Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Tak to zkusim zestrucnit...

 

Guzzi 1200 sport

Bandit 1250

SV 650

 

Nazory?

Vzal bych guzzi, protože to není japonec. Jinak myslím že s ničím neslapnes vedle. Sv je poctivá motorka ze staré školy, jako přestupní stanice dal bude ideální a par let ti bude stačit. Bandity já nemám rád, ale je to kult, takže špatná motorka to nebude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

boban, jj, dik, uz je to cajk, mam na to antibiotika...

Jezdim TKCcka, na silnici muzes na stupacku, v desti dobry a v terenu, pokud neni blato taky dobry. Blby je, ze jsou celkem drahy a vydrzej prd. Neco za neco no. A ted mam i nejake spunty nacnuty, jako by se chteli vytrhnout, ale nemeni se to, takze cajk. Dost se jezdilo i po skalach, kde bylo spoustu ostrejch sutru, tak asi z toho. Do terenu jsme neco upousteli. Klido doporucim. Kamarad na Adviku ( asi 8let starej, takze ne uplne obrovskej, ale taky nesmyslne hovado :) ) mel nejakou universal cestovni pneu, jako ze silnice super a teren dobry, ale strasne narikal. Projel vse a vyjel taky vse, ale vubec si to neuzival. Druhej mal na bawcovi mitasky, 09ky mozna, a ten byl spokojenej. Akorat na mokre silnici to prej trosku klouze. Ja tam ty contiky dam zas. Stoji me to za ty kacky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

H-B, SVcko je pekna motorka, vyblbnes se, ale i pres malej objem muze ,,kousat´´, je to potvora. Bandit je lokomotiva se sametovym motorem, vhodna asi na vse a me se treba ten design libi. A sportka je jina, pecka, pocestujes, pokochas, posportujes, nema ji kazdej a vypada bozsky. To by byla moje volba z toho co pises. A jen proto, ze si vzpustil eRko. Podle me nejvyvyzenejsi motorka vubec, a v Classic edici strasne krasna. Zkus ji jeste vratit do vyberu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bandit z reichu 2014+ bude v podstate nova motorka za 6-7k eciek. Podla mna asi najviac muziky a univerzalnosti za najmenej penazi. Design pravda nenadchne kazdeho a koc sa za nou otacat moc nebudu, ale na design sa nejazdi. A pokial by si chcel usetrit tak bandasky starnu relatvne s graciou ani 80k pre taky motor este nie je nic, len sa musi jednat o garazovany stroj, bo povrchove upryvy kvalita laku atd nie su silnou strankou suzuki.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně záleží na budgetu, za 150 bude jeta guzzi nebo nové sv... A nebo taky jety street/speed triple... A nebo f800r tady v prodeji...

 

Budget osciluje okolo kilca... Jinymi slovy, za 120-130 jde sehnat Guzzi, ted je v inzerci jedna mooc pekna.

 

SVcko jde ale pekny i pod kilo. Bandit okolo stovky taky.

 

Street/speed uz jsou na me moc sportovni.

F800 bude bezpochyby dobrej stroj, ale nic mi nerika vzhledove.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Univerzalnost je len slusne povedane "z kazdeho nieco ale nic poriadne". Zohladnovat toto kriterium u masiny na obcasny relax je podla mna nepochopenie zadania. To je ako najst si milenku ktora dobre vari, ma podobne zaujmy ako ty a bavi ju starat sa o deti..

 

Proste neries take somariny ako prevadzkove naklady, univerzalnost pouzitia, atd, hlavne ta to musi bavit. Najazdis na tom par tisic km za sezonu, naco to riesit. To nie je rodinne auto ani GSa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brat má Bandita 1250 a on je s tým max spokojný a vytešený. Pre mňa je to taká malá kompaktná motorka, celkom pekná a ide naozaj slušne. Ale že by mňa chytila za srdce, že by som ju chcel kúpiť to asi nie. Najlepsie vidieť a ísť sa previezť, predsa len každému sa iné páči. :)

 

To je prave ono... Bandt by byl volba rozumu. Nesmrtelnej, vlidnej ctyrval s dostatkem vykonu. SV trosku chuligan, kterej zase tak pratelsky neni. Guzzi italka se vsim vsudy, negativy i pozitivy.

 

O vikendu jsem sedel na nove CB1100 EX i RS... to bych bral z fleku :). Klidna sila, pro me uzasny charisma klasika sedmdesatek :), ale v novem a funkcnim tele.

 

Uvidime no... Vidim to zatim na Guzzi, rozumem volim porad.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Univerzalnost je len slusne povedane "z kazdeho nieco ale nic poriadne". Zohladnovat toto kriterium u masiny na obcasny relax je podla mna nepochopenie zadania. To je ako najst si milenku ktora dobre vari, ma podobne zaujmy ako ty a bavi ju starat sa o deti..

 

Proste neries take somariny ako prevadzkove naklady, univerzalnost pouzitia, atd, hlavne ta to musi bavit. Najazdis na tom par tisic km za sezonu, naco to riesit. To nie je rodinne auto ani GSa

 

Presne tak to vidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guzzi podle mě ideální výkon, správný počet válců, krásný stroj, kardan, netuctove.

 

Jednoduchá, bezudrzbova, taky správný počet válců, pro mě by byl obrovský argument to, že bych mohl mít novou za minimální příplatek. Vadilo by mi, že to je japonec a je otázka, jak dlouho ti bude stačit výkon - pokud dostatečně dlouho na to aby mělo smysl jít do nove tak bych měl asi jasno...

 

...a stejně vzal guzzinu :-D

 

 

Ještě edit: taky záleží jak se na to poskladas, sv bude výrazně menší... Ale i lehčí

Upraveno uživatelem Maro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guzzi podle mě ideální výkon, správný počet válců, krásný stroj, kardan, netuctove.

 

Jednoduchá, bezudrzbova, taky správný počet válců, pro mě by byl obrovský argument to, že bych mohl mít novou za minimální příplatek. Vadilo by mi, že to je japonec a je otázka, jak dlouho ti bude stačit výkon - pokud dostatečně dlouho na to aby mělo smysl jít do nove tak bych měl asi jasno...

 

...a stejně vzal guzzinu :-D

 

 

Ještě edit: taky záleží jak se na to poskladas, sv bude výrazně menší... Ale i lehčí

 

SV je jediny, na cem jsem nesedel.

 

Nejsem obr, ale mam 189 a 92kg, takze motoGP jezdec taky nejsem :). Na GS 500 jsem si kdysi pripadal neadekvatne.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pojedu se mrknout na tu konkretni Guzzi.

 

Nejaky tipy triky, na co dat zrovna u starsi Guzziny pozor?

Největší problémy jsou netěsnosti vzadu u spojky. Když někdo kašlal na výměny oleje, tak se sype kardan. Jinak buď připraven, že když někde neteče olej, je to asi rozbitý.

Mám guzzinu 13 let, čistě objektivně to moc nejede, do zatáček to musíš přemlouvat a vlastně to moc neumí. Přesto jí miluju. a42c403a0b892f005b9836b78e47ebe1.jpg79d63279a8b641819840daa067e94a69.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...