matous Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července Díky, díky .. já se zatím čím dál víc přikláním ke KTM 390 pro začátek , ale situace se mění každým dnem. Důležitý jsou teď ale zkoušky a polygon, pak budu řešit dál .Vyber si pár favoritů a pak si je ideálně vyzkoušej - pokud bude ta možnost. Každá motorka se chová jinak , jiný posez, geometrie, jinak padá do zatáček a prostě uvidíš na které se budeš cítit nejlépe, co člověk to pocit - někomu sedne to, jinému ono - a nebo si prostě vybrat jednu podle “oka” - na ní nasbírat zkušenosti a pak provést finální rozhodnutí Sent from my iPhone using Tapatalk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července No jistě, jako s hodinkama Napřed jedny na zkoušku a když už víš co a jak, tak potom ty finální. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
junior300 Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července před 7 hodinami, KFL napsal: Díky, díky .. já se zatím čím dál víc přikláním ke KTM 390 pro začátek , ale situace se mění každým dnem. Důležitý jsou teď ale zkoušky a polygon, pak budu řešit dál . S Dukom 390 som po 20 rokoch znovuzacinal a je to fakt mala moto, myslim rozmerovo. Vykon ma az tak nezaujimal, resp. na uvod stacil. Po sezone isla nasmu mlademu, bolo to trapenie. Kolena som mal pomaly pri hlavovom zlozeni. Inak ta vaha a obratnost bola samozrejme velmi fajn. Ale ak nemas pod 180cm, nebude to to prave orechove. 1 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července před 26 minutami, Americkej napsal: No jistě, jako s hodinkama Napřed jedny na zkoušku a když už víš co a jak, tak potom ty finální. Nooooo, jasně. A nebo ty skorofinální, pak ty skoro úplně finální, hned po nich ty předposlední před finálníma, pak tedy ty finální, a za 10 dní: jejda. @Americkej při Tvém věku a zkušenostech .... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července Vynechals ty nejvíc-nejlepší-úplně doopravdy finální Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července Já věděl, že je na Tebe spoleh. Kolama vždycky dolů! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července 1 hour ago, cali said: Pokial je cislo u KTM v poriadku tak by som doporucil zvazit CB500f, CB500x, ci ten novy CB500 Hornet,.... vykon nie je nejak oslnivo vyssi ale celkovy prejav motorky bude vacsi, dospelejsi a pohodlnejsi. Ak tam chyba jednicka, tak odvazna volba!... no nahac to sice je, ale asi nie uplne na zaciatok a pravdepodobne sa ani nevojde do budgetu. CB500x = NX500, tu mám ve výběru. Musím se svézt a vyzkoušet velikost... až (snad) budu mít papíry . Duke 390 mi přijde jako taková lehce hračka, ale podle všeho velmi schopná. Vím, že je to prcek, ale zase jetá není drahá atd. Nicméně abych to tu pořád nezasíral - situace v hlavě se mění každým dnem a jak říkám, zatím vybírám jen teoreticky. Hornet 500 jsem taky zmerčil.. od cestovních endur nebo adventure biků už jsem se posunul k naháčům a obloukem se vrátil i k retro moderně (Guzzi V7). Prostě - moc věcí na výběr! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července To je skvělej bordel v hlavě. Do dvou týdnů očekávám telefonát: "Ty Berte, jak to vlastně vypadá v té fabrice v Milwaukee .... ?" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července Nene, nic takovýho. Držím se nohama na zemi a jak jsem psal odpoledne, důležitý jsou v prvé řadě zkoušky, že.. (Plus - HD mi vážně vůbec nic neříká, to už radši Indian ) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července Na V7 budes rozhodne vyzerat viac ako ze vies co chces nez na generickej honde. Neviem ako je na tom spolahlvost to ked tak poradia ostatni. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kairos Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července Před hodinou, KFL napsal: Nene, nic takovýho. Držím se nohama na zemi a jak jsem psal odpoledne, důležitý jsou v prvé řadě zkoušky, že.. (Plus - HD mi vážně vůbec nic neříká, to už radši Indian ) Indian taky super ale Scout i FTR Ti bude maly Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 1. července Nahlásit Sdílet Odesláno 1. července Co ste si odniesli z tohoto videa? Resp. co by si mal akoze clovek odniest? OK, krcovite drzanie riaditok v zatacke je spatne, o tom niet sporu, ale co dokazal tym ze ich potom pustal? Predsa ked pustis riaditka, tak pustis aj plyn, pusteny plyn = brzdenie motorom a brzdenie v zatacke = rovnanie motorky. Ta konkretna motorka motorom moc nebrzdi a ten naklon dohnal podla mna telom, ale to spravit s nejakym dvojvalcomym litrovym bucharom, tak sa mu to nie len ze este viac vyrovna, ale mozno mu aj uklzne zadne kolo.... alebo mi nieco unika? