Přejít na obsah

PETROLHEAD - benzinovi sialenci


Návštěvník maxigabrielg

Doporučené příspěvky

bol. hlavne pre stredoeuropana su tam dve podstatne veci, ktore si vsimnes hned. Po prve, vsetko funguje a je premyslene do detailu. Okruh ma na starosti zhruba 60 ludi, vsetko je super zorganizovane. brifing jazdcov, paddock, proste parada, sustredis sa len na to naco si tam. 2x prisiel chlapik od technickeho supportu ci nemame nejaky problem a nepotrebujeme pomoct a uistil sa, ze vieme kde ho najdeme ak by sme ho potrebovali. vsetci boli maximalne disciplinovani, vsetko islo na sekundu presne (Texas, no.. tu sa s tebou ne*eru nikde - ak si na trati dlhsie ako treba tak ti to nauctuju). Ja som na takyto pristup sice uz davno zvyknuty, ale predsa len, stale travim minimalne polovicu casu v Europe a tak si to proste vsimam.

 

Druha vec - snad jediny clovek v celom objekte by zniesol nalepku "rich as****e". Inac boli vsetci mili, normalni ludia ochotni pokecat, poradit, pozicat chybajuci tool, bez rozdielu veku, rasy atd. Autickari tymto u mna zabodovali. + nikto nemal ziadny problem s fotenim (boli prekvapeni preco sa pytam o dovolenie fotit), naopak ti radi zapozuju ak treba. Zjavne si tie hracky nikto nekupil za Eurofondy, ze..

 

najlepsi license plate mal chlapik na GT3 "WHY IFLY" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bol. hlavne pre stredoeuropana su tam dve podstatne veci, ktore si vsimnes hned. Po prve, vsetko funguje a je premyslene do detailu. Okruh ma na starosti zhruba 60 ludi, vsetko je super zorganizovane. brifing jazdcov, paddock, proste parada, sustredis sa len na to naco si tam. 2x prisiel chlapik od technickeho supportu ci nemame nejaky problem a nepotrebujeme pomoct a uistil sa, ze vieme kde ho najdeme ak by sme ho potrebovali. vsetci boli maximalne disciplinovani, vsetko islo na sekundu presne (Texas, no.. tu sa s tebou ne*eru nikde - ak si na trati dlhsie ako treba tak ti to nauctuju). Ja som na takyto pristup sice uz davno zvyknuty, ale predsa len, stale travim minimalne polovicu casu v Europe a tak si to proste vsimam.

 

Druha vec - snad jediny clovek v celom objekte by zniesol nalepku "rich as****e". Inac boli vsetci mili, normalni ludia ochotni pokecat, poradit, pozicat chybajuci tool, bez rozdielu veku, rasy atd. Autickari tymto u mna zabodovali. + nikto nemal ziadny problem s fotenim (boli prekvapeni preco sa pytam o dovolenie fotit), naopak ti radi zapozuju ak treba. Zjavne si tie hracky nikto nekupil za Eurofondy, ze..

 

najlepsi license plate mal chlapik na GT3 "WHY IFLY" :)

Strašně ti to závidím. Nedisciplinovanost na našich okruzích - na mašinách i v autech - mě hrozně sejří. A pak naprostý přecenění svých sil a tím být nebezpečný pro sebe i ostatní na trati.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..no to mas recht, spomenul som si vzdy na jazdenie v brne, kde to bola v porovnani s tymto cista anarchia, tlupa silencov na okruhu, od mamuta ako ja cez 16r dievcinu na malej MT po strelcov na okruhovych litroch, vsetci v jednej grupe. Ale nech nekrivdim, je to uz 10r co som bol na okruhu jazdit naposledy. V austine si to strazia, daju si zalezat aby tam nepustili hocikoho, naleju do teba vsetky informacie, a snazia sa ti pomoct pochopit o co ide (o bezpecnost v prvom rade). Ich pravny system je uplne inak nastaveny, vymahat skodu je v porovnani s nami malina. Takze vsetci su obozretni. Napr pokuty za dlhsi cas na trati su take, ze si to kazdy 2x rozmysli. Naozaj zaplatit tych 50 mravcov nieco stoji, okruhovy cas je drahy. Uz si nepamatam presne, ale za minutu navyse tam uctuju snad cez tisic dolarov a este dostanes picung v paddocku a cierny puntik. A to ked si das kolo naviac, malokto ho da za minutu :) Vsetko je pod kamerami, s nikym sa nemusia dohadovat ci bola vlajka apod. 

