Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

To je komplikovanejsi. Brusicu je jako safranu. Kamarad dela bloky a jeho tatka hlavy. Zakaznici chteji i klikovky. Moc lidi to tady v okoli uz nedela. Tak mne ukecal. Nicmene bych byl rad, kdyby se nejaky brusic nasel... Nastesti to neni tak na presno, jako hridele pro vretena, ktera sem brousil v minulosti. Na druhou stranu tahle bruska par let stala, tak je to ted v procesu vychytavani a ladeni. 

Edit: Jo a delam to zadarmo ;-).

Upraveno uživatelem Xenomorfus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechci plevelit vlakno. I kdyz klikovka mezi "petrolheady" patri ;-), nicmene situace je takova, ze jak ve vlozkovani/vyvrtavani/honovani valcu, oprav hlav, tak i v brouseni klikovych hrideli chce kamarad nabizet predevsim kvalitu bez kompromisu. Tady na severni morave to postupne konci, brusici a obrabeci maji pres 70 roku a uz i od "starych mistru" zacina byt obcas horsi kvalita. Vetsina zakazniku si ani neumi zmerit vysledek a sem tam se setkame s vysledkem na hranici tolerance (obcas to zakaznik prinese k premereni) .Vlastni prumery valcu se pak lisi treba i o 0,03 mm. Ovalita byva i 0.015 mm. Od kamarada jde vsechno "do stovky". (Vetsinou v "pul stovce". 

U tech klikovek je to podobna pisnicka, problemy s rozmery, ovalitou, presazenim a i povrchem po brouseni. Ja sem zvykly brousit hridele pro vretenove jednotky s presnosti kolem 0,001 mm. Pro vretenova loziska v prumerech kolem 150mm je povolena ovalita 0,0015 mm a tolerance rozmeru klidne do 0,002 mm. Klikovky chci mit v presnostech na spodnich hranicich. Tedy ovalitu do 0,003 mm, presazeni do 0,02 a povrch aby nemel Ra pres 0,2.

Edit: Aby se nestavalo, ze si treba kamarad nechal nabrousit klikovku a presazeni pistu mel pak rozdilne o !0,4! mm. Musel pak nechat ubirat pisty. 

Upraveno uživatelem Xenomorfus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Safi: :-D. Diky. Nemyslim si to. Jen se obecne snazim "bojovat" proti takovemu tomu beznemu (hlavne ceskemu) nesvaru: "To staci....to mate dobry, pane....ani nove to takove nebylo...lip to stejne nejde udelat...to vite, to uz ma neco za sebou...atd,atd". Nicmene na to brouseni je vlastne potreba jen trpelivost, neni to zadna atomova veda. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar. Mám malý problém. Mám Mustanga z USA, který byl dovezen pres Polsko a machři Poláci do TP zadali datum výroby/první registrace 1.1.2015, i když auto je reálně vyrobeno koncem března 2015. A u nas to bezmyšlenkovitě opsali z polského TP. Ford homologace chtějí za potvrzení cca 3500kč, což odmítám platit už jen z principu. Není tu někdo od Fordu, kdo by dokázal potvrzení zařídit, nebo se mám na to vykašlat? Díky 

Upraveno uživatelem konnan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazka je, k cemu tu picbu potrebujes podstoupit, ucel.
Kdyz jsem resil s FoMoco neco podobneho, ale jednalo se o youngtimer, kde jsem ovsem narazil, nebot 40 stare auto uz nemei v db.
A musel jsem to resit primo s  FoMoCo v Praze, kamos reditel Ford dealerstvi v Brne na to nedosahl...
Takze budto se s tim naucis zit, nebo obetujes 3,5k.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš ještě dobrý, já řešil registraci Porsche Cayenne, které jsem koupil na švýcarských značkách od člověka, který ho koupil v Rusku, takže nemělo homologaci pro EU. Potvrzení u Porsche stálo 15k, a to jsem měl štěstí, že v Porsche dohledali vyrobený kus v databázi a odpovídal normám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...