Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Taky bych se přiklonil k takovému postupu. Ať přestanou italové tančit a něco dělají

Odesláno

To neni o Italech!

Je to o Heliosu.

Je mi celkem jedno v ktere (!) si nechavaji delat sve zbozi.

Ocekavame kvalitu od firmy Helios! Zbytek nam muze byt ukradeny.

Takze asi tak, jak jsem psal vyse.

Je treba ukoncit tuto nejistotu a dat skopcakum nuz na krk.

Howq.

Odesláno

konec unora vnimam taky jako hranicni dobu...

dle dosavadnich zkusenosti si myslim ze do konce mesice nam to dorazi, ja se primarne snazim aby to dorazilo v takove podobe, aby se nam to libilo...

Odesláno

Tve jednani je spravne a cenim si toho. ;-)

Ale nyni pretekl Heliosu pomyslny pohar.

Chci te pozadat, abys napsal nemcum toto:

" Zadam vas o dodani zbozi do konce 02/2017 v kvalite, kterou jsme si zaplatili. Pokud shleda vase vystupni kontrola pred vyexpedovanim vady na zbozi, toto zbozi nam neposilejte. V tomto pripade odstupujeme od kupni smlouvy a zadame vraceni penez v plne vysi. "

 

Tomu uz snad budou rozumet!

Odesláno

No nevim jak v Nemecku, ale u nas by na to uz byl i ze zakona narok - na reklamaci je pokud se nepletu 30 dni nebo penize zpet. Bohuzel proteceme asi neco na kurzu, ale to se neda nic delat :(

Odesláno

Falls es notwendig ist, könnte ich eventuell mit einer Handelsübersetzung aushelfen...

Odesláno

Ano zhruba tento příběh "koupil jsem si postupně 40 slunečních hodin a ani jedny nestály za to, má cenu dál zkoušet?"

Odesláno

Souhlasim s tim, ze bychom se meli pripomenout. Je celkem jedno, zda je dodavatel nemec, ital nebo rumun. Zaplatili jsme nejakou cenu, ocekavali jsme zbozi bez vad. Nevyslo to, stane se. Ale meli by resit reklamaci v rozumne dobe.

 

Sent from my mobile

Odesláno

Ano zhruba tento příběh "koupil jsem si postupně 40 slunečních hodin a ani jedny nestály za to, má cenu dál zkoušet?"

Ano. I tak to muze skoncit. :-(

Pokud jsi cetl me predchozi reakce, tak musis vedet, ze jsem jeden z pesimistu.

Ale je tady jeste sance na dodani kvalitniho vyrobku.

Jen je treba ukazat, ze nejsme parta cocotu ze Sibire!

A ten pribeh je prece o kreslenem serialu, kde byly tyto hodinky.

Pokud nam muzes nejak pomoct, tak sem s tim. ;-)

Pokud ne, tak dekuji za tvuj hodnotny prispevek hodny zhrzene manzelky.

Dej si kafco a pohodu. Diky. ;-)

Odesláno

Pomoc s reklamací? Na Němce platí pouze právníci, řešili jsem vrácení peněz z cestovní kanceláře, takže vím co to obnáší - musí jim zavolat někdo s perfektní němčinou a vyřídit to, dopisování je často k ničemu. Já bych si nechal vrátit peníze, pokud někdo nevyrobí tohle bez vad na 40 kusech, tak to nevyrobí nikdy. Snad jsem poradil...

Odesláno

Chápu Vaše emoce, min každých 14dnů jsem v kontaktu s Heliosem..slušně,asertivne...

 

Vyhrozovanim jsem ještě nic v životě nevyresil a to jsem býval dost horká hlava...lepší je domluva.. Zatím jsme ve fázi domluvy...a nejedname s korporací... Dejme si zmiňovaný čas do konce měsíce...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...