Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

před 2 hodinami, moco napsal:

TLD, určitě nějakému ex majiteli povozu s motorem 6.7 HEMI přijde tvůj  ex motor 3.6 taky na prd, ale to je dnešní vývoj v EU 🍻🙂 

V rámci výběru nového rodinného auta je motor 2.5 za cenu kolem milionu fajn 🙂 

Edit.: samozřejmě ti rozumím, co se týče výkonového projevu motoru, tak se dělá ještě verze Outback XT, což by tě možná uspokojilo, ale nejsem si jistý, zda je to pro ČR potažmo EU, ale někde jsem ho viděl... v ceníku CZ Subaru nikoliv. 

Bez se tim novým OTB projet, nema to výkon, tudíž nejede to, řve to,  drahy to je… prodejci jsem tuto zpětnou vazbu dal. Odpověď my uz jsme si na to zvykli me odpalila az na mléčnou dráhu… 🤣  OTB XT jedině jako indivindy dovoz z USA, řešil jsem, ale nedotáhnul do konce, pro ženu vlastne skoda… 😇

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, to je dovoz, akorát to doveze IMPEXTA do Ovy, za cca 3-4měsíce to bylo... ještě fajn situace pak nastane, když se zeptáš na záruku, zapomeň na 5let/100t km, rok tuším mi říkali, pro změnu zase v Olmiku. Takže aktuální Forester XT ještě na dlouho...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@LovecK mě by to přišlo jako silný motor, aktuálně jezdím 81kW 🙂   Samozřejmě tě chápu, když přesedneš z oturbého 179kW(?) XT do atmosféry 124 kW, tak je to bláto.

Kdyby neukončili Forester XT, tak bych radil právě Forestera XT.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, Z. Paul napsal:

U Subaru je ten dvoulitr diesel v automatu 2015 v pohodě? 

Tak jako u Mazdy 🙂

Pokud s tím majitel jezdil, tak jak měl a ty budeš taky, tak je to v pohodě. Je tady člen, který má na tom najeto kolem 200tkm bez problému. 

Nejsem automechanik, ale ty problémy byly zejména z toho důvodu, že se motor vypnul v procesu rekuperace filtru pevných částic (tedy krátké popojížďky po městě) a tak se nafta mísila s olejem a olej přibýval a ředil se. Někdo erudovaný ti pak řekne více detailů a následky, to už si nevzpomínám, ale byly to drahé opravy.  

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 19 hodinami, honza71 napsal:

Urcite skvelej povoz. Prolezl jsem si ho, videa mam nakoukany, jenze se branim automatu. Jsem konzerva a chci manual. Mozna naposledy :), ale chci.

Škoda, že nechceš automat, docela pěkně vypadá i nový eclipse....

https://smazik-kladno.mitsubishi-motors.cz/modely/novy-eclipse-cross-phev/design/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, African napsal:

Škoda, že nechceš automat, docela pěkně vypadá i nový eclipse....

https://smazik-kladno.mitsubishi-motors.cz/modely/novy-eclipse-cross-phev/design/

Diky :) Uz z toho, ze koukam na H je jasny, ze chci setrit. Jinak bych vzal RAVku v manualu s 2.0 benzinem 4x4 a nic neresil. Sam ze sebe jsem uz votravenej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 5. 2022 v 18:14, exBURN napsal:

Tak předně - řazení nevnímám jak v automatu, tak v manuálu, pokud to někdo vnímá jako přítěž, měl by se zamyslet o své dovednosti ovládat vozidlo.

 

Dříve se startovalo klikou a pro přeřazení jsi musel synchronizovat rychlost. A rádi si bez toho obejdeme, protože to byl opruz. S manuálním řazením to je stejné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 30. 5. 2022 v 19:42, gorlo napsal:

Je v tom 2.0 motor, už páté generace. V roce 2023 by měla přijít na trh 1.8, což by pak mělo Corollu Cross zlevnit. Teď s dvoulitrem za to chtějí kolem 850tis.

Ta 1.8 má oproti 2 litru výhodu v absenci filtru pevných částic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 7 minutami, safi napsal:

Ta 1.8 má oproti 2 litru výhodu v absenci filtru pevných částic.

Starší 1.8 ano, ale i ta 1.8 bude pátou  generaci a je přepracovaná. Příští rok přijde nová Corolla a ta bude mít tu novou 1.8, která má 144koni oproti starší 1.8, která měla koní 122. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, gorlo napsal:

Starší 1.8 ano, ale i ta 1.8 bude pátou  generaci a je přepracovaná. Příští rok přijde nová Corolla a ta bude mít tu novou 1.8, která má 144koni oproti starší 1.8, která měla koní 122. 

Zajímavé… ale líbí se mi, jak Toyota za 20 let posunula hybridy…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dříve se startovalo klikou a pro přeřazení jsi musel synchronizovat rychlost. A rádi si bez toho obejdeme, protože to byl opruz. S manuálním řazením to je stejné.

To je demagogie. Někdo se obejde a někdo ne. Já jsem třeba ze skupiny že rozdíl nevnímám.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedna z mala znacek aut kde podporuji digi kokpit, protoze na ten japonskej cirkus v podobe rucicek nebo rucickodisplej jako napr. u rav4, na to se proste neda divat..To snad nemuze mit rad nikdo:(Tak snad zvladnou i vic jak 12 pixelu na celou pristrojovku:)Jinak jsem priznivec techle japoncu, az teda na ten rachot rvouciho vysavace a nulovej komfort, ale auta zatim slouzi celkem spolehlive..Jen nechapu proc nikdo nemuze udelat auto co ma nemeckej komfort a precizni interier a japonskou spolehlivost v jednom:)

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 5. 2022 v 7:13, Gustaf napsal:

Když jsem viděl dnešní titulku auto.cz, tak mi naskočilo vlákno vybírám káru 🙂 

https://www.auto.cz/skoda-kodiaq-gt-2-0-tsi-162-kw-cinska-exkluzivita-144341

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...