Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

To je to co sem mel v Tiguanovi a ze zacatku me to celkem bavilo, ale ted mam stejne vykonnej TDI a to cestovani je mnohem prijemnejsi. Bez si to radeji nekam zkusit jestli muzes. Nejlip do kopce a zkus pridat. Na krizovatkach se to chova taky naprosto nevyzpytatelne. Nekdy to vyrazilo rychle, nekdy se to zamyslelo a rozjelo o dost pomalejc, nez bych zrovna potreboval. Ten 2.0 TDI se chova pri rozjezdu tak nejak porad stejne. Prepnuti na "sport" mod znamenalo, ze ten benzinovej motor toci hrozne do otacek a rvalo to jak takovej ten nasranej susic rukou na zachodech.

 

Díky všem za reakce. Já mám zkušenost s různejma atmosférama ve fordech a pak už jen TDi, tak to srovnání mám malý. 110 kW TDi pro mě bylo dělo, stejně jako je teď ta 135 kW verze, pro někoho by to bylo spíš zase k smíchu:-) Zkusím si to někde půjčit, abych to viděl. V podstatě jsou u Supa 3 varianty, všechny s DSG -1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TDi (110 kW) s tím, že u 1.4 zbývá dost peněz na dovybavení. Samozřejmě je ve hře varianta nechat tu Octu, kde jsem si na spoustu věcí zvykl (třeba ani Sup nemá v základu u LK vyhřívaný volant, to je v zimě pecka), ale ten Sup je na dlouhý cesty prostě někde jinde. 

Upraveno uživatelem xcmaniax
Odesláno

 ale ten Sup je na dlouhý cesty prostě někde jinde. 

 

Fakt je to takovy rozdil? Ja jsem s OII s plne palbe by extreme spokojeny. Soukrome bych si to nekoupil. protoze se to krade, ale jako sluzebak to bylo famozni auto. I na dlouhe cesty. 

Odesláno

Fakt je to takovy rozdil? Ja jsem s OII s plne palbe by extreme spokojeny. Soukrome bych si to nekoupil. protoze se to krade, ale jako sluzebak to bylo famozni auto. I na dlouhe cesty. 

No při dálniční rychlosti je Sup tišší a dle mého názoru má lepší sedačky s delšími sedáky. Jinak to jsou takový nepodstatný kraviny - kvůli dětem v Octě dáváme na skla když je sluníčko nějaký stínítka, Sup má vysouvací přímo ve dveřích. A jak je vzadu víc místa, tak ty malý experti nedokopnou na přední sedačky a nešpiní je:-D Ale to sem dávám spíš pro pobavení o čem všem člověk uvažuje. 

Odesláno

 

V testech to prave komentovali ze je to podobne jako 110 kW nafta. Jasne nebude to na zadny zavodeni, ale jako uplne nedustojnej motor mi to neprislo. Resim jestli by se mi lip zvykalo na horsi vybavu nebo motor:) Rozdil k te nafte nebo 1.8 TSI je skoro 60 tisic a to znamena treba adaptivni podvozek, odvetravane sedacky a treba nake asistenty.

Odesláno

Ahoj, jen ať nekupujes blbosti. Já mám už 4 nového superba( ve firmě máme autopujcovnu) a ani jedna výbava nebyla stejná. Jediné co doporocuju za výbavu je adaptivní tempomat. Jinak odvetravani sedaček, mercedes E z roku 2003 fouká o 99% lépe. Adaptivní podvozek, budeš si s tím hrát tak 14 dni a po nastavení po delší době to bude jako Superb bez adap podvozku. Jinak co je ještě super jsou parkovací kamery. A jako Pražák doporucuju automatické parkování.

