Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Byl testován v posledním TG (S22E06). Viděl jsi to? Průser non plus ultra. Mimochodem výborný díl. Poslední tři by všechny dobré.

 

 

Dnes první zahřívací jízda.. Úsměv na tváři do teď i přes rozčvachtaný zimáky. Na pořádných letních to bude ještě jinačí legrace..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Laguna 2013 2.0dci

 

Na to, že Renaulty a vůbec francouze nesnáším a nevěřím, tak se zdá, že konečně jim to vyšlo... i kamarád mechanik říká, že si chtěli tímhle napravit reputaci a udělali to komplet pořádně.

Bohužel lidi už na slovo Laguna moc nevěří, takže prej už další model nebude :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl testován v posledním TG (S22E06). Viděl jsi to? Průser non plus ultra. Mimochodem výborný díl. Poslední tři by všechny dobré.

Tak tak, hory byly bezva. Svetlo na Raptoru me rozesmalo tak, ze jsem se malem udusil pitim :D.

 

A Lexus - blby, no. Ale v podstate totez rikal i Chris Harris, takze tentokrat JC ani moc neprehanel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty pickupy se tam do těch Rockies perfektně hodily. V tom Fordu bych si takhle po zimní Kanadě hrozně rád sjel. Já jsem tam po Banffu v zimě jezdil nějakou půjčenou, americkou, economy Chrysler hrůzou, trága. A zasmál jsem se taky. Třeba, když si jako první krok záchrany objednali puding.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snad by ste tie Clarksonove kecy nebrali vazne. Do Lexusu si utiera hubu pri kazdej prilezitosti. LF-A ODMIETOL SOFEROVAT A TRVALO TO DVA ROKY KYM TO UROBIL. + Clovek ktory si sadne do LF-A a vadi mu, ze tam nie je cupholder a ze si cez svoj bachor nevie zapnut pas nie je proste kompletny a urcite to nie je naozajstny milovnik aut. Ako ho roky sledujem, je to vo svojej podstate bigotny arogantny kokot - zmysel pre humor ani dar reci ho nijako neospravedlnuju.

 

To ze v ZIADNOM Lexuse (LF-A netusim ako je na tom) si nevies vypnut elektroniku vie absolutne kazdy kto kedy sedel v Lexuse, ale len Clarkson si da zalezat na tom aby z toho urobil nafuknutu blamaz. To auto je zamerane na isty typ ludi, nie je to lacna nahrazka M4 ani nejakej sportovej Audi, je to auto ktore ma cielene isty mix vlastnosti. Kto ma na tento Lexus ma aj na M4, takze si kupi presne to co chce a co sa mu paci. RC F je skor iny mix (trochu menej sportu, omnoho viac spolahlivosti, lepsie naklady na prevadzku, iny styl dizajnu, tradicny V8 atd). Precitajte si radsej nazory majitelov tychto aut a nie chlapika co ma z japonskych aut vyrazku a za vrchol humoru povazuje robit si srandu z rumunov ze su vsetci cigani.. Mimochodom - preco v nom nejazdil Stig? hm hm hmm....

 

Link na Lexus forum: http://www.clublexus.com/forums/rc-f/773736-rc-f-in-top-gear-22x06-march-1st.html

 

a video - nemusite mu rozumiet ale vyraz v tvari a zaverecny drift asi povedia ake nudne to auto je edit: a ako vypadava zo zakruty, muhehe:

 

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, I přes to, žes nám tu dost od plic vysvětlil, co a koho se mámě ptát, koho poslouchat a koho ne, co jsou jen kecy, kdo má bachor, kdo je kokot a kdo ne, jak se na to máme dívat a co si nemáme radši ani myslet, tak já si s dovolením budu dál myslet to své o JC, o tom hnusném Lexusu i o takovém zuřivém příspěvku. A forum majitelů chválících si svá drahá auta, jako je to na každém jiném fóru majitelů čehokoliv, při tom zřejmě vynechám. Kvalitní auto to bude, líbí se ti, pohoda. Neber tak osobně, když to někdo, třeba JC, vidí jinak.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry Hasno - ale pokial vidim dospelych ludi ktori beru vazne chore nazory a zinscenovane nezmysly zo zabavnej TV show a stavaju to nad zivy dojem z jazdy (dawe si to auto skutocne neprezeral v katalogu ako ty), tak si tu fakt nemusime hovorit kto je kokot a kto nie.. 

