Přejít na obsah

Motorkáři


Doporučené příspěvky

před 6 minutami, organic napsal:

Toho se bojím, že R18 je mamut nad mé síly.

Budeš překvapenej, jak snadno se vodí. Výbornej podvozek a nízko posazený těžiště. Váhu to má, ale však jí nebudeš nosit na zádech do schodů.

  • Like 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas, taky se na to ještě necejtím (věkově), ale vodí se na poměry týhle kategorie krásně a podvozek má taky fajn, limitem jsou ty plotny místo stupaček. Jinak je to spíš takový hodný... Jakože jestli Ti ten objem evokuje, že to bude nějaký kladivo, tak není. Až do toho dozraju, tak mi u tý úplně holý k dokonalosti chybí už jen sajda s mašinkvérem 😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kuci měl bych dotaz na mazáky přes BMW GS. Prodal jsem svojí Káťu a přemejšlim (spíš sem rozhodlej) vo GéeSu. Rozpočtově to bude buď 1100 nebo 1150, ale sem nalomenej i pro 1200, ale pouze pro ty první ročníky, protože dál se s kačkama nedostanu. Otázka je jestli brát pěknou 1100 nebo 1150 a nebo si teda připlatit a koupit jednu z prvních 1200, na který nejsou moc dobrý reference, nicméně se mi líbí nejvíc. Samozřejmě by byla ideálka 1200 dvojvačka, ale ta je cenou úplně mimo, takže vybírám z těchto variant. 

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V rámci tvého rozpočtu bych se podíval po jiném stroji... projezdil jsem 1150 i 1200 vzducháč a za mě už ne. Jsou lepší motorky. Jezdím teď vidlicový dvouválec a kdybych snad někdy něco od báwa, tak už jedině 1250. Bude to tady flame, ale snad tě přivedeme na správnou cestu 😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, TomTomTom napsal:

V rámci tvého rozpočtu bych se podíval po jiném stroji... projezdil jsem 1150 i 1200 vzducháč a za mě už ne. Jsou lepší motorky. Jezdím teď vidlicový dvouválec a kdybych snad někdy něco od báwa, tak už jedině 1250. Bude to tady flame, ale snad tě přivedeme na správnou cestu 😀

No a co by si doporučil?

Já sem odchovanej starýma strojema a cokoliv na cestování bude lepší než poslední LC4 :default_smile:. Strikně to Báwo bejt nemusí, ale přišla mi to jako nejlepší alternativa. Krom toho kdyby byl badžet, tak bych si taky uměl vybrat novou strojovnu. Ještě jsem si říkal, že bych si pořídil Čízu 350/472 a ve finále by mi taky stačila. Měl jsem 175/487, ale moc to nejelo, ale je fakt že jsem si jí pořídil po Fárošovi, (kterýho jsem rozstříknul na Dobříši) a dycky sem chtěl třipade.. :default_smile:

Asi to tak dopadne, že koupim pěknou 11 nebo 1150 podle toho co se ukáže, nikam nepospíchám. Badžetově to bude na pěkněj stav. Já nebudu, žádnej cestovatel a asi na tom stroji nevopustim tuzemsko a budu hlavně jezdit do práce a z práce (celkem 80) a možná si občas udělám vejlet (max na 2 dny) někam dál, takže nepotřebuju nějakej super stroj. Ty prvních GS 1200 všichni strašně haní, až je mi to podezřelí, že tak stály za hovno... 

 

Upraveno uživatelem Strocek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud netrvas na Bawu, co tak nejaka starsi "nova" Afrika? V Maroku jsme se potkali se spanelem, co na ni mel najeto pres 170k. A ptal sem se ho, jestli tam resil nejake poruchy a tvrdil, ze vubec nic. Jen servis a spotrebak. Predpokladam, ze primarne hledas "spolehlivost".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako nová Afrika by mi nevadila, bohužel i ty první ročníky jsou tak kilo nad limit. Hledám strojovnu okolo kila, samozřejmě bych vykrvil víc, ale kilo přes je už mimo. Teď se dívám na netu a vidim to na něco takovýho:

https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-r-1100-gs/bmw-r-1100-gs-1994235.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Strocek napsal:

No a co by si doporučil?

Já sem odchovanej starýma strojema a cokoliv na cestování bude lepší než poslední LC4 :default_smile:. Strikně to Báwo bejt nemusí, ale přišla mi to jako nejlepší alternativa. Krom toho kdyby byl badžet, tak bych si taky uměl vybrat novou strojovnu. Ještě jsem si říkal, že bych si pořídil Čízu 350/472 a ve finále by mi taky stačila. Měl jsem 175/487, ale moc to nejelo, ale je fakt že jsem si jí pořídil po Fárošovi, (kterýho jsem rozstříknul na Dobříši) a dycky sem chtěl třipade.. :default_smile:

Asi to tak dopadne, že koupim pěknou 11 nebo 1150 podle toho co se ukáže, nikam nepospíchám. Badžetově to bude na pěkněj stav. Já nebudu, žádnej cestovatel a asi na tom stroji nevopustim tuzemsko a budu hlavně jezdit do práce a z práce (celkem 80) a možná si občas udělám vejlet (max na 2 dny) někam dál, takže nepotřebuju nějakej super stroj. Ty prvních GS 1200 všichni strašně haní, až je mi to podezřelí, že tak stály za hovno... 

