Návštěvník maxipesfik Odesláno 27. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. června 2017 Zkusil jsi a pořád nic, tak bych se v tom nehrabal. Konečně pořádný motor http://www.godsilmotorcars.com/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 27. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. června 2017 OK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavelpu27 Odesláno 27. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. června 2017 Levante se mi teda taky vůbec nelíbí. Zvlášť když svítí denníma LEDkama, které dělají velmi silný dojem šilhání. Na většině aut si dokážu najít něco hezkého, tady se mi to ještě nepovedlo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 27. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. června 2017 Tak me to nejak uniklo, nejake premotorovane SUVecka jsem uz ridil a cece nic. Jako zrychleni a tah v primce bomba, oproti treba stejnemu modelu s ,,normalnim´´ motorem je i podvozek jinde, ale porad s tim neni legrace jako treba s miatou s tretinovym vykonem...Dle ceho se prosim takove auto hodnoti?Mě pobavil Ram SRT,jak se ten zadek vrtěl a poskakoval :-)) a ten pohled na řidiče Avie,když jsme byli vedle něj a pak hned pryč. To bylo tak jediné :-)A asi Cayen, ten je fajn....Ale já jsem spíš na ty traktory ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TLD Odesláno 27. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. června 2017 David, to ja taky a pak ja resim tu uzitkovost a uzitnost:) Cayenne jsem taky jel, ale vic me bavila ta mensi mr.ecka, Macan. Velkej a silnej amerikanskej motor sem ridil v jeepce, tam alespon kdyz sjedes z cesty a olames ty plasty, tak to umi jezdit i terenem:) Nej blbost me prisla x6m,to je obr hnusny. Nejak me silnej motor nevadi v RR, to je pro me porad takova hranata klasika, zatim... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mechac Odesláno 27. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. června 2017 Me SUV taky nechavaji uplne chladnym, ale tohle me stejne prekvapilo: Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 27. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 27. června 2017 David, to ja taky a pak ja resim tu uzitkovost a uzitnost:) Cayenne jsem taky jel, ale vic me bavila ta mensi mr.ecka, Macan. Velkej a silnej amerikanskej motor sem ridil v jeepce, tam alespon kdyz sjedes z cesty a olames ty plasty, tak to umi jezdit i terenem:) Nej blbost me prisla x6m,to je obr hnusny. Nejak me silnej motor nevadi v RR, to je pro me porad takova hranata klasika, zatim...Naprostý souhlas, X6 a to od MB je fakt hrůza ;-)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bells Odesláno 29. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 29. června 2017 Nedávno jsem si zavzpomínal na jeden z bývalých povozů a teď jsem našel fráju, který ten svůj umí pěkně povodit na silnici, pěkně si to dává.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 30. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. června 2017 . Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petik16 Odesláno 30. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. června 2017 Tak akoooo, GLE je ešte oproti tej otrasnej X6 v pohode... A ja tiež neviem čo má každý s tým interiérom... Dnes som v ňom sedel a vedel by som si veeeľmi rýchlo zvyknúť Ako jasné, sto ľudí-sto chutí... Ja mám napríklad chuť sa pozvracať z každého interiéru v BMW, asi aj preto ich vyslovene nemusím... Niektorý dizajn exteriéru uznám, ale interiér celé zle... Nehovoriac o porovnaní s Mercedesom napríklad A že na čo je dobré mať 430 HP v SUV? To ako vážne...?? nič v zlom ale toto riešia 12ročné deti na FB stránkach... Keď sa chceme baviť o využiteľnosti áut, maximálnych rýchlostí alebo o teréne, tak kedy niečo z toho človek naozaj využije? Kedy pôjde 300 km/h? Kedy pôjde nejaký off-road?? Využitelnosť sa môže riešiť pri autách do firiem, úžitkových autách a podobne. No pre súkromníkov?? Ako som spomenul, 100 ľudí-100 chutí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 30. června 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 30. června 2017 Myslím, že nikomu by se špatně nespalo, kdyby jsme měli X6 (apod.) v garáži Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidLC Odesláno 1. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července 2017 Mě se spí dobře i bez ní :-))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moco Odesláno 1. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července 2017 Takze, kdyby mi chtěl někdo zlepšit spánek tak SZ (barvu neřeším) :-)))) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Murphy97 Odesláno 1. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července 2017 Tak na Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petik16 Odesláno 2. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2017 (upraveno) Porshe v ktorom je až 700 žrebcov?? Tak to je nová a najvýkonejšia 911-ka v histórii, pod označením 911 GT2 RS...! Údaje v skratke sú naozaj impozantné! Váži iba 1470 kg, motor 3,8 litrový preplňovaný 6-valec s krútiacim momentom 750 N.m., zrýchlením 0-100 km/h za 2,8s a maximálnou rýchlosťou až 340 km/h. Poháňané zadnou nápravou cez prevodovku PDK a za čiastku 273,000 EUR.... A za Weissach paket si Nemci účtujú ďalších 31-tisíc dolárov. Zaujímavosťou pritom je, že oficiálna tlačová správa neodhalila počet kusov limitovanej série. Predošlé GT2 RS vzniklo v počte len 500 kusov, v tomto prípade sa sprvoti hovorilo o 1000-kusovej sérii, oficiálne zdroje však o limitovaní produkcie nepovedali ani pol slova, tak uvidíme Dokonca je fotka aj s hodinkami nejakými ( že by ich človek dostal k autu?? ) Každopádne, za mňa palec kruto hore...! Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Upraveno 2. července 2017 uživatelem petik16 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 2. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2017 Nádhera, tenhle design se neokouká a parametry berou dech. K těm hodinkám (přestože ladí se sicnama i loketkou) měl bejt racingovej řemen. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 2. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2017 Dokonca je fotka aj s hodinkami nejakými ( že by ich človek dostal k autu?? Kdo by naopak chtěl trochu stylu, může si objednat hodinky ladící s vozem, které jsou dostupné pouze pro majitele 911 GT2 RS. Dodány přitom mohou být přímo s vozem a stojí 9.450 eur (cca 246.000 Kč). Vývoj hodinek vyvinutých Porsche Design ve spolupráci s Porsche Motorsport trval tři roky, přičemž práce se inspirovaly světem motoristických závodů. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petik16 Odesláno 2. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2017 fiiiiha, tak to je nazoaj zaujímavé, nevedel som... dík za info Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník maxipesfik Odesláno 2. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2017 Vývoj hodinek vyvinutých Porsche Design ve spolupráci s Porsche Motorsport trval tři roky, přičemž práce se inspirovaly světem motoristických závodů. neočekávané... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georgejv Odesláno 2. července 2017 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 2017 Všechno super. Teď jen, kde na to vzít... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se