Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Hyundai naprosto nesnáším a musím říct že nepochopím, že si to někdo dobrovolně koupí. Jejich lživá a štvavá kampaň je mi směšná a cítil bych se v takovém autě velmi špatně. Jen můj pohled na věc - nečtěte zaplacené recenze. 

 

Tchyne s tchanem byly rozhodnuty vzit Rapida, ale kdyz zjistili, ze za 340 muzou mit novy i30 Fastback, ktery je o min. jeden vybavovy stupne vyse a cekaci doba 2 tydny misto nekolika mesicu, tak vzali ten. Ja to celkem chapu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Imho ma nyni drtiva vetsina majitelu Hjunde svoje prvni H. Klicovy bude, zda zustanou znacce verny, az prijde cas obmeny vozu.

Vzhledem k tomu, že jsou u nás na trhu asi od 1994, tak to považuji za nepravděpodobné. Osobně znám pár lidí, kteří mají třeba šestého hnůjdaje...Moc tomu nerozumím, ale co už

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych se třeba bál, že by se Hyundai ke mě zachoval stejně jako k lidem v Nošovicích a zaměstnancům, kdybych s tím autem měl nějaký problém.

 

Hyundai jako zamestnavatel (ikdyz nevim co udelal kapitalista jeden) a Hyundai jako koncesionar-autosalon jsou imho dve uplne rozdilny entity.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Mám ji v mnohem lehčím autě a je v pohodě, ale v Superbu to bude nejspíš pěkná bída, to bych raději oželel něco z výbavy...

V testech to prave komentovali ze je to podobne jako 110 kW nafta. Jasne nebude to na zadny zavodeni, ale jako uplne nedustojnej motor mi to neprislo. Resim jestli by se mi lip zvykalo na horsi vybavu nebo motor:) Rozdil k te nafte nebo 1.8 TSI je skoro 60 tisic a to znamena treba adaptivni podvozek, odvetravane sedacky a treba nake asistenty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Vzhledem k tomu, že jsou u nás na trhu asi od 1994, tak to považuji za nepravděpodobné. Osobně znám pár lidí, kteří mají třeba šestého hnůjdaje...Moc tomu nerozumím, ale co už

No jo, ja to myslel na ty "nejlepsi" cesky auta. Jestli lidi zustanou jako zustavaji u koncernu, nebo u tech aut s kundou na kapote nebo treba u Mazdy. Ve smyslu, ze to bude klicovy pro uspech znacky u nas. Osobne mi je to sumak, ja v tom jezdit nehodlam. Jen jsem mel nutkavou potrebu si zaplkat skrzeva klavesnici :D

Upraveno uživatelem honza71
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale vystupují jako jeden celek a holt image značky to nepřidává. 

 

Ja Hyundai nemam a mit ho v nejblizsi dobe nebudu, ale fandim mu.

Agresivni reklama a PR uz historicky vysla nekolika firmam, samozrejme podporena kvalitou produktu nebo sluzby. Ve svete napr. Apple a jeho kampan PC vs. Mac. U nas treba AirBank vs. tradicni banka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja Hyundai nemam a mit ho v nejblizsi dobe nebudu, ale fandim mu.

Agresivni reklama a PR uz historicky vysla nekolika firmam, samozrejme podporena kvalitou produktu nebo sluzby. Ve svete napr. Apple a jeho kampan PC vs. Mac. U nas treba AirBank vs. tradicni banka.

AirBank vs. tradicni banka. 

JJ jak říkáš - proč to úplně nezkopírovat....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V testech to prave komentovali ze je to podobne jako 110 kW nafta. Jasne nebude to na zadny zavodeni, ale jako uplne nedustojnej motor mi to neprislo. Resim jestli by se mi lip zvykalo na horsi vybavu nebo motor:) Rozdil k te nafte nebo 1.8 TSI je skoro 60 tisic a to znamena treba adaptivni podvozek, odvetravane sedacky a treba nake asistenty.

