Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Už ani nevím, co jsem tu psal naposled. Na podzim jsem POČTVRTÉ rekamoval chrona, jež se z údajného Japonska vrátila se stejnou závadou, s níž potřetí odjela. Kdyby ten ostrov existoval, přijel by s nimi aspoň malíček toho ichtyla, co do dostává na stůl - takže jasný spiknutí! No jo: TY ostrovy - ale to jedno, neexistujou.

Dnes jsme je v Koscomu spustili, vyfotili, nechali běžet a vrátil jsem se pro ně pro jistotu až po hodině a kus. OK, převzal, odvezl. Doma nevyndal z krabičky, spustil chrono, šel si po svém. Za pár hodin, co myslíte, minuty opět nejedou!

Ergo Japonec sa nevie postarať, totální zlodějna a hnus, blokujou mi peníze za údajně prémiový výrobek. Už fakt nevim. Nadávat po fórech asi nemá cenu. Popáté reklamovat? Natočit video s kladivem?

Nevyzná se tu někdo v mezinárodním obchodním právu?

Ach jo!

Odesláno

Toto sa necita velmi dobre. GS ma servis v ramci Europy len v Holandsku, Moskve a myslim ze v GB. Vsetci ostatní mozu hodinky maximalne tak prevziat a poslat dalej. A aj z uvedenych servisnych centier mnohe modely putuju do Japonska. Teraz cumim, ze v celej Amerike je len jedno jedine servisne centrum.
Akoze pochopim, ze sa "hraju" na svoju povestnu kvalitu. A potom tu citame zazitky od @Teatime 

Moje GS putovali do servisu v Holandsku nezmyselnou cestou. Do centra sa nedostali zakladne informacie uvedene pri hodinkach. Napr. cervenym boldom uvedena poziadavka, aby sa hodinky nelestili. Nepochybujem, ze ked nedostali toto, urcite nepripojili ani informaciu o technickom probleme. Hodinky samozrejme prelestili. Cele to naviac trva uz mesiace. Ide o obycajny caliber bez SD a ocelovy model. Hodinky boli zhodou okolnosti na kozenom remeni. To, ze ich lestili bez tahu, ktory mam doma, to nikoho nezaujimalo. Kebyze sa aspon autorizovany servis ospravedlnil, alebo ponukol dodatocne prelestenie tahu, tak ok...ale nic. 0 bodov, absolutny nezaujem.

Ja osobne som velmi sklamany z takeho pristupu k zakaznikovi. Bez ohladu na to, ci ma niekto 1ks alebo 5.

Odesláno

Mňo a to je přesně ono, proč ještě v koutku duše váhám, jestli jó nebo né... Prdlý Wardy mě byť v záruce ani nenapadlo posílat do UK k reklamaci a pořešil jsem si to rači sám. Ono je fakt rozdíl, když hodinky musí cestovat přes půl Evropy nebo přes půl světa. Jely do Japonska? Trvalo jim to 4 měsíce? Nepovedlo se? Hmm, tak znova... A Koscom byť jejich AD může dělat co? Převzít, poslat a čekat. A zákazník může bejt 100x nasr... a udělá s tím stejně ho*no :( Jó, dokud šlapou, je to super, ale jakmile se to po... je to jen k vzteku.

Odesláno

 @warann sice se tak prý nemá přemýšlet, ale z hlediska poměru výkon/cena máš jedny z nejlepších GS - teda kromě quartzu (líp jsou na tom teda eště ty GMT v podobným pouzdru). Navíc starý SEIKO - už to sice není moc téma, ale stejně je to prostě lepší. 

Servis story peklo ... chceme být Omega východu, ale budovat normální servisní síť, to se nám jaksi nechce, bo to stojí love. Na druhou stranu je hromada strašidelnejch příběhů i u značek, který normální servisní pokrytí mají. 

Jedny GS už jsem v JP měl a vrátily se mi docela rychle s vyřešeným problémem. Mrzí mě, že jsou s vlajkovou lodí takový problémy, nevím, kde jsi to   @Teatime kupoval, ale solidní dealer by to po těchhle štrapácích vzal zpátky a vrátil prachy. Smutný řešení, když ty hodinky chceš, ale někdy se nedá nic dělat (mám podobnou story u Sinn 900). 

