Přejít na obsah

vybírám káru


Doporučené příspěvky

Myslim si to taky. A když kupuješ ojetinu dycky počítáš nebo teda měl bys s prvotním velkým servisem, oleje, filtry, rozvody a co je zrovna potřeba. Nikdo neprodává auto, do kterýho dal zrovna pade, aby bylo pěkný na ploše v bazaru :default_smile:. Řekl bych, že ojetiny 10-15let na tom budou líp jak novější ojetiny. Jednak pořizovací cena, dostupnost a cena náhradních dílů, tady konkrétně koncern a kdejakej Pepík to zmákne doma v garáži a odpadaj adblůčka atd. Podle mě je starší ojetina ekonomicky výhodnější. Jasně, musí to bejt osvědčená značka a osvědčenej model a vlastně ti je jedno jestli to je 2010 nebo 2015 důležitej je stav.     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, Strocek napsal:

Myslim si to taky. A když kupuješ ojetinu dycky počítáš nebo teda měl bys s prvotním velkým servisem, oleje, filtry, rozvody a co je zrovna potřeba. Nikdo neprodává auto, do kterýho dal zrovna pade, aby bylo pěkný na ploše v bazaru :default_smile:. Řekl bych, že ojetiny 10-15let na tom budou líp jak novější ojetiny. Jednak pořizovací cena, dostupnost a cena náhradních dílů, tady konkrétně koncern a kdejakej Pepík to zmákne doma v garáži a odpadaj adblůčka atd. Podle mě je starší ojetina ekonomicky výhodnější. Jasně, musí to bejt osvědčená značka a osvědčenej model a vlastně ti je jedno jestli to je 2010 nebo 2015 důležitej je stav.     

Jo i ne, mínusy stáří koroze a to stáří 🙂, to že se nezdechne motor a převodovka není vše, prostě odžije to nějaký drát, gumička, relátko a trápíš se. A to prostě nepoznáš....

A to provozuju skoro 20tileté auto a chystám se i dál....takže jo 🙂

Jinak je to i o volbě, první investice navíc do Priuse byla po 9 letech a 230 tis.km, takže dá se, ale dobře zvolit, třeba i lehký kompromis....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně když to není auto pro radost, jako mám Fiatu, tak mě fakt netěší to řešit - jezdit do servisů, tam se s nima dohadovat, pak taky lepší neautorizák dnes dělá taky za litr na hodinu. Je to prostě otázka, ale když teď vidím třeba moji bývalou B8, kde lehla 2 měsíce po záruce kamera, pak převodovka, pak se zase dělali brzdy, pak žhaviče a prostě pořád něco.

Upraveno uživatelem exBURN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám zrovna B8 kupovanou loni a všechno šlape jak má. Dal sem na startu oleje, egr, váhu atd. kromě olejů to ani  nebylo potřeba a šlape jak má. Kdyby mi nevadilo, že to je tak nízký, což jsem zjišťoval průběžně, tak bych byl spokojenej parchant. Co jsem četl na Audi foru tak u těch B8 hrozně záleželo na štěstí jak píše @Micey, že některý byly povedený jiný zase hůř... Asi sem měl štígro (zatim) :default_smile:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak jsem tu psal začínal jsem před lety na staré Octavii a  nyní mě volali  z Auto Opat že mi tam dorazil nový Kodiaq.

Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to nebude mít žádnou odezvu a dotaz to bude naivní, ale kdo ví, zkusím štěstí tady na fóru..  Kdyby měl někdo doma 911tku (ideálně verzi 997, případně 996, 991), nebo Caymana/Boxtera (verzi 981) a byli byste ochotni se třeba podělit o svoje dojmy, zkušenosti, nebo dokonce bychom se mohli potkat, pisnětě prosím SZ, moc by mi to pomohlo a jednomu bláznovi byste udělali radost.. 😌 Náhodou nemáte zkušenost s Porška Praha (servis, prodej)? Díky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, exBURN napsal:

Hlavně když to není auto pro radost, jako mám Fiatu, tak mě fakt netěší to řešit - jezdit do servisů, tam se s nima dohadovat, pak taky lepší neautorizák dnes dělá taky za litr na hodinu. Je to prostě otázka, ale když teď vidím třeba moji bývalou B8, kde lehla 2 měsíce po záruce kamera, pak převodovka, pak se zase dělali brzdy, pak žhaviče a prostě pořád něco.

