Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

Mal som to podobne. Každý týždeň som šiel kupovať niečo iné. Sv650, Monster, MT07. Používaná/ nová. Nakoniec padla voľba na street tripla. A vôbec neľutujem. Niekoľko rokov pri ňom určite ostanem. Prvá motorka pred tým som nejazdil nikdy na motorke. Týždeň autoškola a potom na tripla. Teším sa na neho stále d55b6963a3b620d8e887ed35e7764a76.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Práve že aj ja som sa bál prvý krát pohnúť . Ale po prvej jazde som bol milo prekvapený. Ide to ako slabá motorka, ale keď do toho zatlačiš tak to ku..a letí . Tiež som to mal na začiatku tak, že vyberaj rozumom. Nauč sa na slelabej a potom sa posunieš. Na 99% som chcel ísť do novej MT07. Ale keď som to videl naživo prišlo mi to ako bicykel v porovnaní s týmto triplom. MT07 by som asi po sezóne predával. S Triplom budem dlho pilovat jazdecké schopnosti. Ale teraz už rozmýšľam, že mohol som ísť aj do RS nie len do Rka . Ale keď mi na nej stupne sebavedomie hneď mi dá na javo, že som začiatočník a mám sa skludnit.
Ešte raz foto lebo to tapa zmrvilcfa96633287cb2b86a350f407dd62807.jpg95a6e3aa7a30217c358653cbac88353f.jpg

  • Like 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silnejsej motorky sa do zaciatku podla mna az tak bat netreba, tym viac dnes ked existuju uz vselijake asistenty proste si tam nastavis "Rain" rezim a z besneho litra bude hned pohodove moto a antihop sa o Teba postara ked si nedas pozor pri radeni.

 

Pokial na verziu s asistentami nemas, tak proste kupis litrovy 4valec (poor mans antihop) napr Fazer, CB100F, gsf1250,... a slubis sam sebe, ze to nebudes tocit nad 5000(poor mans TC).... ABS uz tam casto bude, resp pokial budes hladat tak zozenies.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi pomoooooc. Dodělal jsem Intrudera po 3 letech stání v garáži. Vsechno vyměněné, nová baterka atd. Starý benzín odsátý, nalitý nový. Když zapnu klíček tak se sepne asi palivové čerpadlo a začne mi téct benzín z karburátoru mezi válci. Podařilo se mi nastartovat a motor šel cca 15 vteřin. A to mi začal benzín téct z přepadové hadičky která jde asi taky z karbce.

Motorka 3 roky stála, myslíte že to bude někde v karburátoru zalepené starým benzínem resp. Bio složkou? 

Má karburátor nějaký přepad, nebo mám prasklé nějaké těsnění?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si tady odložím z dnešních jízd:

  • Po 65 minutách čistého času na "polygonu" a odkroužených cca 50 osmičkách v obou směrech (ve střídání s ostatníma manévrama) už začínám bejt víc v klidu.
  • Slalomy, brzdění, otočka - v pohodě.
  • Na silnici jsem jel už 90 km/h a stresovalo mě to výrazně míň než posledně.
  • Najel jsem dneska 62 km :D.

Začíná mě to bavit!

659D7E8C-1F09-4253-9696-2E15AC31E8B7.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palec hore. Celá komunita Chronomagu Ti fandí. Jakmile uděláš papíry, lípni to sem. Asi se několik z nás docela slušně vožere 🙂

Jo, a až přijdeš na pokec, tak začneme modlitbou: Na začátku bylo slovo boží a pár svařenejch trubek....

  • Haha 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Royal Enfield Continental GT 650 

Za dva dny najeto 960 km. Nádhera. Fotka je z místa, kde čekám na odtahovku, bo defekt. Ale co by to bylo za dobrodružství, kdyby šlo vše podle plánu. Kluci v Plzni mi zachránili zadek, což byl skoro zázrak v době státního svátku. Jen pro mě, ogara ze Vsetína žijícího poblíž Ostravy, byl plzeňský dialegt masakr. Jsem nevěděl, jestli si že mě dělají prdele nebo to myslí vážně. Nezvyk no. 

20240705_190527.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Premyslim, kolik Triumph motorek se u MACH Motors České Budějovice za tyden musi prodat, aby osazenstvo showroomu absolutne ignorovalo jedinyho ciziho cloveka na place. Stravil jsem tam 23 minut bez jediny interakce s kymkoliv.

Kdyz jsem tam jel, rikal jsem si, ze pokud to bude cely pocitove “sedet” a bude naznak dobryho dealu, treba rovnou slozim zalohu a ukoncim tak muka s vyberem stroje. Holt… nestalo se.

Triumph porad dobry, ale zkusim ho nekde jinde. Skoda, Budejice mam logisticky nejbliz. Banda kokotu, fakt!



Na druhou stranu me nadchnul pan Jirik u Smrz moto tamtez, kam jsem jel osedlat dva stroje od Kawasaki. Kramek/servis malej, vypada lehce omsele, ale pristup naprosto skvelej a pratelskej. Nabidka zkusebni jizdy, slevy na prislusenstvi, overeni dostupnosti stroju, odhad dodani… vytahnul mi sam od sebe stroj z rady v miniprostoru, abych na nej mohl vlezt… proste jsem odchazel naprosto spokojenej. Palec hore!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...