Jump to content

vybírám káru


financ
 Share

Recommended Posts

Yaris GR i GR86 mají v ceníku poznámku "dočasně vyprodáno". U prodejců jsem ale neověřoval. Yaris mi ale připadal jako malé auto, které člověk úplně nechce na delší trasy. Proto jsem také vyřadil Fiestu ST, která byla jinak také jeden z hlavních kandidátů už jak jsem kupoval caymana.

Giulie jsou koukám v Polsku skladovky za slušné ceny z 5 letou zárukou. 

Link to comment
Share on other sites

Yaris GR se da aktualne jeste koupit v Toyote za 1,2 mega vcetne toho sportovniho paketu a sportovniho vyfuku. Ma ale uz 10k najezd a prijde mi to za takovou nakupni tasku (byt skvelou) desna raketa...

Link to comment
Share on other sites

Dám sem něco do placu. Jezdím v Cupře ST a víkendovku mám 911 (997S) a nepřijde mi to, že by s Cuprou byla menší zábava. Naopak je pocit v těch autech velmi podobný, jen je v Cupře všechno lehčí a snažší. Myslím, že KFL s RS3 bude ještě o kus blíž. Jezdil jsem v i30N i v Civicu Type R, to jsou obě auta fakt hodně hardcore, hodně rychlá a hodně dobrá, na denní ježdění pro šedovlasého pána je to ale až moc pubertální svezení.

Link to comment
Share on other sites

Ještě dodám, že soused, který jezdil v M4, předtím v Impreze WRX STI apod., má už rok Yarise GR a chrochtá blahem.

Edited by Pavelpu27
Link to comment
Share on other sites

Jako, jo. Urcite bude litat skvele.

Ale za 1,2 mega ojetou nakupni tasku, to uz bych zvazoval rovnou Alpine

Link to comment
Share on other sites



Jinak lexus nx350h objednán.A radost nula - termín dodání plus mínus říjen příští rok





Do té doby zapomeneš, že máš nějaké auto objednané.

Link to comment
Share on other sites

V 24. 6. 2022 v 18:36, miliusportos napsal:

Souhlas, je to raketa za raketu..ale a každej den bych v tom sedět také nechtěl.Jinak lexus nx350h objednán.A radost nula - termín dodání plus mínus říjen příští rokemoji849.png

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk
 

To mi je líto... ale pořád ho budeš mít dříve než Kodiaka 😛 

BTW: To máš akorát času na vyřízení přihlášky do zednářské lóže a dalších spolkům kde se mění partnerky a pořádají se sexuální orgie..... říkali ve starém TOP GEARu...

Edited by safi
Link to comment
Share on other sites

Minulý týden jsem byl na pravidelném "štemplování servisek" a pán ve zdejší Lexusárně doslova lomil rukama že auta sice prodávají, ale co pak přijde zákazník tuší jenom rámcově protože už půjde o nový  modelový rok. Do smluv už se píše doložka o akceptování možného navýšení cen o 10-20% - a protože se opulentní barák autorizovaným servisem za stávající ceny neuživí, budou se rušit slevy a práce se přiblíží hodinovce "na pojišťovnu" (takže se na pozáruční servis zase bude jezdit ke garážovým talentům a Toyotou garantovaná úroveň údržby půjde do řiti). S takovou to za pár let bude vypadat jak u Rolexu, že kunčaft bude X roků marně čekat na telefon - a pokud se mu ozvou, bude muset brát co je "jako investici" (i kdyby měl ten pekáč střelit někomu kdo nechce čekat), jinak bude "jako neperspektivní" vyřazen z budoucích "neexistujících" pořadníků... :shit:

Link to comment
Share on other sites

U Toyoty a Lexusu je to trošku složitější... Výrobce tě motivuje k návštěvě autorizáku i po skončení záruky a to z důvodu prodloužené záruky na baterii...