No to je peklo, 2 měsíce, nešlo něco jako kulance, nebo jak se to říká, prostě nabídka nějaké kompenzace. Prostě máte smůlu, je nám líto 😳 ? Tak po takové zkušenosti asi chápu i ten operák...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, dokonce v servisu byli ti kluci nešťastný, že škodovka to na kulance bere, ale VW ani hovno. Dokonce jsem do VW nechal vzkázat, že když to nevemou na kulanci tak VW vyřadím z firemní car policy. No a stejně nic, platilo se 52000 bez daně za mechatroniku. Práci a výměnu oleje udělali v servise za náklady, tam se snažili. No a tak se VW ve firmě posunulo a já jezdím ve Volvu no.

A řeknu ti, že auto dom už nechcu. Na servisování ojetin nemám nervy ani náladu - potřebujeme oba být každý den mobilní a ne 14 dní někde shnánět převodovku, diferák či jinou srandu a pak hledat někoho svéprávného kdo to bude umět vyměnit. Navíc co vidím ve firemních výkazech tak to roste jako kráva - dneska už tě pod 2 litry pomalu nepřezujou, každej chce litr za hodinu a po 100 000 km se to sype jedna radost. 

No a nové auto, to je kapitola sama pro sebe :D- Moje storka s Renaultem je evergreen, kdy jsem auto po 2 měících vrátil prodejci páč jsem měl litr benzínu v oleji. To fakt chceš. Kolegům se 147kw TDI to zas žere olej jako prase (to jsem dobře prokecli s těma servisákama u VW - norma 1l/1000km, pod to to VW neuzná ani za nic) - si vem že koupíš auto za 1,2 míče a ono si pak veme litr oleje na 2,500-4000 km jako nové, po zajetí se to bude jen zhošovat. Čtverková octávka a její infotaiment je taky příběh sám pro sebe. 

Hele operák má řadu nevýhod, ale jedno je fakt perfektní. Těm autům nevadí studený starty, nekarbonujou, krátký jízdy,  žraní oleje/vody tě nesere, když to naboříš a opravíš, tak tě pak nebude každej Kubrt natahovat že to bylo zbořený a chce 50 000 slevu a nebudeš se někde třepat, že přijde Musk s novou Teslou za 700 000,- a nebo Číňani a tvoje kára bude neprodejná. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A já právě s výše uvedených důvodů jsem přesvědčen, že mé další auto bude elektro nebo operák na spalovák. 

7 let jezdím ve VW Golf 1.4 TGI (175 tkm) a zatím jen spotřebák a ložisko ve 120 tkm. 

Upraveno uživatelem moco
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při těch aktuálních cenách operáku to fakt dává smysl. Jinak musí mít člověk štěstí na kusy. U téměř stejného Golfu, co má moco - při 160 tkm prozatím bez ztráty kytičky. Koupeno za super cenu přes Tomáše z Lauda Auto. Pak jsem idiot vyměnil Subo Legacy (do cca 240 tkm bez problému) za starší 530xd F11, co mi dovezl zdejší expert a to byla neskutečná sračka 😄Jízdně super, ale s cenou servisu jsem mohl mít skoro dalšího nového Golfa:-) Tam jsem musel postupně vyměnit snad skoro všecko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 18. 7. 2024 v 19:23, Pandera napsal:

Třeba to tu někdo řešil... Radši Audi A6 Allroad nebo MB E All terrain? Na ten nový  MB zatím nejsou srovnávací recenze. Samozřejmě v 6 válcové naftě....

mel jak a6 C7 tak superb scout 200kW a ted zpet A6 C8. MB nemel ale co vim tak nejde tam moc regulovat tu vysku. Urcite bych sel do audiny akorat zda C7 nebo C8 tak si myslim ze pokud je dobry kus C7 a BITDI tak do nej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Sukhoi napsal:

mel jak a6 C7 tak superb scout 200kW a ted zpet A6 C8. MB nemel ale co vim tak nejde tam moc regulovat tu vysku. Urcite bych sel do audiny akorat zda C7 nebo C8 tak si myslim ze pokud je dobry kus C7 a BITDI tak do nej

He, pozdě, už je objednaná do výroby A6 55TDI... 😉

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...