Pavelpu27 Odesláno 17. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2019 Manželka mi právě napsala, že jí chtějí vyměnit služební auto. Místo Octy L&K asi dostane Kouďáka Syle 140kW TDI. Radost z toho nemá, protože nemá ráda gazíky, ale asi to ukopne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 17. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2019 Tomu se říká "problémy prvního světa" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 17. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 17. července 2019 Tvl, Dawe, pico. )Asi pisu moc naprimo, ja to myslel vazne. Jednoduchy jak facka a fakt me to nenapadlo. Zaplatil jsem Cebii, ktera teda umi k memu prekvapeni najit vyvoj km i v Reichu, ale moc jsem z ni nezjistil. V servisu me po tlf vyfakovali, ze se budou bavit jen s majitelem a napad osobne s flaskou je fakt dobrej. Jen to nak nedavam casove a muzu max bez auta, ktery mi prodejce nepujci... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 18. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. července 2019 uff: sorry, jsem měl nějaký krámy a nepochopil..Auto na to nepotřebuješ, stačí VIN.Kam to jezdilo do servisu? Jestli někde v Praze, tak tam možná budu někoho znát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 18. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. července 2019 Uplne v klidu, mam v ty online komunikaci jeste velke rezervy... Jezdilo to do Cartecu na Prahu 10, kdyby nahodou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dawe009 Odesláno 18. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 18. července 2019 Kdyby ses tam s nikým nedomluvil, tak mi pak napiš. Jsem teď na dovolený, pak bych se na to kouknul třeba. Ale není důvod, aby nebyli ochotni sami od sebe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uff Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Dekuju a uzij si dovcu (opravdu) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Kdyby ses tam s nikým nedomluvil, tak mi pak napiš. Jsem teď na dovolený, pak bych se na to kouknul třeba. Ale není důvod, aby nebyli ochotni sami od sebe. To záleží na tom co přinese za tu flašku Internet Explorer otevírám až za 12yo Diplomático a vejš U BMW by to klidně mohlo bejt ještě dražší Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Za co flašku jako? Dávám je rád, ale v tomto případě to vůbec nechápu. Pokud to auto tam jezdilo, tak ti ty informace dají, je to jejich práce a pokud tam sedí nějákej lempl, tak zavolej k jínému AD kde ti to řeknou. Tu elektronickou knížku vidí celá Evropa. Já jsem ověřoval desítky aut, vždycky když kupuji nové, volám hlava, nehlava a informace k servisu vždy v pohodě dostanu. V Subaru mě i upozornili na to že majitel byl silný kuřák a auto na který jsem se chtěl zajet podívat, prej že hodně smrdí, pamatovali si ho všichni servisáci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobisek Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Já si tedy naopak nemyslím, že by prací technika servisu bylo prozrazovat informace o libovolném vozidle jakémukoliv člověku z ulice. Pokud bude mít dotyčný souhlas majitele, tak OK, ale jen na základě VIN mi to přijde velmi zvláštní... Pokud chce majitel vůz prodat, jistě bude co nejvíce nápomocný, pokud ne, je to indikace, že máš od auta dát ruce pryč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Servisní historie vozu v autorizovaném servisu nepodléhá naštěstí stupni "PŘÍSNĚ TAJNÉ!!" Ba naopak to prospívá férovosti na trhu s ojetými vozy, kde se s nimi šmelí jak se dá. Jednou jsem také volal do servisu Ford, který byl uvedený v servisce, byl tam i štempl a to auto tam přitom nikdy nebylo. A toho technika to ani nijak nevyvedlo z míry, že by to chtěl nějak řešit, prý že v servisce může být co chce mi řekl, ale to auto tam prostě u nich nikdy nebylo....říkám, u nás kupovat starší auto je jeden velký adrenalin. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Za co flašku jako? Dávám je rád, ale v tomto případě to vůbec nechápu. Pokud to auto tam jezdilo, tak ti ty informace dají, je to jejich práce a pokud tam sedí nějákej lempl, tak zavolej k jínému AD kde ti to řeknou. Tu elektronickou knížku vidí celá Evropa. Já jsem ověřoval desítky aut, vždycky když kupuji nové, volám hlava, nehlava a informace k servisu vždy v pohodě dostanu. V Subaru mě i upozornili na to že majitel byl silný kuřák a auto na který jsem se chtěl zajet podívat, prej že hodně smrdí, pamatovali si ho všichni servisáci Sorry Afri, ale je to autorizovaný servis. Ne infocentrum. Nevidím žádný důvod jen tak někomu po telefonu poskytovat informace o cizích autech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Sorry Afri, ale je to autorizovaný servis. Ne infocentrum. Nevidím žádný důvod jen tak někomu po telefonu poskytovat informace o cizích autech. V pohodě, většina AD zatím ještě ty informace poskytnou což může kupujícímu hodně pomoc, takže žádný stres Já volám většinou po okolí a pak k nim jezdím na servis, takže je to taky takové malé něco za něco.... AD nemá co schovávat, konec konců mě zajímá pouze jestli k AD to auto skutečně jezdilo pravidelně, jestli odpovídají km a nebylo bourané, rozhovor na pět minut. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 V pohodě, většina AD zatím ještě ty informace poskytnou což může kupujícímu hodně pomoc, takže žádný stres Já volám většinou po okolí a pak k nim jezdím na servis, takže je to taky takové malé něco za něco.... AD nemá co schovávat, konec konců mě zajímá pouze jestli k AD to auto skutečně jezdilo pravidelně, jestli odpovídají km a nebylo bourané, rozhovor na pět minut. My to děláme tak, že zákazník může s vozem přijet. Udělá se kompletní diagnostika, fyzická prohlídka, měření laku, zkušební jízda a dokumentová prohlídka. Účtuje se za to hodina a půl práce. Jinou formu prověřování neděláme, už jen proto, že my za přístupy do těch systémů také platíme, takže nevidíme důvod tyto informace zdarma poskytovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 (upraveno) My to děláme tak, že zákazník může s vozem přijet. Udělá se kompletní diagnostika, fyzická prohlídka, měření laku, zkušební jízda a dokumentová prohlídka. Účtuje se za to hodina a půl práce. Jinou formu prověřování neděláme, už jen proto, že my za přístupy do těch systémů také platíme, takže nevidíme důvod tyto informace zdarma poskytovat. Vy jako autorizovaný servis platíte za přístup do servisní historie? Upraveno 19. července 2019 uživatelem African Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gustaf Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Vy jako autorizovaný servis platíte za přístup do servisní historie?spíš má namysli cebii atp Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_2002 Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Kamaráde, jako autorizovaný servis platíš úplně všechno Dokonce i to co nechceš a nepoužíváš Platíš za systémy spravující servisní data, za katalog náhradních dílů, za přípravky na opravu vozů, které ti nikdy na servis nepřijedou, nebo servisní nástroje, které nevíš ani z které strany uchopit Cebia se snad jako jediná neplatí, protože funguje na systému "quid pro quo", kdy my jim dodáváme data výměnou za přístup do systému. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geometr Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 .. není to spíš, že jako zákazník autorizovaného servisu, platíš úplně za všechno :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
African Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 Tak to je mazec, člověk by ani nevěřil. Passata jsme ověřovali nedávno, navíc servisvaného v Německu a úplně bez problémů, takže to asi tak hrozný nebude :-) Všechno je o lidech jak já říkám.....když tak napiš váš autorizák ať vím kam nikdy nevolat :-) :-) :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RomanP Odesláno 19. července 2019 Nahlásit Sdílet Odesláno 19. července 2019 My to děláme tak, že zákazník může s vozem přijet. Udělá se kompletní diagnostika, fyzická prohlídka, měření laku, zkušební jízda a dokumentová prohlídka. Účtuje se za to hodina a půl práce. Jinou formu prověřování neděláme, už jen proto, že my za přístupy do těch systémů také platíme, takže nevidíme důvod tyto informace zdarma poskytovat. Tohle je výborný a pro člověka co nemá měřič tloušťky laku, zvedák a nebo zkušenosti s autama je to občas jediná možnost jak stav auta ověřit.Problém ale je, že tohle chce člověk podstoupit/zaplatit až ve chvíli kdy to auto stojí za to, myslím, kdy člověk ví, že má dohledatelnou servisní historii.Dost se ustupuje od razítek v servisních knížkách a nahlédnout do elektronické je složitě a tajné. To mi přijde blbý. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se