 

Co sa mi pacilo: na okruhu je team profi fotografov, foti pocas jazdenia a ked si zalogovany v ich app-ke, vies si tie fotky pozerat a pripadne kupit. Fotia kazdeho do radu, ale ak si urcite zelas mat z toho fotky, das na auto specialnu nalepku, budu sa na teba viac zameriavat. Fotili pekne, skoro jak keby boli v uceni u McStingera Tie 80cm dlhe tele-objektivy robia svoje - vsetci na fotkach vyzerali strasne rychlo :) Dalsia vec - do mobilu si das aplikaciu, kde vidis casy ostatnych aj svoje (vsetkych ktori su zalogovani), cize nemusis riesit tabule apod. Vsetky data mas online v aute, dokonca sa vidis na mape okruhu v realnom case (aj ostatnych ktori jazdia a pouzivaju aplikaciu). Ak si nahravas video cez gopro alebo mobil, vies si ho potom zosynchronizovat s datami z aplikacie a pripadne s datami stiahnutymi z auta (napr kvalt, otacky, krutak atd), vsetko v peknej grafike a mas z toho paradne video, s info grafikami, datami, mapkami a vsetkymi tymi srandickami. Big toys for big boys.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strašně ti to závidím. Nedisciplinovanost na našich okruzích - na mašinách i v autech - mě hrozně sejří. A pak naprostý přecenění svých sil a tím být nebezpečný pro sebe i ostatní na trati.

Nepsal jsi náhodou nedávno, jak jsi se po dálnici honil s Fábií něco okolo 200 km/h? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepsal jsi náhodou nedávno, jak jsi se po dálnici honil s Fábií něco okolo 200 km/h? ;)

A co to má společnýho s nedisciplinovaností při jízdách na okruhu? Mmch - já jsem právě psal, že i když na to mám auto, tak jsem se na 200kmh nepouštěl a že jsem ho v klidu nechal jet.

Upraveno uživatelem Pavelpu27
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Montují mi novou kuchyň takže by to asi bolelo i tim chlebem, pár dní tam už bude.

Nicméně, používáte nějaká aditiva do benzínu? Slyšel jsem o problémech s rychlejší degradací oleje při jejich použití (která je u Saaba už tak dost rychlá kvůli nedostatečně odvětrané skříni kliky (postupně se během let zlepšovala) a celkově poddimenzovanému chlazení - interval cca 8kkm).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v německu jo, tady v čr je to téměř trestnej čin......

To byla ironie.

 

Jinak já jsem naftu vždycky bral lepší, jestli pro pocit nebo to mělo i nějaký vliv to netuším, benzín jsem teď pár let neměl, tak nevím...

Nebo budu jezdit na E85 a je to :D auto je na to předělané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z traileru je vidět, že se Top Gear stále ponese v podobném duchu, což je fajn, ovšem jak to nové osazenstvo zvládne a na kolik bude oblíbené, to je otázkou. Přece jen na brutální humor Clarksona se těžko naváže, nebo se mu někdo přiblíží a právě ten jeho humor podle mě zaručoval velkou část úspěšnosti, ale uvidíme, nechme se překvapit. Osobně jsem na to hodně zvědavý a zatím se těším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to funguje jsme si uz ukazali na TG USA a TG Australia. Nefunguje. Clarkson si na sebe usil boty a umi v nich skarametsky dobre stepovat. Ted do nich chce nekdo jiny vklouznout a delat totez. To bude teda sakra drina, aby to nevypadalo trapne. Moto show jde delat ruzne, treba Fifth Gear i pres to, ze zdaleka nemel takovy smrnc jako TG, dokazal mit svuj vlastni ksicht a individualitu, nevykradal, aspon ne moc casto, slavnejsiho brachu. Ten trailer ukazal v rade asi deset foru ze stareho TG, jen s jinymi obliceji. Vsechny ty testy a challenge, ktere se tam mihly uz v TG byly. Je to jako ABBA revival. Navic ve svetle jiz temer dvojnasobneho rozpoctu ve srovnani s tim, s cim dokazal operovat stary TG, se ty kecy o Clarksonove velkopanstvi a rozmazlenych hvezdnych manyrech jevi jako kecy zpruzenych, zneuznaych novinaru. Jeste na Clarksonovu skromnost a civilnost budou v BBC vzpominat. No a po prvni serii dostane Oisin Tymon nakladacku jeste jednou, tentokrat ovsem od ekonomickeho reditele BBC.    

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...