Odesláno

Vybral jsem si také LED světlomety nesrovnatelně lepší než halogeny

Odesláno

Díky všem za reakce. Já mám zkušenost s různejma atmosférama ve fordech a pak už jen TDi, tak to srovnání mám malý. 110 kW TDi pro mě bylo dělo, stejně jako je teď ta 135 kW verze, pro někoho by to bylo spíš zase k smíchu:-) Zkusím si to někde půjčit, abych to viděl. V podstatě jsou u Supa 3 varianty, všechny s DSG -1.4 TSI, 1.8 TSI a 2.0 TDi (110 kW) s tím, že u 1.4 zbývá dost peněz na dovybavení. Samozřejmě je ve hře varianta nechat tu Octu, kde jsem si na spoustu věcí zvykl (třeba ani Sup nemá v základu u LK vyhřívaný volant, to je v zimě pecka), ale ten Sup je na dlouhý cesty prostě někde jinde. 

 

Tak jsem schválně také vlezl do konfigurátoru Supa a musím uznat, že když dám to, co bych chtěl, tak se na limit, který máš také nedostanu, když do toho nemůžeš započítat nějakou slevu, po které by ses do limitu i vešel :( Celkem škoda, asi bych i v takovém případě i zvážil ponechání Okty. Těžko radit, až teď přímo v konfigurátoru tu tvou situaci vidím opravdu pořádně a celkem ti rozumím, ale prostě mít v Superbu 1.4 mi nepřijde jako moc dobrý nápad...

Odesláno

A já bych se toho zase tak nebál. Jel jsem v tom (jako spolujezdec) v plně naloženém autě (4 dospělý chlapi kolem 100kg a kufr narvaný zavazadly) cca 1000km a nepřišlo mi, že by to nějak nejelo. Pohotovostní hmotnost je nějakých 1415kg, to není nic strašného a dlouhodobá spotřeba ukazovala 6,2l. To je slušný. Neříkám, že neexistují lepší motorizace pro toto auto, ale zase si nemyslím, že by to auto s tímto agregátem nefungovalo. Byl jsem celkem překvapen jak to umí zatáhnout.

Odesláno

Zkusil jsem si ještě udělat konfiguraci na 1.8 TSi a taky to není špatný. Když dám bílou Candy, tak je tam v podstatě vše co bych chtěl až na ten adaptivní podvozek a pak blbosti co bych fakt oželel. Jen u té 1.8 ta DSG ubírá krouťák a prý je to pak dost podobný jako ta 1.4 a o dost víc žere. Předjetí na okresce ale určitě jistější. 

Odesláno

Zkus si to někde projet, na salonech je určitě budou mít, to ti přece jen poví asi nejvíc a od toho se pak můžeš odrazit. Ještě mě napadá jedna věc, kdybys byl přes limit, tak ty nemáš možnost částku navíc třeba doplatit ze svého? Vím, že v některých firmách to tak je, že mají lidi limit a cokoliv navíc chtějí, to si doplatí. Samozřejmě na služebák doplácet kdo ví kolik je blbost a ne každý je ochotný vůbec něco připlatit na auto, které vlastně není jeho, ale kdyby to byla nějaká přijatelná částka, tak asi proč ne, když beru v potaz, že tím autem nejspíš budeš pár let jezdit a když to pak rozpočítáš do té doby, tak ta částka bude zanedbatelná a to už za to možná stojí.

Odesláno

Dável jsem to kde s čím jezdí,ale třeba ti to pom

 

Dával jsem to do Kdo s čím jezdí,ale třeba ti to pomůže ve výběru

Koupil jsem Karoqa,  mám ho měsíc najeto 1300 motor tříválec 1.O. Koupil jsem ho na radu dobrého  známého známe se léta , šéfa servisu Škoda asi věděl co si vybrat, má Octavii s tímhle motorem najeto přes 100 000 a zcela bez problému.Jezdím sám hodně město, okresky, dálnice minimum.Motor mě příjemně překvapil pružný a živý chce to jen jiný způsob jízdy než jsem jezdil s 1.6  TDI 77 kw, držet ho nad 1500 otáček spíše na 2000 výbava docela fajn ambition  plus ,  bylo to za 57O OOO spokojenost :clap:

 

