Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 56 minutami, African napsal:

Já si život bez čtyřkolky nedokážu představit :punk: Proč se ptáš, něco chystáš? :D

Jasne, uz asi tri roky :D

Micina dosluhuje, tak chci bejt pripravenej.  Tuscon, RAV nebo CX5.

Ted tu ctyrkolku mam, ale jak jsem skrt, tak premejslim, jestli ji opravdu tak nutne potrebuju :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 41 minutami, honza71 napsal:

Jasne, uz asi tri roky :D

Micina dosluhuje, tak chci bejt pripravenej.  Tuscon, RAV nebo CX5.

Ted tu ctyrkolku mam, ale jak jsem skrt, tak premejslim, jestli ji opravdu tak nutne potrebuju :)

Ty ji ještě máš? To bylo famózní auto, rád vzpomínám. Tak samozřejmě čtyřkola ja na zvážení každého dle využití, ale je tak nějak známé že tyhle krabice se ve dvojkolce chovají hůř jak kdejaký osobák v terénu, tak bacha na to. Jinak brácha má teď nějáký pátek funglovku Tuscona a je spokojený, hlavně nákupka lidová a za 14 dní byla doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, honzyk napsal:

Jak píše wawrick, nedávno jsem si ho prohlížel v Toyotě, sympaťák ale prcek...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Josef01 napsal:

Možná je lepší udávat výkon v kW, protože i 2.4 l motor může mít výkon jako 1.2 l :)

Samozřejmě.... Při výběru mého auta jsem se rozhodoval mezi SUV PHEV řešením postaveným na turbo 1.6 a pak řešením na atmosféře 2.4 a prostě jsem si nemohl pomoci a vyhrála to ta 2.4. A to zejména kvůli tomu, že jsem nějak pocitově nedokázal překonat přechod z Volva 2.5 Turbo na 1.6 turbo... I když Hyundai Tuscom PHEV s 1.6  má kombinovaný výkon 265 koní (195KW) a moje Mitsubishi jen 228 koní a je o vteřinu a kousek rychlejší na 100km/h, ale ta "velko objemová" 2.4 má určité charisma, které 1.6 nemá (nemluvě o komplexnosti celého řešení a faktu, že Mitsubishi Outlander prodává už cca 7-8 let, takže jsou známé statistiky spolehlivosti). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, misto je dulezity. Sice v aute jezdim 5dni v tydnu sam, ALE ..

ten velkej kufr potrebuju kvuli boude na tri psy, kvuli odvozu materialu (bydlim v baraku na vesnici a tak furt neco taham a nechci porad pripojovat vozejk) a podobne to mam s rakvi na strechu.

No a v neposledni rade je to zvyk, ze pri nastupovani posouvam svoji prdel pouze ve vodorovnem smeru :)

Maly auto na tech 27km do prace by urcite stacilo v kombinaci s vozejkem o vikendech  a rakvi na strechu na dovolenou pripadne vikend u rodicu na chalupe.

Jenze zvyk je zelezna kosile a do malyho auta uz asi nechci. Tuscon je ekonomicke reseni, RAVka rozumove a CX5 se mi tam nejak pripletla, protoze se mi libi :)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, African napsal:

Jak píše wawrick, nedávno jsem si ho prohlížel v Toyotě, sympaťák ale prcek...

 

před 35 minutami, DavidLC napsal:

Jj, prostor je třeba, zrovna dneska prkna 2,60 😀

@wawrik Corolla Cross už je na krámě ?  Papírově to není špatný, jen za cenu Ravky před 2 roky 🙂

 

 

No není, respektive neměla by být, nekoukal si se Afri na Yarise Cross ? Corolla Cross by dneska měla být  u našeho dealera teprve na ukázku, 1 auto,  putovní výstavka 🙂 Čekal jsem že ji dovezou ukázat na Legendy, ale tentokrát tam Toyota neměla ani pořádnej stánek. Ten článek je nějaká předpremiéra pro novináře, prostorově to docela chválí, ale holt to bude chtít zkusit, o kolik menší to bude proti RAVce. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čau borci, mám problém, třeba někdo pimůže, nevím co koupit.Novej Arteon, cca roční MB e-class 220d ale byl by to dovoz a nebo a6 2.0tdi taky cca roční a dovoz..Jsem z toho volakej v řiti:))!MB by pry nebyla problem zaruka prodloužit, u audi max 4 roky pokud ji někdo prodloužil před první registrací a arteon je jednoduchej, da se dokoupit na 5 let..Podotýkám, auto budu odepisovat 5 let na firmu.Arteon asi nejhezčí z venku ale u vnitř asi normální passat a MB asi nejhezčí a nejkomfortnější ve vnitř ale z venku vypadá trošku důchodcovsky, A6 mám problém s tím 3tím displejem na klimu a celkově to vypadá spíš jak kancl ve vnitř než obývák...Všechny možnosti počítám v kombi.Cenovka cca stejná pro všechny 3 možnosti.Kdyby náhodou někdo nějakou osobní zkušenost nebo poznatek, budu rád, díky:)