 

Tu Afriku bych ti taky doporučil, ale stojí pochopitelně peníz..

Kdybys netrval na objemu litr a více, tak by pro tebe mohlo být příjemným překvapením Suzuki DL 650 V-Strom. Na denní cestování a občas výlet to je podle mého názoru bezkonkurenční motorka v kategorii, a to nejen motorově a spolehlivostí, ale i finančně. Když mrkneš na motorkari.cz do bazaru, tak tam je docela z čeho vybírat a seženeš i pěkně vybavenou motorku.

GS má fajn podvozek, 1250 i motor, ale tyhle pravěký vergly 1100 a 1150 jsou většinou dolítaný, kilometry neodpovídají stavu a podobné "radosti", které následným servisem fakt nebudeš chtít řešit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Strocek Možná by bylo dobré vědět tvůj rozpočet. Tady je třeba dobrá 1150. https://motorky.bazos.cz/inzerat/194074808/prodam-r-1150-gs-adventure-2003.php 

Přečti si tohle https://www.baworak.cz/forum/viewthread.php?thread_id=18167&rowstart=0  ,je to od lidí co je servisují a vědí co píší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Báwo fórum mám trochu načtený a tam se dozvíš jenom to, že nejlepší je si připlatit za 1200 dvojvačku s čim bych i souhlasil, ale pořád je to cenově mimo, ale víte jak to tady chodí :default_wink:

Nevim jestli na dojíždění do práce a vobčas vejlet je dobrej hroch a myslim, že není, takže o Áčkách ani nepřemejšlim. Z těch zmiňovaných GéeS je asi ta 1150 nejvošklivější (IMHO) a první 1200 nejsou moc dobrý (prej), takže to vidim na 1100 poslední ročníky. Je jasný, že když si deš pro 25let starou strojovnu, tak nečekáš zázraky, ale je jich dost, docela držely, nikam nepospíchám, takže můžu vybrat pěknej kousek a nemyslím si, že by se nenašel.

Obecně jakejkoliv Japonec dycky šlapal, takže by mi Japonec nevadil, ale nechci žádný šestpade pro ženský i když by účel splnil, ale v důsledku skůtr taky, krom toho se mi vůbec nelíbí.

Brácha si pořídil nový najntýčko, takže to vidim kuci, že s nim musim do party, co se teda týče aspoň tý značky :default_smile:

Každopádně díky za postřehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi,nemá tu někdo z vás Royal Enfield classic 350?

Tak nějak jsem se do ni zamiloval. Sice to hovno jede,ale to je asi to co momentálně potřebuji
Práce,rodina,dodělávky kolem baráku a tak nějak prostě potřebuju vypnout. Motorek jsem už pár měl,hlavně cestovní endura, najeto taky něco mám-jak u nás tak ve světe ,ale poslední dobou potřebuji zpomalit. Mám rád klasiku,miluji staré věci,motorky a auta.Jsem sice ještě prej mladej,ale prostě potřebuju zvolnit.
Původně jsem chtěl koupit starou kyvačku 250 a komplet zrenovovat,ale díky výše uvedenému to tak nějak nedávám a pak jsem narazil na Enfilda

Omluvám se za román,prostě si to potřebuji nějak zdůvodnit proč právě toto moto

Otázka tedy zní:má jej někdo,zkušenosti,spokojenost,výtky?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strocek: Tak trochu mi přijde, že to GS víc chceš, než reálně potřebuješ, ale to je podobný, jako u hodinek 😂 Je to bezpochyby fajn motorka, ale... Ty peníze, za který se prodává i v žalostným stavu tomu podle mě fakt neodpovídaj. Když pominu to, že nechceš motorku pro holky, já jezdil donedávna téměř výhradně jednoválce a byla to skoro větší zábava, tejrat do plnejch to, než šolichat 1200. Taky jí dám napít, ale je to prakticky pořád o papíry a občas si říkám, jestli by nebylo lepší zvolnit. Takže pokud by se snížil k tomu, tak malý GS, nebo Dakar bude v Tvým rozpočtu v super stavu, má to nesmrtelnej Rotax. No a mezi těma většíma si taky můžu přihřát vlastní polívčičku... Po R1200S, což byla nádherná a vlastně skvělá motorka, která mi ale vůbec nesedla jsem pořídil Moto Morini Granpasso, což je sice hrozná obluda, ale tipnu si, že srovnatelná, ne-li lepší, než GS, co se výbavy a ježdění týká. Je fakt, že s dílama to začíná bejt trochu horší, narozdíl od BMW, ale co jsem objednával, bylo cca za 14 dní. No a do kila koupíš pěknou a proti GS nejetou. Vepředu 50 Marzocchi, vzadu Öhlins, obě pumpy radiální od Bremba, ráfky Excell, takže Italové úplně nešetřili. Navíc neměníš ventildekl, když Ti to náhodou spadne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...