Jump to content

vybírám káru


financ

Recommended Posts

V 8. 9. 2024 v 23:00, exBURN napsal:

Ne, dokonce v servisu byli ti kluci nešťastný, že škodovka to na kulance bere, ale VW ani hovno. Dokonce jsem do VW nechal vzkázat, že když to nevemou na kulanci tak VW vyřadím z firemní car policy. No a stejně nic, platilo se 52000 bez daně za mechatroniku. Práci a výměnu oleje udělali v servise za náklady, tam se snažili. No a tak se VW ve firmě posunulo a já jezdím ve Volvu no.

A řeknu ti, že auto dom už nechcu. Na servisování ojetin nemám nervy ani náladu - potřebujeme oba být každý den mobilní a ne 14 dní někde shnánět převodovku, diferák či jinou srandu a pak hledat někoho svéprávného kdo to bude umět vyměnit. Navíc co vidím ve firemních výkazech tak to roste jako kráva - dneska už tě pod 2 litry pomalu nepřezujou, každej chce litr za hodinu a po 100 000 km se to sype jedna radost. 

No a nové auto, to je kapitola sama pro sebe :D- Moje storka s Renaultem je evergreen, kdy jsem auto po 2 měících vrátil prodejci páč jsem měl litr benzínu v oleji. To fakt chceš. Kolegům se 147kw TDI to zas žere olej jako prase (to jsem dobře prokecli s těma servisákama u VW - norma 1l/1000km, pod to to VW neuzná ani za nic) - si vem že koupíš auto za 1,2 míče a ono si pak veme litr oleje na 2,500-4000 km jako nové, po zajetí se to bude jen zhošovat. Čtverková octávka a její infotaiment je taky příběh sám pro sebe. 

Hele operák má řadu nevýhod, ale jedno je fakt perfektní. Těm autům nevadí studený starty, nekarbonujou, krátký jízdy,  žraní oleje/vody tě nesere, když to naboříš a opravíš, tak tě pak nebude každej Kubrt natahovat že to bylo zbořený a chce 50 000 slevu a nebudeš se někde třepat, že přijde Musk s novou Teslou za 700 000,- a nebo Číňani a tvoje kára bude neprodejná. 

Moje řeč :) Kolega nám taky objednal výše zmiňované Passaty. Sice jsou to za mě nevzhledné vozy, ale co. Nutnost vlastnit auto je již přežitek. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
V 8. 9. 2024 v 21:17, Axel napsal:

Asi to nebude mít žádnou odezvu a dotaz to bude naivní, ale kdo ví, zkusím štěstí tady na fóru..  Kdyby měl někdo doma 911tku (ideálně verzi 997, případně 996, 991), nebo Caymana/Boxtera (verzi 981) a byli byste ochotni se třeba podělit o svoje dojmy, zkušenosti, nebo dokonce bychom se mohli potkat, pisnětě prosím SZ, moc by mi to pomohlo a jednomu bláznovi byste udělali radost.. 😌 Náhodou nemáte zkušenost s Porška Praha (servis, prodej)? Díky :)

Velkou studnicí vědomostí (nejen) o Porsche 911/996 je petrolhead Petr Krab Jeřábek, který publikuje na serveru autickar.cz a garaz.cz. Má tam pár článků nejen o svých 911´s

zde celkové zhodnocení 996: https://www.garaz.cz/clanek/porsche-911-996-21006542

a tady průběh oprav po (na první pohled) drobné nehodě: https://www.autickar.cz/clanek/porsche-911-carrera-2-z-deniku-sally-epizoda-2/

Link to comment
Share on other sites

Asi to nebude mít žádnou odezvu a dotaz to bude naivní, ale kdo ví, zkusím štěstí tady na fóru..  Kdyby měl někdo doma 911tku (ideálně verzi 997, případně 996, 991), nebo Caymana/Boxtera (verzi 981) a byli byste ochotni se třeba podělit o svoje dojmy, zkušenosti, nebo dokonce bychom se mohli potkat, pisnětě prosím SZ, moc by mi to pomohlo a jednomu bláznovi byste udělali radost..  Náhodou nemáte zkušenost s Porška Praha (servis, prodej)? Díky

Ahoj mam 997 i 996, oboji servisovane v Porska.
Piš SZ, muzeme pokecat
Link to comment
Share on other sites

V 8. 9. 2024 v 21:17, Axel napsal:

Asi to nebude mít žádnou odezvu a dotaz to bude naivní, ale kdo ví, zkusím štěstí tady na fóru..  Kdyby měl někdo doma 911tku (ideálně verzi 997, případně 996, 991), nebo Caymana/Boxtera (verzi 981) a byli byste ochotni se třeba podělit o svoje dojmy, zkušenosti, nebo dokonce bychom se mohli potkat, pisnětě prosím SZ, moc by mi to pomohlo a jednomu bláznovi byste udělali radost.. 😌 Náhodou nemáte zkušenost s Porška Praha (servis, prodej)? Díky :)

996.2, 997, 992, 986, 981 a v ČR bych už po mých zkušenostech nemenil ani poslední šroubek.

rocne na na nich nalitam 60-80k a do servisu to mám 180km jednou cestou a už jsem si na to zvykl…

kdyztak sz

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,

nemáte někdo čistě náhodou zkušenost s provozem X5 F15 40e? Je to ročník 2016, tak přemýšlím, jak moc velkej risk to bude, jít do takového typu ojetiny. Vlastně je to skoro jednorožec :)

Diky

Edited by Vanilla
Link to comment
Share on other sites

před 13 minutami, Vanilla napsal:

Ahoj,

nemáte někdo čistě náhodou zkušenost s provozem X5 F15 40e? Je to ročník 2016, tak přemýšlím, jak moc velkej risk to bude, jít do takového typu ojetiny. Vlastně je to skoro jednorožec :)

Diky

Pokud máš prachy problém to není, ale to by jsi asi nechtěl 10let starej krám.Leda že bych se splet a ty byl hodně bohatej šmejd😜a plánoval by jsi tu starou X5 jako otloukánka, třeba jen na ryby, ale to bych ji také nedoporučil, jelikož ty runflaty jsou úplně na hovno😃Vážně, je to finanční blbost, je to hrubá tvrdá brambora a nestojí to za ty prachy a ani za ten potenciální servis.Ale jen můj názor.

Link to comment
Share on other sites

Je to auto pro ženu a děti. Teď jezdí e70 35d a jiné auto než X5 nechtějí.

Čili o auto nejde, to už známe spíš o ten hybrid v případě X5.

Říkal jsem si, že na ty pojíždky do školky/školy a Lidlu je ten el.motor fajn, když pojedou delší trasu k rodičům, tak pofrčí na spalovák.

Link to comment
Share on other sites

To je oturbenej 4válec?Rady jako že hybrid jedině Japonec asi nepotřebuješ, takže  tady končím, neslyšel jsem nic o tomhle, skoro všichni co maj tyhle roky BMW na normálni ježdění, tak to maj v naftě..

Link to comment
Share on other sites

Prosím o konzultaci. Tak nějak zvažuji obměnu současného Outbacku. Je to druhý Outback za sebou, takže mě láká zkusit něco jiného. Jenže asi mám nereálné požadavky, protože se nějak nemůžu dobrat tomu, že bych koupil jako celek lepší auto než je Outback (subjektivní) za nějaké rozumné peníze +- 1 m, víc se mi do toho dávat nechce. 

Outback má vše co potřebuji, servis pouze pravidelný, jinak jen jezdím. Jen mám prostě chuť na něco jiného. 

Láká mě zkusit A6 Allroad, ale vím o tom kulový, jen že snad jedna varianta motor/převodovka je problém motor, v té druhé variantě pak zase převodovka, nevím. 

Láká mě i třeba X5, nebo Bmw 5, ale stejně jako u Audi mě straší servis.

Koncern typu Kodiaq, nějaký ty Seaty apod., to mi moc nesedí z hlediska cena/výkon. Přijde mi to prostě strašně laciný, plastový uvnitř. Servisně nevím.

No a vlastně mě nic dalšího nenapadá. Rady, tipy? 

 

Link to comment
Share on other sites

Ahoj,
manzelka ma od jara Citroen C5X a potrebuju ji objednat pneu na zimu.

Jeji najezd je rekneme maximalne 7-8000km, v budoucnu pravdepodobne vzroste na maximalne dvojnasobek. Premyslim spravne, pokud pujdu do celorocnich?

Jeji rozmer je 205/55 R19. Doporucite neco konkretniho nebo cokoliv od renomovanych znacek?

Dik!

Edited by Qwuiddo
Link to comment
Share on other sites

@Steke_m Co Volvo? V60 nebo V90 Cross country, nebo XC60 nebo XC90. Motor asi jen ten diesel 176 kW. Nebo se tu teď často řešilo Stelvio.

