Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Já jenom upřesním, že to budou kalhoty na lítačku okolo komína, do práce atd. a ještě letní alternativa, takže větrání vítáno prostě jednodenní záležitost a to ani ne celej den. Žádný cestování v tom neplánuju, to bych koukal po něčem jiným. Samozřejmě pohodlí určitě, ale pořád bych chtěl zachovat nějakou bezpečnost a protože ty kalhoty (asi jakýkoliv) lehce povolí, tak ty chrániče nesedí, tam kde by měly a proto ta varianta s motokrosovýma chráničema mi přijde v pohodě a neměl bych s tim problém. Ten chránič u 4SR kalhot vypadá nejlíp co sem zatim viděl v základní výbavě kalhot a taky nevypadaj špatně. Ono to prostě bude asi jako s těma botama, prostě koupíš a časem užívání zjistíš co ti vyhovuje, ale i tak si přečtu názory usáků a zúžim výběr :default_smile:

Ja pořídil tyto https://www.motozem.cz/jeansy-na-motorku-shima-giro-2-0-khaki/ a po první jízdě musím říct super. Jediné co, nemají větrání.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zůstal v sobotu viset úplně stejně s autem, naštěstí 10 km od komína. Ale nepobavilo ani tak. Takže objednávám regulátor a uhlíky altíku, baterka nemá ani půl roku... Jo jel jsem pro svatební oslavu, došla voda ve studni, na zahradní oslavě cca 20-30 malejch dětí. Tak já že na otočku přivezu plnej kufr vody od vietnamců, jako jeden z mála abstinentů jsem s podobným zajišťováním počítal. Do kapsy vzal dvoulitr, bez dokladů, bez telefonu, prostě veselej příběh. Zpátky mne i vodu vezl vietnamec 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 14. 7. 2023 v 15:39, Strocek napsal:

Kuci díky za tipy, je toho fakt hodně. Ty Trilobity 661 vypadaj zajímavě. Určitě chci větrání, protože to bude taková letní alternativa. Taky je mi sympatická varianta vyndat ty chrániče a dát tam něco motokrosovýho. @Kotlick jaký tam máš motokrosový chrániče?

 

Mám tychle. Díky té preforaci se tak nepotí kolena, ale zase na ně moc netáhne.

https://www.motozem.cz/moto-chranice-kolen-zandona-jointed-kneeguard-cerne/?gclid=Cj0KCQjwzdOlBhCNARIsAPMwjbzlD7j5bGHPas-szw5omjpopAsIqXXtPW1lJ-wk2r1htX3DUoDRq8AaAs5QEALw_wcB

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 7/14/2023 at 6:31 PM, Americkej said:

Jak jsi vyřešil nastavování? Předky už mám osazený a přednastavený "na střed" podle přiložený tabulky, nakonec jsem zvolil vzhledem ke svý váze a způsobu ježdění o 15mm delší zdvihy. Zadek mám už taky osazenej, to byla úplná sranda na dva šrouby. Ale teda jak ho mám přednastavit "na střed" ne a nemůžu nikde najít. (Líp se v tom kliká s vyhozeným zadním kolem). Z tý přiložený dvoustránky nejsem úplně chytrej. Nebo ho tam mám nechat jak byl z krabice a dolaďování nechat až se zkušeným podvozkářem? Stejně jsem chtěl finální doladění dělat až na dromu s mechánou, ale myslel jsem, že tam už přijedu v nějakým stavu "hrubej střed" a dám si předtím testovací víkend po Šumavě.

DSC01256-kopie.JPG.c3312879bd9a29e53a76a986828b2f52.JPG

ja mam vzadu dva klasicke M40D a najviac mi vyhovuje to ich nastavenie "na stred" podla navodu, to je tusim 8 (alebo 12) z 20 klikov na kompresiu aj rebound. preload na pruzine nemam ziadny dal som si pruzinu na svoju hmotnost. Urcite tam nenechaj to co tam mas z krabice, ja som mal z krabice kazdy z tych dvoch nastaveny inak, proste ako to zosrobovali tak bolo. ale jako remeselne pekna praca musim povedat, len ma to ten taliansky etos (meskali s tym asi dva tyzdne tak zjavne nebol cas)

ak si si to daval robit na seba resp ak nemas viac nez povedzme 90 kilo urcite zacni s pruzinami bez predpatia a utlmy okolo polovice resp ako pisu v navode na tom zltom papieri. musim povedat ze rozsah nastavenia dampingu bol medzi krajnou hodnotou a stredom sakra citit

Upraveno uživatelem instant
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky Instante za postřehy. Já právě z tý žlutý dvoustránky nebyl chytrej, Poslali mi papír k základnímu modelu, já mám vzadu M46RK. Ale už jsem to rozklíčoval, mám jen navíc dvojí stavení komprese, pro rychlou i pomalou zvlášť. Zatím jsem dal obě na 12. Předky místo varianty 105mm mi doporučili 120mm zdvihy. S mojí váhou přes 110kg a určení "svižně na asfaltu-občasný okruh" by ty kratší 105 pak prý byly na rozbitejch cestách utrpení. Jinak Ital překvapil ne tím že přišly o tři tejdny později, ale zpracováním. Já se napřed trochu cukal, proč jsou dražší než Ohlinsy. Teď jsem rád, že jsem se na ně nechal přesvědčit. Celkovej rozdíl poznám hlavně tím, že motorka konečně funguje jako celek. Předtím jsem si seriovej centrál přitvrdil, ale na předkách nešlo nic. A tím jsem jí ještě rozhodil, takže se chovala nevyváženě, pak jsem se vracel s centrálem na "žvejkačku", no prostě to nebylo ono. Ještě jsem z toho nevytěžil max, ale už teď se motorka posunula o parník. Úseky co mám najetý jako by pocitově zpomalily. Když je jedu stejný kvalty i rychlosti jak jsem zvyklej, tak je tam najednou větší rezerva, mašina mi jede klidnější a přesnější stopu. Zkrátka Ital rozveselil mý starý okoralý srdce 🙂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...