Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

S tímto i já naprosto souhlasím, to je samozřejmě totální blbost, stejně jako SUV bez 4x4, to taky nějak nedokážu zkousnout. Samozřejmě vím, že minimálně v 50% jsou to mamacar a nebo náhrada za klasický rodinný vůz (SUV alias větší kombík), takže doby normálních čtyřkolek už jsou asi passé a dotyčným je to úplně jedno, ale sám bych to nechtěl, když SUV, tak takové, aby se to alespoň trošku chovalo jako "teréňák" a ne jako větší, težší kombík, v čemž nevidím snad jedinou výhodu, jo možná bezpečnost, jinak fakt nic.

Tvrdit že SUV má být pouze ve čtyřkolce je dneska hrozný přežitek, spousta lidí si to kupuje do města kvůli lepší bezpečnosti jak píšeš ( která je statisticky dokázaná hlavně dle smrtelných nehod), další výhody jsou lepší rozhled, více místa a pohodlí a hlavně zkrátka lepší pocit při řízení :-)

 

Navíc 4x4 má často ve městě horší jízdní vlastnosti než dvoukolka + víc žere.

 

Je fakt, že zrovna kodiak nevypadá úplně jak suv do města no :D

Návštěvník Jagman
Odesláno (upraveno)

Ja sem teda celou diskuzi necet ale kdyz vemu ze mamky Santa Fe pred 5 rokama stalo Neco pres 700 a je tam vse co slo(automat, kuze,tempomat,xenony,18ky.... Atd) motor je 2,2 nafta 147kw a ma to retez a ne remen!!! Tak teda ten kardiak mi jako zazrak nepride kdyz vemu ze ve finale je to stejna sunka(ja bych teda na ten hyundai rad rek neco spatneho ale nejde to vono to furt jezdi a jezdi a nesere se to takze nemam co rict :( )

 

P.s. Ve sve dobe to byl nejsilnejsi 4val naftovej :D

Upraveno uživatelem Jagman
  • Dát hlas 1
Odesláno

Naprostej souhlas s Josefem.Tak vono jakej to ma mit motor,kdyz supersport Octavia RS ma dvoulitrovej diesel s vykonem nejslabsiho dieselu BMW.

Paneboze, to je taky dobra picovina - "supersport Octavia". Kde a kdy to kdo at uz oficialne, ci neoficialne takto pojmenoval.

Pepuv klon....

  • Dát hlas 1
Odesláno

Tvrdit že SUV má být pouze ve čtyřkolce je dneska hrozný přežitek, spousta lidí si to kupuje do města kvůli lepší bezpečnosti jak píšeš ( která je statisticky dokázaná hlavně dle smrtelných nehod), další výhody jsou lepší rozhled, více místa a pohodlí a hlavně zkrátka lepší pocit při řízení :-)

 

Navíc 4x4 má často ve městě horší jízdní vlastnosti než dvoukolka + víc žere.

 

Je fakt, že zrovna kodiak nevypadá úplně jak suv do města no :D

 

Však já to vím a i jsem to psal, že dnes už se SUV bere trošku jinak (větší kombík), ale osobně bych takovou náhražku nechtěl, buď SUV s vlastnostma alespoň blížící se dávným 4 kolám, pak mi to dává nějaký smysl a nebo už raději něco jiného. Toť pouze můj osobní pohled na věc, nic víc.

Když si třeba vezmu situaci, kdy jedu na hory, tak se raději budu někam sápat s menším/ lehčím autem, než s těžkým SUV, pokud má náhon pouze na předek. Ve městě je to samozřejmě jedno, to nerozporuju.

Odesláno

Hele OK, no flame. Reagoval jsem na to, ze prave takto to tady vzdy vznika. Pojdme argumentovat fakty.

Mimochodem, to auto, ktere tady rozebirame se jmenuje Kodiaq, ne Kardiak....(to neni na Tebe)

  • Dát hlas 1
Odesláno (upraveno)

Paneboze slovo supersport je nadsazka.Jinak teda je to RS,co to presne znamena?Rally Sport?

 

Co tak vidím poslední dobou, tak mi přijde, že RS a podobná písmenka už jsou spíš jen výbavový stupeň, viz třeba i další u Seatu FR, u Fordu teď ST line - už to taky není ostrá verze, jako bylo ST dřív a určitě toho bude i víc...

Edit: Ještě mě napadl i R line u VW (kromě Golfa R, ten skutečně ostrý je).

 

Holt se doba těžce mění...

Upraveno uživatelem Bells
Odesláno

Cx5 sa teda velkostou asi ku Kodiku rovnat nebude. A pozrite cenovku. Nechapem stale s cim sa to porovnava ze to napr. Jozefovi vychadza drahe, ja ale nijaku cenu mimo beznu konkurenciu nevidim. Niekto tu spominal SantaFe - ta bola jazdnymi vlastnostami dovolim si tvrdit niekde inde pre bezne cesty nez Tiguan/Kodiaq. Co ale stoji Sorento pre ktore to asi bude konkurent?

Odesláno

ta se mi nelíbí a je malá ....

já zapomněl že si vlastně chtěl i třetí řadu sedaček,no to opravdu CX-5 nemá,ale mně se teda líbí,výbava a hlavně motorizace co nabízí

Odesláno

hele ta třetí řada bude hodně tragická v takových autech,jasně člověk si řekne bude tam stejně dítě,ale kdyby do tebe zezadu někdo nabořil tak nevím jak je to z bezpečností

Odesláno

Nechapem stale s cim sa to porovnava ze to napr. Jozefovi vychadza drahe, ja ale nijaku cenu mimo beznu konkurenciu nevidim.

 

Mě to drahý nevychází, bavil jsem se s Gustafem, že za 700 tis. to moc vybavený nebude a on 900 tis. za auto nedá. Já bych si to nakonfuguroval určitě přes milion a odpovídalo by to mé představě o výbavě, s tím problém nemám. Každý má představu o výbavě auta jinou a nemusíme si ji vzájemně vnucovat.

 

Murphy97: Mě se nelíbí asi 90% aut na trhu, to znamená, že neřeším výrobce, ale auta a netajím se tím, že každý výrobce má auta, co se mi líbí a nelíbí, včetně Mercedesu. To že VW dělají auta jako přes kopírák a komformní je fakt, Kodiaq se tím vnitřním provedením odlišuje i když bych si dokázal představit daleko lepší masku, ale jinak v pohodě.

Odesláno

jo,tak co jsem koukal na všechny mnou vytipované vozy, tak bych se úplně spokojil všude s druhým stupněm výbavy. Nic extra nepotřebuju. A co se týče toho motoru, tak teď jezdím Toledem s 2.0 103Kw, tak snad ta 1,4 110Kw by bejt línější neměla. 

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...