A nebo počkat na nový Outback? Sleduju to, oficiální asi zatím nic není, ale mohla by to být pecka, včetně toho nového hybridu.

Link to comment
Share on other sites

před 1 hodinou, Steke_m napsal:

Prosím o konzultaci. Tak nějak zvažuji obměnu současného Outbacku. Je to druhý Outback za sebou, takže mě láká zkusit něco jiného. Jenže asi mám nereálné požadavky, protože se nějak nemůžu dobrat tomu, že bych koupil jako celek lepší auto než je Outback (subjektivní) za nějaké rozumné peníze +- 1 m, víc se mi do toho dávat nechce. 

 

Tak zkus Onyxe. 2.4T. Budeš na vše zvyklý a pojede to. Já mám taky občas roupy se stejným Oťasem. Ale co jsem teď projel úsek mezi Masarykovou chatou a Kmínkem v Beskydech, tak jsem si říkal, že jsem chuj, že nad tím vůbec uvažuju:-))

A6 Allroad myslím nebude taková servisní sebevražda jak BMW. To jsem si s 530xd vyzkoušel. Jízdně bomba, ale děkuji, již nechci:-) Uvidíš, jak ti sedne řízení. Audi je všeobecně dost přeposilované. Ten 6val v naftě jede moc hezky a relativně úsporně. Krom biturba:-) Komfort bude na vyšší úrovni než Oťas. Hlavně v rychlostech nad 130 km/h. S Volvem nemám přímou zkušenost. Oproti Oťasu to bude více "luxury" a míň schopností v terénu. Ale jestli jezdíš jen asfalt, tak je to fuk. Servisně určitě dražší než Subo.

Link to comment
Share on other sites

@kloubik Hele Volvo jsem měl vysněné ještě XC70 T6, popř. 3.2. Jenže pak jsem se svezl Outbackem a bylo hotovo, seděl mi víc.

V90 CC se mi celkem líbí, ale právě si říkám, že když už takovou třídu auta, tak si udělám radost s nějakým šestiválcem. Ale jinak jo, pokukuju po tom vlastně taky.

@Igicz No to bych si dal říct, stejně jako by se mi líbila Toyota Sequoia, Tacoma, nebo Subaru Ascent, ale cenově to bude už přes limit. 
Přesně jak píšeš. Pak někde jedu delší trasu, v horách, nebo kdykoliv v zimě a říkám si, že prostě co blbnu, že to auto je skvělý. S Otb jezdím i mimo silnici a zatím vše na co jsem měl odvahu vyjelo, projelo, sjelo. :) 

Každopádně mi to nedá a po jiných autech se dívám, ale rozhodně bych teda nerad spadl do nějaké pasti, kde budu řešit servisní náklady za statisíce.  

 

Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, Steke_m said:

  že když už takovou třídu auta, tak si udělám radost s nějakým šestiválcem

A preco sa bojis BMW benzinoveho sestvalca? Je spolahlivy, skvely, usporny,..  

Edited by bluman
Link to comment
Share on other sites

Problém je, že vzhledem k hustotě provozu se dnes už nikde moc nerozjedeš, aby jsi si šestiválec užil. I ta dálnice do mladé Boleslavi je zasekaná. Pře 4 lety se tam dalo jet konstantně 180, dnes jsem rád za 120 a aby to ve zúžení jelo alespoň 80. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, Qwuiddo napsal:

Ahoj,
manzelka ma od jara Citroen C5X a potrebuju ji objednat pneu na zimu.

Jeji najezd je rekneme maximalne 7-8000km, v budoucnu pravdepodobne vzroste na maximalne dvojnasobek. Premyslim spravne, pokud pujdu do celorocnich?

Jeji rozmer je 205/55 R19. Doporucite neco konkretniho nebo cokoliv od renomovanych znacek?

Dik!

Tohle by me taky zajimalo, resim pro druhe auto v rodine, primarne na dojizdeni do prace (60km tam a zpet, mix Pha, D1 a okresky). Rocni najezd tak 10tis km. Zridka kdy dlouhe cesty, vetsinou jen ja. Celorocky jsem obecne zavrhoval, ale rikam si, ze pro tenhle profil jezdeni.. kvalitni celorocky vychazi v hodnocenich dobre

Link to comment
Share on other sites

Jak je to vlastně ted s těmi celoročními/zimáky? Tuším ode dneška platí nařízení, kdy v zimním období na sněhu musíte mít gumu s vločkou, tedy echt zimní a nestačí už pouhé "M+S" jako doteď. To se teoreticky celoročních gum dotkne, nebo...?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...