 

o tom ze aj nadalej budes mat svoj maly snobsky znackovy nazorik, o tom sa tu snad nemusime ani bavit.. nieco na nom menit nebolo ucelom mojho prispevku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už tyhle debaty nevedu :) RC-F jsem řídil mnohokrát a měl jsem možnost přímého srovnání s M4..to auto je dobré. LFA jsem řídil asi třikrát. Jsem si jistej, že jsem měl v ruce časopis TG, kde bylo LFA na titulce s Clarksonem a nápisem "nejlepší auto, které jsem řídil", článek jsem nečetl, tak nevím jak to ten kluk má.

Jo a i novej passat je lepší než nové C classe..sorry, můj názor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník dlubix

Hasňo, zbavil ses IWC, ale to nestačí, bo máš stále svoj maly snobsky znackovy nazorik. Musíš ještě prodat mergla a pořídit tojotu, aby bylo dílo dokonáno  :lol2: 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

to Dawe

heh, tak ved ok, mal si tu temu ohladom RC-F a videl som, ze mas z neho radost, co je celkom pre pochopitelne, svojim sposobom je to presne ako pises DOBRE auto a ma zaujimave niektore vlastnostia charakter. Ja mam skusenosti s prvym sportovo zameranym Lexusom a tam som pochopil, ze to je fakt pre inych ludi, ako bola vtedy M3 alebo AMG, ostre Audi a tak sa to v roznych testoch casom aj potvrdilo ( hrozna trakcia bola sice pre mna ako amatera zabavny prvok, ale preniest vykon po vyjazdoch bol obtiazny). Potom tam sice urychlene vymenili diferencial, ale...

 >> to neznamena, ze si to niekto nekupil a ze nema z neho radost<<

Ked vyslo LFA, tak z udajov som bol nadseny, aj ked je to uz mimo normalu, ze ake peniaze za to Lexus pytal, na tom sa dodnes usmieva cely svet. A ked to auto zacalo prehravat v zrychleni ( pre mna podstatny parameter sportoveho zazitku) v kazdom porovnani s 3x lacnejsimi autami, tak som bol dost sklamany. A mas pravdu, JC ho prehlasil za najlepsie auto, v ktorom jazdil - co pre mna bol jasny signal ( po rokoch sledovania jeho vyrokov), ze o com to auto je... Ved je to Jeremy!!!

Moj nazor, ze za tie peniaze asi najhorsia volba vobec...

 >> to neznamena, ze si to niekto nekupil a ze nema z neho radost<<

 

nechcel som sa ani k tomu vyjadrovat - kto autam rozumie, ten vie a kto si kupuje sportak podla kvality kozenky, pristrojovky alebo neviem akeho zbytocneho parametra. To sledujem v inej triede - sportak ma riadne jazdit, super zrychlovat a ze ma blbe koberceky, tam je to jedno. 

Mna si nastartoval s tym, ze Passat je lepsi ako nove C

Ok, uznam, teraz je fakt Passat vyborny, rozumne rodinne auto, v rozumnej vybave v pohode, nieco ako Octavia alebo aj Golf ci Fabia vo svojich segmentoch. Ale jazda v novom C na airmaticu, kde je motor pohana tie spravne kolesa je iny svet!!!

Passat je skor svadba z rozumu, velky kufor, prikladne tiche, dobre postavene ale pre mna chladne ( oproti C klasse ) podnikovo-rodinne auto.

>> to neznamena, ze si to niekto nekupil a ze nema z neho radost<<

Upraveno uživatelem maxigabrielg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš, a já zase nerozumím tomu, když někdo dává takový důraz na desetinky při zrychlení. Na okruhu to hraje mnohem menší roli, než si spousta lidí myslí. LFA je čistokrevný závoďák, při běžné jízdě nefunguje a je porod s tím jet. Ale na okruhu je brilantní a vše je tam přesně jak má být. Těžko vysvětlovat bez možnosti demonstrace.