Link to comment
Share on other sites

To mi je líto... ale pořád ho budeš mít dříve než Kodiaka  
BTW: To máš akorát času na vyřízení přihlášky do zednářské lóže a dalších spolkům kde se mění partnerky a pořádají se sexuální orgie..... říkali ve starém TOP GEARu...
Minulý týden jsem byl na pravidelném "štemplování servisek" a pán ve zdejší Lexusárně doslova lomil rukama že auta sice prodávají, ale co pak přijde zákazník tuší jenom rámcově protože už půjde o nový  modelový rok. Do smluv už se píše doložka o akceptování možného navýšení cen o 10-20% - a protože se opulentní barák autorizovaným servisem za stávající ceny neuživí, budou se rušit slevy a práce se přiblíží hodinovce "na pojišťovnu" (takže se na pozáruční servis zase bude jezdit ke garážovým talentům a Toyotou garantovaná úroveň údržby půjde do řiti). S takovou to za pár let bude vypadat jak u Rolexu, že kunčaft bude X roků marně čekat na telefon - a pokud se mu ozvou, bude muset brát co je "jako investici" (i kdyby měl ten pekáč střelit někomu kdo nechce čekat), jinak bude "jako neperspektivní" vyřazen z budoucích "neexistujících" pořadníků... :shit:
Safi: takovou přihlášku asi potřebuji

Radek124: Jinak to je mazec no, máme se asi na co těšit..ten dodatek s cenou jsem ještě moc nestudoval ale bylo mi řečeno že tomají k vůli téhle turbulentní době a délce dodávek a že to je k vůli kurzu měny, kdyby se moc změnil a prý to je už skoro u všech výrobců, údajně..Tak uvidíme kam až se to všechno hodlá vysrat.

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

před 41 minutami, miliusportos napsal:

Safi: takovou přihlášku asi potřebujiemoji23.png

Radek124: Jinak to je mazec no, máme se asi na co těšit..ten dodatek s cenou jsem ještě moc nestudoval ale bylo mi řečeno že tomají k vůli téhle turbulentní době a délce dodávek a že to je k vůli kurzu měny, kdyby se moc změnil a prý to je už skoro u všech výrobců, údajně..Tak uvidíme kam až se to všechno hodlá vysrat.

Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk
 

V době, kdy jsem uvažoval o starší certifikované NX300h mi řekli, že moji ženu berou hned, ale mě prý ne…

Link to comment
Share on other sites

@miliusportos Podle drbů co mám přímo z páně Toyodova koncernu už japonské fabriky jedou na plný výkon, problém je že kvůli koronáči vznikl oproti poptávce víc než roční skluz a pro LEXUS samozřejmě mají proritu dodávky do USA - no a i po těch pár nehybridních kusech alokovaných původně pro Rusáky se prý v Evropě jenom zaprášilo. K nirváně už chybí jenom aby nejvyšší sovět vyhlásil úplný zákaz prodeje nových aut se spalovákama bez rozlišení (k čemu taky auta, když načálnici můžou i meziměsto řešit tryskáčem - a na místě jim erár zajistí elektromobil, i kdyby se měl dobíjet přistaveným dieselagregátem?) a časem se s tuzemským vozovým parkem možná přestaneme smát kubáncům... -_-

Link to comment
Share on other sites

Ja jsem spíš zvědavej, jak dlouho tuhle eko frašku hodlají hrát, která země jako první sebere koule říct veřejně že je to nesmysl ekelogickej i ekenomickej a kdo vysvětlí všem automobilkám, že vyhodili miliardy do hajzlu.Tuším že to bude ještě hodně velký divadlo.


Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

před 7 hodinami, miliusportos napsal:

Ja jsem spíš zvědavej, jak dlouho tuhle eko frašku hodlají hrát, která země jako první sebere koule říct veřejně že je to nesmysl ekelogickej i ekenomickej a kdo vysvětlí všem automobilkám, že vyhodili miliardy do hajzlu.Tuším že to bude ještě hodně velký divadlo.


Odesláno z mého SM-N986B pomocí Tapatalk
 

Myslím si, že ten EL vývoj se neztratí a z povinného EL bude prostě alternativa pohonu, která bude někomu vyhovovat více než benzín / nafta / plyn a někomu méně a tak si ji nekoupí. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Potřeboval bych poradit. Chtěl bych si koupit zábavné auto na dojíždění do práce. Vzhledem k tomu, že to mám denně 24km, tak chci benzín. Preferoval bych koncern z důvodu, že mám možnost si přímo vyjet konkrétní díly pro daný vůz, nicméně pokud mi poradíte i jinou alternativu, tak budu rád.

Budget mám 200 a hodně se mi zamlouvá Audi S3 8l, nicméně je to vhodné jako "daily car" nebo je to kravina z pohledu nákladů na servis? Na ten motor 1.8t jsem četl převážně kladné reference. Děkuji za rady a doporučení.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...