Takový adaptivní podvozek, ten je super, sám bych ho bral, ale třeba rozhodování jestli odvětrávané sedačky, nebo silnější motor by byla rychlá volba. Nevím no, na Supa mi ten motor přijde slabý, přece jen není nejlehčí a pak při nějakém předjíždění tan výkon bude sakra znát. Když ho sešlápnu v Leonu, který má nějakých 1200 kg, tak i jede a auto je docela agilní, ale Superb.. ten je větší, neohrabanější a váhově jistě také jinde. Podle mě je ta 1.4 třeba pro nižší střední třídu OK, ale pro větší auto už ne e.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po vikendovem zkoumani ceniku Superba a procitani ruznych zdroju jsem celkem nahlodanej vzit 1.4 tsi, DSG a skoro komplet dovybavene style. Mate nekdo zkusenost s tou 1.4? Podle hodnot by to melo byt podobny jako slabsi TDi.

 

To je to co sem mel v Tiguanovi a ze zacatku me to celkem bavilo, ale ted mam stejne vykonnej TDI a to cestovani je mnohem prijemnejsi. Bez si to radeji nekam zkusit jestli muzes. Nejlip do kopce a zkus pridat. Na krizovatkach se to chova taky naprosto nevyzpytatelne. Nekdy to vyrazilo rychle, nekdy se to zamyslelo a rozjelo o dost pomalejc, nez bych zrovna potreboval. Ten 2.0 TDI se chova pri rozjezdu tak nejak porad stejne. Prepnuti na "sport" mod znamenalo, ze ten benzinovej motor toci hrozne do otacek a rvalo to jak takovej ten nasranej susic rukou na zachodech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hyundai naprosto nesnáším a musím říct že nepochopím, že si to někdo dobrovolně koupí. Jejich lživá a štvavá kampaň je mi směšná a cítil bych se v takovém autě velmi špatně. Jen můj pohled na věc - nečtěte zaplacené recenze. 

mám to stejně, takovejm kretenum bych nenechal ani korunu, nechápu lidi co s dobrovolně koupi Hnůjdaj. ..tak stupidní, otravné reklamy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V testech to prave komentovali ze je to podobne jako 110 kW nafta. Jasne nebude to na zadny zavodeni, ale jako uplne nedustojnej motor mi to neprislo. Resim jestli by se mi lip zvykalo na horsi vybavu nebo motor:) Rozdil k te nafte nebo 1.8 TSI je skoro 60 tisic a to znamena treba adaptivni podvozek, odvetravane sedacky a treba nake asistenty.

Ja jsem houby autar.. ale když jsem si vezl v prosinci novou O s 1.4 tsi, tak mi ten prodejce rikal, ze to jezdi lip jak 1.8.. ja přestupoval ze sluzebniho tdi a nevedel, moc co cekat, a zatim spokojenost.. jede to odspodu, zrychleni tam nejaky je, kroutak jak nektere dyzly.. da se s tim jezdit za 5, ale i za deset.. :-)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máte tak, svět je barevnej, lidí jsou různý a různé koníčky maj. Neschopnost pochopit koupi Hyundai někým jiným je sice možná v některých diskuzních skupinách na síti děsně cool, ale mě zase připadá dětinské a nevtipné, když někdo v diskuzi o autech píše neustále furt dokola o Hnůjdaj a o zabožroutech, nebo jako že děsně vtipně o autech s kundou na kapotě. Tož tak, každej to má prostě jinak.

Upraveno uživatelem Hasňa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem kdysi byl u začátků importu značky KIA na český trh. Většina dealerů v té době měla již nějakou značku zavedenou a KIA k tomu vzali navíc. Nejčasteji to byla kombinace KIA/Škoda. Pamatuju si na první brainstorming, kdy nám vedení KIA hrdě představilo kampaň pro novou (u nás té době první) KIA Sportage s mottem: "Co Scout nedokáže" ... No civěli jsme na to jako puky... Pak jsme jim samozřejě řekli, jestli se úplně nezblázlini, že antireklama na výrobce, který má 45% trhu (celý koncern) je cesta do pekla. Nakonec od toho KIA upustila a ten čuramedán od Huyunai se toho chytnul jako hovno košile a dělá to dodnes.

 

Jinak bych ještě rád poznamenal jednu věc - padla tu zmínka o autosalonuna Primě. Jestli si někdo myslí, že se tam jedná o objektivní recenze, tak si dejte mokrej hadr na hlavu. Ti lidé dostanou jasnej mustr toho, co mají říkat. Pokud to řeknou, tak jedou na představení toho modelu spolu s ostatními třeba do Portugalska na týdenní all inclusive testování. Pokud to neřeknou, pojedou už tak leda do prdele. Tak ti tipněte, co vám asi budou do té kamery říkat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...