Pokud máš na mysli IS-F, to se vyrábělo bez špéry jen pár měsíců úplně na začátku a to je asi 8 let zpět. Rozdíl na Nürburgringu mezi verzemi s ni a bez ni je asi 1 vteřina. Běžný smrtelník to nepozná. Par novinářů, kteří ani nevěděli, co to ta špéra je si nad tím zaonanovalo a spousta lidí to dodnes papouškuje. Nicméně se špérou se jezdí líp, to bezpochyby, ale rozdíl v časech je minimální.

Passat vs C classe. Jezdil jsem obě a svůj názor jsem řekl. Nikomu ten jeho neberu. Ale 8 generace Passatu je opravu velký posun od jaloveho auta k autu, které se dobre řídí. C classe na vzduchu je komfortnější, nikoliv lepší. Ale jak říkám, můj názor a nebudu se pouštět do nějakých sporů, je mi to v podstatě úplně fuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jste mi to nandali kluci. Spokojenost?

 

Snad bych ještě doplnil, že jsem vůbec nemluvil ani o značkách, ani o snobismu, ani o Lexusu v obecné rovině. Ale o tom, že tu někdo křičí koho jako máme poslouchat a co nemáme brát vážně a kdo je kokot s bachorem. To je vše. Jako bychom tu měli všichni deset roků a Clarksona viděli poprvé v životě.

Ale vy klidně znova napište změť že mám Damasko a Mergla, že si mám koupit Toyotu, že mám "snobský názorník" a co sem vůbec jako píšu.

Achjo, to je teda úroveň.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 LFA jsem řídil asi třikrát. Jsem si jistej, že jsem měl v ruce časopis TG, kde bylo LFA na titulce s Clarksonem a nápisem "nejlepší auto, které jsem řídil", článek jsem nečetl, tak nevím jak to ten kluk má.

 

 

Tiež mám pociť že Clarkson ten Lexus viackrát vychválil, a povedal že ak by si mohol vybrať ktorékoľvek auto na svete, bol by to práve LF-A, v tmavomodrej farbe. A keď sa povie že to auto jazdí neuveriteľne dobre vs. že nemá cupholder, tak si asi každý vyberie ktorá z týchto dvoch informácií je pri kúpe športového auta dôležitejšia :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník maxigabrielg

Dawe

tak prave tie male desatinky v zrychleni je to, o com bojuju vyrobci sportovych aut a prave preto sa usporiadaju vcelku pre fandov zabavne sutaze v zrychleni...a ako ty spominas ten neprijemny cistokrvny zavodak by prave aj v takychto zavodoch mal byt co najlepsi ( ked jedno auto cez 400.000 dolarov bez problemov porazi auto za polovicnu cenu, tak cestou do raja vznikla chyba, velka chyba! A ked ho porazi 3 ci 4 krat lacnejsie auto, tak potom naco vyrabat tak drahe AKOZE ZAVODNE SPORTOVE auto, s ktorym sa pomaly neda jazdit) Tieto auta su na beznu premavku a aj na zabavu ci okruh.

Pisal som, ze ano, jazdil som este s prvym F modelp, nazov si uz tak nepametam a pisal som, ze pre mna to bola sranda zabavka, vsade to jazdilo bokom ako stare muscle car, ale v testoch sa to na sportove sedany nikdy nechytalo. Ten diferencial je dolezity, ver mi a nie je to len nejaky rozmar novinarov. Ja beriem mozno auta inak ( nie su mi fuk) Preto sa musim priklonit k nazoru co pisal Hasna o sportovom Lexuse, ktore je podobneho razenia a chapem, ked sa ti to auto zapacilo, moze to byt zabava....

pri rodinnych sedanoch neriesim zrychlenie ( ale potesi!!!), tam mam rad ten komfort, pohodlie, peknu stavbu interieru.

Preto C nad Passat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...