Odesláno
V 11. 2. 2022 v 8:14, dr.sphinx napsal:

 @warann sice se tak prý nemá přemýšlet, ale z hlediska poměru výkon/cena máš jedny z nejlepších GS - teda kromě quartzu (líp jsou na tom teda eště ty GMT v podobným pouzdru). Navíc starý SEIKO - už to sice není moc téma, ale stejně je to prostě lepší. 

Servis story peklo ... chceme být Omega východu, ale budovat normální servisní síť, to se nám jaksi nechce, bo to stojí love. Na druhou stranu je hromada strašidelnejch příběhů i u značek, který normální servisní pokrytí mají. 

Jedny GS už jsem v JP měl a vrátily se mi docela rychle s vyřešeným problémem. Mrzí mě, že jsou s vlajkovou lodí takový problémy, nevím, kde jsi to   @Teatime kupoval, ale solidní dealer by to po těchhle štrapácích vzal zpátky a vrátil prachy. Smutný řešení, když ty hodinky chceš, ale někdy se nedá nic dělat (mám podobnou story u Sinn 900). 

Jak dlouho trvala oprava v Japonsku včetně cesty tam a zpět? 

Odesláno (upraveno)

@safiUž si to moc nepamatuju, jednou skoro čtvrtrok, jindy za měsíc. Šlo o nepřesnostii/kosmetický věci na cifrech (ve dvou případech byl ale přiložen protokol o tom, že hodinky celkově proklepli).

Časovou a finanční zkušenost s GS velkým servisem ještě nemám. 

edit: dvakrát quartzy v DE a asi 4xSD v JP, to jsem v reakci na Teatimea nenapsal přesně

Upraveno uživatelem dr.sphinx
Odesláno

Kupoval jsem v Japonsku, bohužel.
Že servis je na dlouho a mimo reklamace drahý jsem předem věděl a akceptoval. Ale ta arogance a nezájem, to není výjimka - ty hodinky se dvakrát vrátily opravený blbě a dvakrát vůbec. Bez kompenzace, bez zkrácení čekací doby.
K tomu  ta záměna - já asi vůbec nereklamuju vlastní strojek!

Koscom to nyní řeší jako zvláštní případ, po linii vedení, nikoli servisu, tak snad. Chudák Koscom, viva Chumpus!

Odesláno
V 11. 2. 2022 v 8:14, dr.sphinx napsal:

 @warann sice se tak prý nemá přemýšlet, ale z hlediska poměru výkon/cena máš jedny z nejlepších GS - teda kromě quartzu (líp jsou na tom teda eště ty GMT v podobným pouzdru). Navíc starý SEIKO - už to sice není moc téma, ale stejně je to prostě lepší. 

 

Tak teda quartzky. Jinak dotaz do plena, furt nemuzu najit idealni sroubovak na ty jejich tahy. Sada co mam, a vsude jinde vystaci, tady konci prilis velkou koncovkou. Pls teda tip na konkretni kus, jak pisu na tahy jinych znacek mam, takze fakt potrebuju jeden konkrtetni prtavej na ty GS tahy. Dikes. 

B938DA80-9AB0-4790-9443-529B6AA092AA.jpeg

Odesláno

Když jsem měl Lvíčata, nějaký stávající šroubovák jsem doupravil pilníčkem a good. Aktuálně mi tam sedí vystěžejkovač od Sinnu, který byl u hodinek. 

Odesláno
V 24. 2. 2022 v 14:12, dr.sphinx napsal:

Značku neodkážu, aspoň vhodný rozměr: 3/64in (1.19mm), normální plochej. Měl jsem prostě kliku, že jsem to náhodou už měl doma v nějaký sadě. 

Doktore dík, ale já mám třeba sadu začínající na 1mm, nicméně ten šroubovák je prostě tlustej do tý drážky. A v tomhle pidirozměru se mi to upravovat pilníkem nechce, resp. se na to necejtím. Takže právě proto bych potřeboval nějakej konkrétní tip.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...