Zkoušel jsi i jiné značky jako Ford, Suzuki, Mitsubishi.....? Za 570 by jsi mohl mít silnější motor než litránek a nemusel by jsi tak kvedlat jak píšeš. Ale budiž, koupeno tak hlavně ať jsi spokojený :cheers:

Odesláno (upraveno)

Zkoušel jsi i jiné značky jako Ford, Suzuki, Mitsubishi.....? Za 570 by jsi mohl mít silnější motor než litránek a nemusel by jsi tak kvedlat jak píšeš. Ale budiž, koupeno tak hlavně ať jsi spokojený :cheers:

https://autobible.euro.cz/skoda-karoq-vs-7-dalsich-kompaktnich-suv-srovnani-klicovych-vlastnosti/ :cheers:

Motorizace 1.0 TSI 1.5 EcoBoost/110 kW AT Kombinovaná spotřeba 4.8 6.1 Spotřeba město 5.9 8.5 Spotřeba mimo město 4.2 4.7 Výkon 85 kW 110 kW Točivý moment 200 Nm 240 Nm Objem 999 cm3 1499 cm3 Emise 110 g/km 140 g/km Dojezd 1042 km 902 km Palivo Benzín Benzín Převodovka Manuální šestistupňová Automatická šestitupňová s možností sekvenčního ručního řazení Pohon Pohon přední nápravy Pohon přední nápravy Zrychlení 9.9 s 9.2 s Nádrž 50 l 55 l Počet válců 3 4 Upraveno uživatelem Conrad
Odesláno

Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s firmou Autosklo Střípek?

Zkušenost mám, vcelku bídnou. Termín mi posouvali, že údajně technik sklo rozbil při přepravě, takže nový termín, kdy si bereš volno (volil jsem výměnu u mě doma). Pak slibovanej bonus jsem z nich ždímal dalších pár měsíců, no fraška. Ještě jsem si dodatečně musel nechat dolepit odtržený tapecírunk sloupku jinde, už jsem s nima nechtěl nic řešit.

Odesláno

Aha, to je celkem nepříjemná zkušenost. Jsem z Prahy, takže jim to tam případně dovezu, ale mám strach, aby toho víc nezničili. Bonus o kterém říkal, mi strhnout údajně z ceny doplatku. Sklo jsi měl original? Tvrdil mi, že na i3 se druhovýroba nedělá a že to bude original pilkington.

Odesláno

Sklo byla nějaká druhovýroba, od origa pro mne k nerozeznání, BMW 3. Jinak vlastní výměna byla OK, cca 2 hodiny. Na ten tapec jsem přišel až dodatečně, ale to považuju za drobnost. Jen ta komunikace a tanečky kolem "bonusu" byly pod úroveň. Třeba už dospěli.

Odesláno (upraveno)

Pavelpu27 >

pošli mi, prosím, mejl semhle asbolet zavinul email čz

Cupra bude a chci si nechat poradit od uživatele.

Jak vypnout sound actora - jen v servisu? Jak mazat? Mám představu, ve 2tis. km výměna oleje za stejný, +5tis. km proplach a dát něco jinýho než long life.

 

Nebo poradí olejář Colommbo?

Upraveno uživatelem asbo
Odesláno (upraveno)

Žumpa automobilového žurnalismu opět nalezla své dno. Expert Pepa a jeho recenze Rolls Royce Phantom je opravdu to nejhorší, co jsem v tomto žánru viděl. Že já vůl to na tu primu přepínal... jako kdyby dali bezďákům hodnotit kaviár... Pepíno co v orgiích rozrušení máchá rukama nad Hyundai nyní stejné ADHD divadlo předvádí v jednom z nejluxusnějších aut planety...

Upraveno uživatelem Tomas_2002
Odesláno

Žumpa automobilového žurnalismu opět nalezla své dno. Expert Pepa a jeho recenze Rolls Royce Phantom je opravdu to nejhorší, co jsem v tomto žánru viděl. Že já vůl to na tu primu přepínal... jako kdyby dali bezďákům hodnotit kaviár...

Ale je nejvíc nejlepčí...už jim nestačí škála 100% :)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...