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubS Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července Já do toho šel přesně jak píše @Americkej. Už během autoškoly jsem koupil to, co jsem chtěl a jsem štastnej majitel VTX1800. Hodněkrát jsem slyšel, že jsem vůl, že nejdřív "musím" něco slabšího... možná vůl jsem, ale nevidím na tom nic rozumného, učit se jezdit na menší, lehčí, slabší. Z mého pohledu jsem si ušetřil starosti s následným zbavováním se něčeho, co jsem vlastně ani nechtěl. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
redd Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července Tak ono taky záleží, jestli se chceš kochat krajinou na cruiseru nebo brousit slidery v zatáčkách… Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července 9 hours ago, cali said: Co ste si odniesli z tohoto videa? Resp. co by si mal akoze clovek odniest? OK, krcovite drzanie riaditok v zatacke je spatne, o tom niet sporu, ale co dokazal tym ze ich potom pustal? Predsa ked pustis riaditka, tak pustis aj plyn, pusteny plyn = brzdenie motorom a brzdenie v zatacke = rovnanie motorky. Ta konkretna motorka motorom moc nebrzdi a ten naklon dohnal podla mna telom, ale to spravit s nejakym dvojvalcomym litrovym bucharom, tak sa mu to nie len ze este viac vyrovna, ale mozno mu aj uklzne zadne kolo.... alebo mi nieco unika? Tak já si z toho odnes, že nesmim křečovitě držet řídítka a umožnit motorce, resp. přednímu kolu, aby se "řídilo" samo. Což ostatně říkají všichni, od Sršně až po lidi na YT. Spíš si myslim, že chtěl ukázat, že když si mašinu podlomíš s kontra a k tomu se nahneš (a neblokuješ silou řídítka), tak to jede, kam má (chceš). Ale já vim kulový, jen říkám svůj dojem z videa. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bert Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července před 24 minutami, KFL napsal: Tak já si z toho odnes, že nesmim křečovitě držet řídítka a umožnit motorce, resp. přednímu kolu, aby se "řídilo" samo. Což ostatně říkají všichni, od Sršně až po lidi na YT. ...... K čemuž Bert se skromností sobě vlastní dodává: "Ujeď 200 kiláků s křečovitým držením, a už to víckrát neuděláš Teď vážně. Křečovitého držení, pokud jej neodbouráš hned v hlavě, což jde někdy těžce, se nejlépe zbavíš dlouhým výletem. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cali Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července No tak ten krc na kotry sa majster stazuje podla mna nie je trvaly, ze by to clovek 100km vkuse drzal v krci..... ten asi skor nastava narazovo z ulaku ze si v zatacke moc nasiroko a tak drapnes za to (aby si to akoze dostal pod kontrolu), do toho uberes nahle plyn a niekto si pri tom este aj pribrzdi a vsetky tie tri veci kazda sama o sebe situaciu len zhorsuju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Americkej Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července Já jsem přesvědčenej, že aby jel člověk rychle-bezpečně-s jistotou, je nejdůležitější volba stopy. Jak čteš silnici. Ta technika jak kvrdlat řídítkama a hejbat p.delí jde až za tím a ono to hodně souvisí. Prostě když jedeš táhlou levou a nacpeš se na dělící čáru, tak tě pak hlava nepustí do náklonu, jinak máš většinu těla i mašiny v protisměru. Já si vždycky představuju, že tu dělící čáru nebo krajnici chci škrtnout zrcátkem. Jo a až se KFL vyblbne se zmatkem od čínskýho čtyřkila po Indiana cruisera, mám už pro něj ideální motorku. Ale to mu povím, až bude zralej to přijmout. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
organic Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července před 14 hodinami, KFL napsal: Nene, nic takovýho. Držím se nohama na zemi a jak jsem psal odpoledne, důležitý jsou v prvé řadě zkoušky, že.. (Plus - HD mi vážně vůbec nic neříká, to už radši Indian ) Můj člověk Scout Bobber ani žádný 1900 ccm stroj ti cpát nebudu, ale mrkni na FTR... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KFL Odesláno 2. července Nahlásit Sdílet Odesláno 2. července Just now, organic said: Můj člověk Scout Bobber ani žádný 1900 ccm stroj ti cpát nebudu, ale mrkni na FTR... FTR na mě vyskakuje furt v reklamách. Ale recenze jsou na to dost rozporuplný . Zatím je cokoliv nad 250K mimo můj rank. To budu řešit až třeba za 1-2 sezony, spíš později . Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se