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, prostor je třeba, zrovna dneska prkna 2,60
[mention=6480]wawrik[/mention] Corolla Cross už je na krámě ?  Papírově to není špatný, jen za cenu Ravky před 2 roky
 
IMG-20220530-WA0003.thumb.jpeg.52deb9f607dc3feb54ee52e21b9d6621.jpeg
No není, respektive neměla by být, nekoukal si se Afri na Yarise Cross ? Corolla Cross by dneska měla být  u našeho dealera teprve na ukázku, 1 auto,  putovní výstavka  Čekal jsem že ji dovezou ukázat na Legendy, ale tentokrát tam Toyota neměla ani pořádnej stánek. Ten článek je nějaká předpremiéra pro novináře, prostorově to docela chválí, ale holt to bude chtít zkusit, o kolik menší to bude proti RAVce. 
Toyota nemá co prodávat..ty pežoťácky multivany prej od zítřka stopujou nový objednávky, když jsem se ptal na Ravku tak prý vůbec neví dodání a cenu a částečně asi k vůli tomu že má být nová Ravka v létě..Tak se nedivím že kašlou na reklamu na různých akcích..

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 minutami, honzyk napsal:

 

No není, respektive neměla by být, nekoukal si se Afri na Yarise Cross ? Corolla Cross by dneska měla být  u našeho dealera teprve na ukázku, 1 auto,  putovní výstavka 🙂 Čekal jsem že ji dovezou ukázat na Legendy, ale tentokrát tam Toyota neměla ani pořádnej stánek. Ten článek je nějaká předpremiéra pro novináře, prostorově to docela chválí, ale holt to bude chtít zkusit, o kolik menší to bude proti RAVce. 

Jj, to mě taky napadlo, Yaris cross... Je roztomilej, ale pro rodinu fakt malej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Prochy68 napsal:

Corolla Cross  4460 mm
RAV4               4600 mm
Outlander         4695 mm

Pozor - Outlander je o něco užší než RAV4. Outlander má celkovou šířku dle auto.cz na 1 810, zatímco RAV4 aktuální generace má 1 855. Ono se to nezdá, ale někdy dělají 4 cm velký rozdíl 🙂 Například při dvou velkých dětských sedačkách vzadu a jednom dospělém vzadu. 

  • RAV4: Délka kufru je 1 010mm, šířka v nejužším místě je 1 000mm.
  • Outlander😞 délka kufru je996 mm a šířka v nejužším místě je 1006 mm. 
  • Šířka kufru v nejšírším místě bude určitě o pár cm ve prospěch RAV4. 
  • Zdroj www.ridc.org.uk

Pozor - Outlander (alepoň PHEV) verze nemá v zadním sedačkách průchod pro lyže nebo dlouhé prkno. 

Upraveno uživatelem safi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 minutami, Prochy68 napsal:

Ja to bral spis pro porovnani s tou corollou. Nejlepsi je stejne nejmenovany sen ceskeho chalupare.... 🙂

Kodiak má největší plochu kufru: délka 1125 mm. (ww.ridc.org.uk), přičemž to je zároveň nejširší auto: 1882 mm (auto.cz). Ale kolega evidentně vybírá (zcela správně) jen z Japonců. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, DavidLC napsal:

@wawrik Corolla Cross už je na krámě ?  Papírově to není špatný, jen za cenu Ravky před 2 roky 🙂

To neviem. Pred časom bola v (islandskej) Toyote, tak som sa povozil, kým mi urobili záručnú prehliadku. Cenu som vôbec neriešil, len som chcel spoznať auto, ani som nevedel, že také niečo vôbec má byť :D A ako pozerám, v ceníku na webe ju ešte nemajú, tak sa asi naozaj nepredáva.

Ale oproti RAVke je proste stiesnenejšia, a Outlander (PHEV) je vnútorným prestorom plus-mínus Ravka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...