňová DSG převodovka je mazána jednou náplní spolu s mechatronikou čerpadlem hnaným motorem auta, pokud běží, celé je to zároveň chlazeno chladící kapalinou ve vlastním výměníku, nová, sedmistupňová je mazána jako klasická převodovka z vlastní olejové náplně a mechatronika má také vlastní náplň a vlastní čerpadlo s elektropohonem, chlazení výměníkem odpadlo.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se