Jeremy Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Cecko Mercedes - co to kua je za auto.. ani frajerke k maturite by si to nekupil.Asi jiná sociální třída, já si v novým Cčku dovedu představit klidně i sebe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pcho Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Mel jsem 4 roky predchozi generaci, tedy model W 204 C 220 CDI, naprosto pohodove a bezproblematicke vozidlo. Takze ani soucasna generace by me neurazila. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ava Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Ja začínal na W203 C270 CDI a nedal jsem na něj dopustit, Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pcho Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Ja začínal na W203 C270 CDI a nedal jsem na něj dopustit,Hezky, ja zacinal na W 210 E 220 CDI Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Asi jiná sociální třída, já si v novým Cčku dovedu představit klidně i sebe.ja som bol dost na E klasse od nejakych 2oo3 ked nam Bangle zdeformoval bavoraky - ale toto C som mal na vikend a to som fakt cumel - aktivny podvozok, velmi prijemne auticko, usporne a tiche, vela techniky... fandim mu!a cena tiez pod melon, to je az neuveritelne zaujimave na vitaza v segmente!Si myslim, ze od tohto auta lepsie nikto nepotrebuje - to uz len predrbavama prachy... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
instant Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 heh, no a pre takychto su octavky za melón.... pre takychto su toyoty za styri.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simon_magus Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Ja si koupil k landcruiserovi 120ce (kteryho prevadim do rezimu "pouze vinohrad + tahani vleku") na dalnice jeste olitanyho outbacka s 3.6kou a musim rict, ze supr. ten zvuk v Sport# rezimu je tezce navykovej.S pohonem 1 napravy jsem doma nemel auto uz asi 10 let Aktualne sestava je subaru legacy 2.5 v automatu, toyota land cruiser 120ka v automatu a subaru outback 3.6 v automatu.....a k tomu pasovy traktor Niko HY40 (http://www.pasove-stroje.cz/hy-40.asp), aby byl vycet vozoveho parku bio vinare kompletni Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Simon - koukam, ze to mame dost podobne:)tl Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Traveller Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Chlapi uvažuji o Q5 v benzínu. Nějaké zásadní PROTI? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M3maniac Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Gabo len zabudni na 4 litre spotreby.......mojej pisali u golfa 3,8 a je tam 5,8 nové cěčko je pěkné auto jako změnšené esko..... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeremy Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Chlapi uvažuji o Q5 v benzínu. Nějaké zásadní PROTI?Jasně - je to hnusný auto pro holky, něco jako X3, nebo fiat punto. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wave ceptor Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Chlapi uvažuji o Q5 v benzínu. Nějaké zásadní PROTI?Do plnil bych před Q písmeno S a je to bezchybný vůz. žádné auto pro holky, Q5 je super kára. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JAJA Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 toto inde ako u embecky clovek nezazije.. uplne tu reklamu vidim:Predavac: Na rozdiel od Caymana, do RSy date az 4 golfove bagy!Zakaznik: Hmmmm! a uznanlivo prikyvuje, kamera svenkne a spolu s nim sa tesi manzelka a dve deti.. "af styli af styli" povie roztomily Matysek v dokrutke.. Jojo ochcávka RS je takový Cayman s velkým kufrem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Tak k těm merglům, já začínal na 123 300D a jak vidím ty "moderní" auta, asi jsem si ho měl nechat....... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxigabrielg Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Gabo len zabudni na 4 litre spotreby.......mojej pisali u golfa 3,8 a je tam 5,8 nové cěčko je pěkné auto jako změnšené esko.....tak nam je ta realita jasna!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pirx Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 (upraveno) Tak k těm merglům, já začínal na 123 300D a jak vidím ty "moderní" auta, asi jsem si ho měl nechat....... klavir 300D ???? Upraveno 2. března 2015 uživatelem Pirx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mondeo2 Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 klavir 300D ???? Screen shot 2015-03-02 at 9.16.28 PM.png kultovní auto mého mládí, jo a ještě toto Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 2. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. března 2015 Jj, piáno bylo nej..... Měl jsem Sierru Cosworth, bohužel XR4i mě minula.... To už není ani pravda... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jacob Odesláno 3. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. března 2015 (upraveno) Renomovaní úpravci ABT a MTM již nabízí pro bi-turbo 2.0 TDI od VW úpravu jednotky, kdy výsledkem je nějakých 280-290 koní. To asi nebude 300-400 tisíc kilometrů jako u 1.9 TDI 96kw :-). EDIT: zajímalo by mě, jak si DSG převodovka DQ500 poradí s 650 N.m. Upraveno 3. března 2015 uživatelem jacob Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hypi Odesláno 3. března 2015 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. března 2015 Renomovaní úpravci ABT a MTM již nabízí pro bi-turbo 2.0 TDI od VW úpravu jednotky, kdy výsledkem je nějakých 280-290 koní. To asi nebude 300-400 tisíc kilometrů jako u 1.9 TDI 96kw :-). EDIT: zajímalo by mě, jak si DSG převodovka DQ500 poradí s 650 N.m. není nad škoda octavia 1 ... 1.9TDi 60kw :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se