Jump to content

BIKE [2007-2020]


Guest milosklikar

Recommended Posts

Taky jsem přestal fantazírovat že by žena mohla jezdit na kole, s radostí ho prodala a je spokojená :)

Univerzální kolo neexistuje, je to kombinace mýtu, kompromisu a utrpení; něco jako být OWG.

Link to comment
Share on other sites

Mě by zajímalo o kolik bych si polepšil koupí gravel biku na štěrkových cyklostezkách. Když si vezmu, že moje MTB má 10.0 kg a poměrně rychlé pláště Schwalbe Thunder Burt tak by podle mě gravel bike nemohl být o moc rychlejší ne ? 

Link to comment
Share on other sites

Tomas: podle mě záleží,co od toho čekáš. Já chci gravel hlavně na jiné jízdy do práce (kdy je poměr silnice/lehčí terén tak 80 na 20) a bikepacking. Sbírat na tom Komy v terénu nehodlám.

Link to comment
Share on other sites

Původně jsem měl krosový kolo, přešel jsem na gravel. Průměrná rychlost šla nahoru, počet ujetých km taky. Jezdím v okolí HK, takže nic moc kopce, hodně rozbitejch asfaltek + lesní cesty s různým povrchem (od písku až po drobný kamínky). Na původním kole jsem měl odpruženou vidlici, na gravelu mám karbonovou a musím říct, že mně přijde, že ta karbonová v kombinaci s kolem a posezem tlumí líp než odpružená. Takže pro mě to byl rozhodně krok správným směrem.

 

Do hor to moc není (zkoušel jsem to na Vysočině a nic moc), na extrémní terén taky ne (ale přes kořeny se s tím dá), na všechno ostatní mně to přijde OK.

Link to comment
Share on other sites

je to urcite o prioritach a moznostech - ja ted doma nemam (nechci mit) prostor na kolo, na ktere by se mi cely rok prasilo, krom jednoho vikendu kdybych si ho vzal na nejakou vyjizdku. tak jsem ten MTB prodal...

mozna se k nemu nekdy v budoucnu, az to trebas bude deti vic bavit, vratim a budeme jezdit spolecne :)

Link to comment
Share on other sites

@TLD vycházel jsem ze svýho kola, omezujou mě převody - mám 2x10 (50/34, 11-32), v kombinaci s tréninkem v polabský rovině to prostě v kopcích moc nejde :).

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

 

půjdu zítra do RB otestovat bike RB CRR 290 a jestli mě zaujme, objednal bych ho.

 

Co řeším je doladění některých komponent, jsou v tom docela flexibilní.

 

Zvažovaný bike je osazen takto: https://www.rb-bike.cz/konfigurator/?step=components&productId=10

 

Pokud to shrnu: veškeré převody a řazení SLX ? nebudu řešit, brzdy Deore M6000 ? asi také nechám, vidle SR Axon ? alternativou je Reba, ale za 6500 Kč navíc ? nebudu řešit, moc peněz

 

K zvážení tedy mám:

- kola Remerx Top Disc s Deore náboji ? možná výměna u nich za Remerx RX 2027 s Deore náboji (+ 1210 Kč) nebo případně ještě za vyšší Remerx RX 2027 Lite s XT nábojem (doplatek nevím)

- pneu WTB Ranger 29×2,25 Race ? možná výměna u nich za Nano 29×2,1 TCS (+ 250 Kč).

- kotouče 180mm SMRT 54M ---- možná výměna u nich za SMRT 76M nebo SMRT 81M Ice Tech (+ 1278 Kč)

 

Počítám, že bych určitě chtěl nějaké rychlé pneu (stačily by ty Nano nebo lépe např. Conti Race King?) a je otázka, jestli ty defaultní kotouče nejsou nejaký shit. Vím, že je oboje spotřebka, ale proč to nemít v cajku hned, že?

 

Vážím metrák, plánuji jezdit spíš cesty (rychlý vzorek), bezduše možná v budoucnu ? bylo by fajn mít ráfky ready.

Link to comment
Share on other sites

Rbcko zná málo lidí, hodláš třeba časem prodat?? Budeš se trápit...

 

12,2 kg v velikosti S ??? Si děláš prdel... Zkus schrastit ten decathlon pokud to musí být nové...

 

A pokud je nutnost těch 38 zubů ve předu, tak změň koncepci kola, váhu (duše, osazení) to jde pak dole těžko a kilo dolů stojí prachy...

 

 

Edit: A pokud RB, kup jen rám a zbytek postav... Na bikeforu ti to osadí líp si myslím... Prostě 30 litrů za aurona, 2x11 bych nedal...

Edited by Lion
Link to comment
Share on other sites

No nevim nevim.

To RB je spatnej kauf.

Ty gravel biky, je tam jistej problem a to je, ze kdyz uz clovek kupuje kolo, chtelo by to aby melo aspon through-Alxe, nikoli quickRelease a hlavne hydraulicke brzdy, nikoli mechanicke jako je v tech levnejsich, cili ten gravel bike bude stat minimalne 40k, kdyz uz ho kupuje, tak zjisti, ze hmotnost je 10kg, a to uz je celkem dost na kolo za 40k, tolik vazi muj full :( skoro.

 

Takze je to zacarovanej kruh, na jehoz konci mas gravel bike za 100 litru, a to uz je lepsi mit silnici za 50 a mtb za 50 :D

Link to comment
Share on other sites

Problém spíš bude, že nám tu prodávají kola za nesmyslné ceny. Když koukneš na anglický trh,tak vybereš moc pěkný gravel dobře osazený s cenovkou hodně před 40k i s dopravou. Jen ho bohužel neotestujes.

Link to comment
Share on other sites

Jojo, kola jedině z Anglie, kupoval jsem to i s cestou o třetinu levnějc než bych to sehnal tady. Co se týče velikosti, tak si geometrii osedíš u nás a pak objednáš podle velikostí - rozměry tam maj popsaný dobře. Jen to holt není "značka".

Link to comment
Share on other sites

Rbcko že zná málo lidí? Na BF ho jezdí každej druhej. S tou cenou poměr s výkonem souhlasím. Taky bych řešil ten decathlon nebo stavbu

Na bikeforu každej druhej, ale kdo zná bikeforum... To jak tady na chronomagu zná každej druhej třeba damasko :D

 

Ne vážně... Myslel sem to tak, že na cestách potkáš spíše 100 kol specialized, merida apod na jedno RB...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...